مشخصات آگهی دهنده

فروش ویژه ساعت هوشمند مای کرونوز ZeCircle
02166971169
264000
1397-01-23
1397-02-22
3090 بار
11306542
تهران-ولیعصر.

فروش ویژه ساعت هوشمند مای کرونوز ZeCircle
کامپیوتر لوازم جانبی کامپیوتر

فروش ویژه ساعت هوشمند مای کرونوز ZeCircle

ساعت های هوشمند، قدمی دیگر به سوی هزارهء بعدی هستند. شرکت مای کرونوز یکی از پیشگامان این عرصه است که با قیمت های رقابتی وارد بازار شده است.

کمپانی KRONOZ LLC یک شرکت سوئیسی است که در سال 2012 بنا نهاده شده است. هدف این کمپانی تولید، طراحی و توسعه محصولاتی است که سبب بهبود شیوه زندگی دیجیتالی و متحرک امروزه افراد شود. برند MyKronoz در تلاش برای گسترش و تسهیل تجربه کاربر تلفن همراه با لوازم جانبی شیک، بصری و عملکردی است. این کمپانی در آوریل سال 2013 دو ساعت هوشمند از محصولات خود را روانه بازار کرد. این کمپانی رویکردی منحصر به فرد و در عین حال ساده نسبت به فن آوری های پوشیدنی اتخاذ کرده است. هدف این برند ارائه طیف کاملی از ساعتهای هوشمند برای همه سلایق می باشد.

ساعت هوشمند ZeCircle با استفاده از بلوتوث می تواند به تلفن های هوشمند اندرویدی(از اندروید 4.3 به بالا) و اپل (از آی او اس نسخه 7 به بالا) و ویندوزفون 8.1، متصل شود تا از آن لذت ببرید. با اَتساین شاپ همره باشید تا به مشخصات و قیمت خرید و فروش MyKronoz ZeCircle بپردازیم.

کلمات کلیدی :
mykronoz smart watch مای کرونوز ساعت هوشمند ساعت هوشمند مای کرونوز ZeCircle ساعت هوشمند MyKronoz ZeCircle قیمت ساعت هوشمند MyKronoz ZeCircle خریدساعت هوشمند MyKronoz ZeCircle فروش ساعت هوشمند MyKronoz ZeCircle ساعت هوشمند ظی سیرکل زی سیرکل زیسیرکل زی سیرکل mykronoz ze circel ze sirkel ze circle قیمت خرید zecircle tva ze circle فروش ze circle مشخصات zecircle

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید