مشخصات آگهی دهنده

مرکز آموزش های تخصصی و هوشمند بورسان
02634466200
توافقی
1397-01-23
1397-02-22
403 بار
11307537
کرج سه راه گوهردشت میثم شانزدهم ساختمان ولی عصر طبقه پنجم واحد10

مرکز آموزش های تخصصی و هوشمند بورسان
آموزش فنی و حرفه ای

مرکز آموزش های تخصصی و هوشمند بورسان

مرکز آموزش های تخصصی و هوشمند بورسان با هدف ارائه آموزش های کاربردی و تخصصی شغل های درآمد زا و دارای بازار کار با گردهمایی و حمایت اساتید دانشگاه و هیئت علمی و همینطور طی تفاهم نامه همکاری و اعتبار سنجی از طرف موسسات و آکادمی های بین المللی علمی اقدام به برگزاری دوره های تخصصی زیر با ارائه گواهی نامه پایان دوره معتبر بین المللی نموده است.بورسان دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور و تجارت الکترونیک وزارت صنعت,معدن و تجارت می باشد.

دپارتمان بازار سرمایه
• دوره معامله گر بورس اوراق بهادار :
این دوره برای افرادی که قصد شروع آشنایی با بازارهای سرمایه و یادگیری اصول علمی و صحیح بورس را دارند تدوین شده است.
• دوره بورس و تجارت الکترونیک :
آشنایی با تجارت الکترونیک در دنیای امروزی بورس که بصورت کارگاهی افراد معاملات مجازی بورس را در شرایطی واقعی بصورت گروهی و نظارت استاد انجام خواهند داد.
• دوره تحلیلگر تکنیکال :
این دوره برای افرادای که با بورس آشنایی دارند و یا دوره معامله گر بورس اوراق بهادار را گذرانده اند طراحی شده است که با پیشرفته ترین نرم افزار ها و روش های تحلیل بورس در کلاس جهانی آشنا میشوند,تا بتوانند با تحلیل صحیح سودآور ترین سهام ها را انتخاب کنند.
• دوره اقتصاد سنجی کاربردی به همراه نرم افزار EVIEWS :
در پایان این دوره،علاوه بر آشنایی با مباحث اقتصادسنجی، میتوانند بطور تخصصی با نرم افزار eviews به صورت عملی نیز از آنها استفاده نمایند.
• دوره مشاوره سرمایه گذاران :
دوره ای جامع برای وکلا , مدیران و افرادی که نیاز به آشنایی به اطلاعات حقوقی مختلف مربوط به بازار سرمایه را دارند .در پایان دوره شخص توانایی ارائه مشاوره حقوقی به سرمایه گذاران در بازارهای مالی را دارد.

دپارتمان بازاریابی
• دوره بازاریاب شبکه ای :
فرصت های شغلی جدیدی در بستر قانون ایجاد شده است و راه رسیدن به موفقیت در آن راهی روشن و قدم به قدم می باشد که در آن راه , زندگی شخص میتواند رو به تحولی مثبت بیانجامد , زندگی پر از انگیزه و هدف,ارتباطات انسانی قدرتمند و برنده برنده,پیشرفت مالی سریع و در نهایت شغلی مستقل با درآمدی نامحدود و آینده ای درخشان منتظر شما خواهد بود.


در پایان دوره از آکادمی ها و موسسات علمی جهانی
گواهینامه معتبر بین المللی و قابل استعلام دریافت نمایید
ACS انگلستان – ICS کانادا – TCKIT آلمان – eQual استرالیا – OxfordCert انگلستان – QAL انگلستان

(برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت موسسه مراجعه نمایید یا با شماره زیر تماس بفرمایید)
تماس : 026 344 66 200
www.boorsan.com
www.boorsan.ir



نام : مرکز آموزش هوشمند بورسان
ایمیل :
[email protected]
boo66..
شماره تماس:
026 34466200

کلمات کلیدی :
آموزشگاه بورسان آموزش بورس خرید سهام آموزش خرید سهام مدرک بین المللی گواهی معتبر آموزشی آموزش غیر حضوری آموزش آنلاین بازاریاب شبکه ای آموزش بازاریابی شبکه ای بازاریابی هرمی بازاریابی چند سطحی نحوه خرید سهام آموزش اوراق بهادار

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید