مشخصات آگهی دهنده

کسب در آمد و شغل در کمتر از 6 ماه
02146092902
توافقی
1397-01-23
1397-02-22
589 بار
11307832
تهران

کسب در آمد و شغل در کمتر از 6 ماه
آموزش سایر آموزشگاهها

کسب در آمد و شغل در کمتر از 6 ماه

بسمه تعالی
کسب در آمد و شغل در کمتر از 6 ماه
موسسه آموزش و مطالعات گردشگری جلوه پارس
تنها موسسه آموزشی دوره های تخصصی گردشگری در غرب تهران با برخورداری از گروه علمی متخصص و مجرب متشکل از فعالان صنعت گردشگری، اعضای هیات علمی دانشگاه ها برگزار می کند:
- دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی
- دوره های راهنمایان گردشگری
- دوره های مدیریت عمومی و تخصصی هتل داری
پس از گذراندن دوره های فوق الذکر، امتحان جامع از برخی دروس توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار و گواهینامه معتبر و رسمی دوره صادر می گردد. داوطلبان و فراگیران پس از موفقیت، می توانند در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مشغول به فعالیت گردیده و یا به عنوان راهنمای گردشگری با فعالان صنعت گردشگری همکاری نمایند.
با توجه به رونق این صنعت در کشور،گذراندن دوره های تخصصی گردشگری، یکی از بهترین، مطمئن ترین و کوتاه ترین مسیر برای اشتغال جوانان تحصیل کرده می باشد.
تمامی فارغ التحصیلان دانشگاه ها و در تمامی رشته ها از سطح کاردانی به بالا می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.
به جهت برگزاری کلاس ها در روزهای پنج شنبه و جمعه، دانشجویان نیز می توانند در این دوره های تخصصی شرکت نموده و از هم اکنون آینده خود را تضمین نمایند.دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های گردشگری و مدیریت جهانگردی تنها در موسسه ثبت نام نموده و در آزمون جامع سازمان شرکت می نمایند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی وانجام ثبت نام، شما می توانید به سایت موسسه آموزش و مطالعات گردشگری جلوه پارس به آدرسwww.jptedsi.ir، مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 02146092902تماس حاصل نمایند.
"بشتابید و ثبت نام کنید"



کلمات کلیدی :
مدیر فنی بند ب مدیریت عمومی هتلداری دوره های تور لیدری آتالند آوای جلب سیاحان دوره مدير فني دفاتر خدمات مسافرتي و سياحتي دوره راهنمایان گردشگری راهنمایان طبیعت گردی بازار کار و فرصت های شغلی مدیریت تخصصی هتل کار آفرینی در گردشگری جستجوی شغل مشاوره روابط کار مشاوره کسب و کار درخواست نیرو جستجوی شغل استخدام در هتل مشاغل و فرصت های استخدامی در ايران بازاریابی و تبلیغات گردشگری

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید