مشخصات آگهی دهنده

کنزیوتیپ EPOS TAPE
02166508053
توافقی
1397-01-28
1397-02-27
5715 بار
11305368
تهران

کنزیوتیپ EPOS TAPE
لوازم تجهیزات پزشکی

کنزیوتیپ EPOS TAPE

نوار کنزیو تیپ چیست؟
نوار کنزیو تیپ که معمولا" کنیزیو یا کینزیو تیپ هم تلفظ می شود یک نوار کششی و ارتجاعی است که قابلیت کشیدگی بالایی دارد و می تواند برای درمان و همچنین اصلاح عملکرد مورد استفاده قرار گیرد. کنزیو تیپ از پوشش کتانی که بر روی فیبرهای کششی قرار دارد، ساخته شده است و از حالت کشسانی پوست تقلید شده است.
ویژگیهای کینزیوتیپهای EPOS TAPE :

• ضد آب (به نحوی که در حین شنا و دوش گرفتن آسیبی نمی بیند).
• استفاده و بکارگیری آسان
• ضد حساسیت و لاتکس فری
• ماندگاری حداقل 3 روز به روی بدن
• دارای جعبه زیبا با شیار خروج نوار
• تنوع رنگی (بژ ، آبی ، مشکی، قرمز ، سبز ، زرد ، سفید ،صورتی، نارنجی ، بنفش)
• در بسته های 5 متری با عرض 5 سانت
• دارای بالاترین کیفت و استاندارد
استانداردهای برند EPOSTAPE
• دارای تاییدیه FDA امریکا
• دارای تاییدیه CE اورپا
• دارای تاییدیه KFDA کره جنوبی
• دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران
• دارای تاییدیه ISO9001
• دارای تاییدیه ISO13485
نوار کنزیو تیپ EPOSTAPE چه مزایای عملکردی دارد؟
1- کاهش و کنترل حس درد:
این نوار بازخوردهای حس حرکتی را مهیا می سازد که با فعال سازی پاسخ های عصبی عضلانی باعث فعال شدن عضلات می شود به طوری که شما به هیچ وجه احساس درد یا ناراحتی نخواهید کرد به عبارت دیگر با توجه به اینکه گیرنده های پوستی در انتقال پیام نسبت به حس درد اولویت دارند، می تواند حس درد های مفصلی و عضلانی را مهار کند.
2- کمک به عملکرد و استقامت عضلات و مفاصل:
در فعالیت های ورزشی به انقباض و استقامت عضلات کمک خواهد کرد. همچنین در کشیدگی های تاندون کمک به حفظ ساختار مفاصل نموده و از کشیدگی تاندونها جلوگیری می نماید.
3- تسریع در ترمیم تورم و التهابات ناشی از تروما وسایر موارد:
نوار کنزیو تیپ میتواند به حرکت مایعات زیر پوستی کمک کند. زیرا خاصیت کششی آن پوست را بالا می آورد که باعث افزایش فضای زیر پوستی برای عبور مایع لنفی می شود. سیتم لنفاوی یک سیستم نظامند کلی در بدن است که به حرکت مایعات در داخل و خارج از ناحیه کمک می کند. سیتم لنفاوی در زیر پوست قرار دارد بنابراین هنگامی که شما نوار را روی پوست خود قرار می دهید به شما در پاک سازی کل ناحیه متورم شده کمک می کند. افزایش عبور و حرکت مایع لنفی به التیام بافت هایی که دچار جراحت هستند کمک می کند. شما می توانید به هنگام دوش گرفتن و حتی حین خواب از این نوار استفاده کنید به طوری که برای شما درمان را فراهم خواهد کرد.
چه زمانی می توان کنزیو تیپ را به عنوان درمان در نظر بگیریم؟
شما می توانید بلافاصله بعد از احساس درد از این نوار استفاده کنید. درد صدای بدن است و به مغز شما خبر می دهد تا از خود حفاظت کنید و فورا" فرایند درمان را شروع کند. بنابراین استفاده از نوار کنزیو تیپ می تواند شدت التهاب آسیب را کاهش دهد. این نوار کشی را می توان قبل از استفاده از مرحله یخ درمانی در روند درمان آسیب بکار برد. اگر قبل از گذاشتن نوار کنزیو تیپ از یخ استفاده کنید قدرت چسبندگی نوار روی پوست کم خواهد شد و در نتیجه تأثیر عمل آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد زیرا چسب نوار برای فعال شدن به گرما نیاز دارد.
در کجا و چگونه باید از این نوار استفاده کرد؟
هر جا که بدن موی کمتری داشته باشد و بتواند به پوست بچسبد. برای استفاده از نوار، بهترین شیوه مراجعه به متخصصانی مانند فیزیوتراپیست یا ماساژور است که در استفاده از نوارهای طبی آموزش دیده اند. یک حلقه نوار استاندارد بنا به شرایط و ویژگی های جسمی مراجعین بریده می شود. همچنین نمونه های از پیش بریده شده ای برای قسمت های مخصوصی از بدن وجود دارد.
شرکت توان افزا بهبود نمایندگی انحصاری فروش EPOSTAPE در ایران می باشد.

جهت مشاوره و خرید این تجهیزات با ما تماس بگیرید:
سایت:
www.tavanafza.com
تلفن و فکس
66507228-021
66507974-02
0937-8971285
ایمیل:
[email protected]

کلمات کلیدی :
نوارهای کشی نوارهای درمانی کشی نوارهای فیزیوتراپی نوارهای طب سوزنی کنزیو تیپ نوار درمانی کشی نوار کشی نوار فیزیوتراپی نوار طب سوزنی نوارهای کاردرمانی نوار کشی کار درمانی نوار کشی فیزیوتراپی نوار کشی طب سوزنی KINESIO TAPES EPOSTAPE نوار کشی ورزشی نوار ورزشی نوار رنگی کشی ورزشی نوار کشی ماساژ چسب کنزیو تیپ چسب کنزیوتیپ EPOSTAPE Epos tape epos tape Kinesio tape خرید کینزیو تیپ فروش کینزیو تیپ قیمت کینزیو تیپ تیپ کینزیولوژی خرید تیپ کینزیولوژی فروش تیپ کینزیولوژی قیمت تیپ کینزیولوژی چسب کینزیو تیپ خرید چسب کینزیو تیپ فروش چسب کینزیو تیپ قیمت چسب کینزیو تیپ چسب کینزیو تیپ کره ای خرید چسب کینزیو تیپ کره ای فروش چسب کینزیو تیپ کره ای قیمت چسب کینزیو تیپ کره ای خرید کینزیو تیپepos tape قیمت کینزیو تیپ epos tape چسب کینزیو epos tape

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید