مشخصات آگهی دهنده

تعیین بهترین محل حفر چاه،بهترین عمق حفاری با حداکثر آب?
09111540564
توافقی
1399-03-12
1399-04-11
2048 بار
11304919
ساری، خ امیر مازندرانی، مرکز رشد واحد های فناوری طبرستان

تعیین بهترین محل حفر چاه،بهترین عمق حفاری با حداکثر آبدهی، ابیابی، ردیابی قنات
سایت سايت هاي فارسي

تعیین بهترین محل حفر چاه،بهترین عمق حفاری با حداکثر آبدهی، ابیابی، ردیابی قنات

دستگاه اختراع شده تیم متخصصین شرکت دانش گستران آب سارویه دارای چندین تایید علمی بوده و تاییده افراد صاحب نظر و متخصص دانشگاهی را در زمینه تعیین بهترین محل، عمق و آبدهی چاه دارا می باشد. دستگاه ردیاب الکترومغناطیس آب زیرزمینی در مطالعات قبل از حفاری چاه آب شرب و کشاورزی به منظور تعیین بهترین محل و عمق حفاری چاه آب با بیشترین میزان آبدهی کارایی بالایی داشته و همچنین برای ردیابی قنات و ردیابی محل های نشت آب در سدها نیز استفاده می شوند. امکان تفکیک آب شور از شیرین توسط دستگاه با دقت بسیار بالا نیز امکان پذیر میباشد.
متخصصین این شرکت آقای دکتر عمادی با سابقه 14 ساله در زمینه تامین آب در ایران با تعیین محل چاه در بیش از 6500 نقطه در ایران و برخی کشورهای عربی همسایه و همچنین ردیابی قنات و برخی سدهای ایران میتوانند کشاورزان و صنعتگران محترم را در تامین آب راهنمایی و مشاوره دقیق و علمی دهند.
اگرچه سایر دستگاه ها مانند دستگاه های ژئوفیزیک اطلاعاتی در مورد منابع آب زیرزمینی به دست می دهند که گاهی بسیار کلی و حتی خلاف واقع نیز می باشد، اما دستگاه فوق دارای برتری های بسیار زیادی نسبت به این روش و سایر روشها است که مهترین آن دقت بالاتر، سرعت بیشتر و هزینه کمتر آن میباشد.
برای اظلاعات بیشتر میتوانید به سایت شرکت به نشانی www.abyaban.com و یا 09111540564 دکتر عمادی تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی :
تعیین بهترین محل حفر چاه تعیین عمق حفاری چاه آب ردیابی قنات ردیابی محل های نشت آب در سدها تفکیک آب شور از شیرین آبیابی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید