مشخصات آگهی دهنده

تولید و توزیع لوازم ایمنی و حفاظت فردی
03136200062
توافقی
1397-01-22
1397-02-21
1346 بار
11304487
اصفهان خیابان ارتش بین موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج و نمایندگی فیلتر مان . فروشگاه ایمن سپاهان

تولید و توزیع لوازم ایمنی و حفاظت فردی
خدمات خدمات صنعتی

تولید و توزیع لوازم ایمنی و حفاظت فردی

فروشگاه ایمن سپاهان با پشتوانه ای از تجربیات موفق و اهداف بلند مدت در سال 1382 شروع به فعالیت نموده است که با کسب تجارب نوین در صنعت ایمنی و تجهیزات حفاظت فردی و بهره گیری از کارشناسان خبره، کادری مجرب و متخصص وارد عرصه نوین فعالیت های موفقیت آمیز خود گردید. طی سال ها با گسترش دامنه کاری و فعالیت خود و به پشتوانه ی رضایت مندی مشتریان خود توانسته است از جایگاهی خوبی در بین رقبا و صنایع سرتاسر کشور عزیزمان برخوردار شود.این مجموعه محوریت فعالیت خود را در زمینه ی تولید و توزیع لوازم ایمنی و حفاظت فردی قرار داده است که همواره سعی را بر آن داشته تا خدماتی متفاوت را با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان خود عرضه نماید.
تامین نیاز و تعامل گسترده و سازنده با بزرگترین کارخانجات و شرکت های تولیدی، و همچنین اخذ نمایندگی فروش کفش های ایمنی پای آرا تبریز، ماسک میلاد، دستکش های صنعتی پوشا و ... و نیز همکاری با عمده فروشان اصلی شهرهای مختلف کشور، از دیگر افتخارات ایمن سپاهان است.
مدیریت و پرسنل ایمن سپاهان امیدوارند در سایه سار لطف و رحمت الهی و همکاری بیشتر مدیران کارخانجات و شرکت های صنعتی و حسن توجه روزافزون کارشناسان ایمنی، گستره و کیفیت خدمات بیش از پیش گردیده و باعث سربلندی بیشتر این مجموعه گردد.


بخشی از فعالیت های ایمن سپاهان به شرح ذیل می باشد:

تولید و توزیع لوازم ایمنی و حفاظت فردی
ارائه خدمات آموزش و مشاوره در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای
ارائه آموزش‌های تئوری و عملی استفاده و کاربرد از لوازم حفاظت فردی
امکان طراحی و تولید انواع لباس کار دارای تائیدیه از آزمایشگاه های معتبر
تهیه و تامین انواع کفش ایمنی، اداری در سطح وسیع
تهیه و تامین انواع ماسک‌های تنفسی
ویژگی‌ها، طراحی و تولید کفش ویژه صنایع دارویی و بیمارستان ها

کلمات کلیدی :
ایمن سپاهان ایمنی حفاظت فردی فروشگاه اینترنتی ماسک میلاد ماسک FNPA کلاه ایمنی دستکش ایمنی کفش ایمنی لباس کار جلیقه خنک کننده تجهیزات ایمنی وسایل ایمنی تولیدی لباس کار تجهیزات ترافیکی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید