مشخصات آگهی دهنده

فا پورتال ® طراحی سایت، پورتال سازمانی، پورتال شرکتی، ?
09158264522
توافقی
1397-01-22
1397-02-21
451 بار
11300005
مشهد / www.faportal.ir

فا پورتال ® طراحی سایت، پورتال سازمانی، پورتال شرکتی، نرم افزار سایت ساز
کامپیوتر طراحي WEB

فا پورتال ® طراحی سایت، پورتال سازمانی، پورتال شرکتی، نرم افزار سایت ساز

طراحی سایت از فعالیت های اصلی و محوری شرکت فاپورتال محسوب می شود. تمامی فعالیتهای دیگر شرکت بر مبنای طراحی سایت شکل گرفته و در رتبه های بعدی قرار می گیرند. ما طراحی صفحات وب سایت شما را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و منطبق بر نوع فعالیت و زمینه کاری خاص شما انجام می دهیم تا وب سایت شما که جلوه و نماد موقعیت حرفه ای شرکت شما در جهان است جایگاه مناسب خود را در فضای مجازی کسب نماید.

طراحی سایت بطور کلی از 2 روش استاتیک و داینامیک انجام پذیر است. روش قدیمی آن که طراحی استاتیک میباشد بدینصورت است که طراح وب تک تک صفحات سایت مشتری را به سفارش او تولید و طراحی کرده و آنها را در اختیار مشتری قرار میدهد. این روش دارای ایرادات بسیاریست از جمله زمانبر بودن راه اندازی وب سایت (2 ماه بطور متوسط) ، وابستگی شدید مشتری به طراح ، هزینه بالای طراحی، کیفیت پائین پشتیبانی و محدود بودن سایت مشتری به صفحات ساخته شده توسط طراح و ضرورت صرف زمان و هزینه مجدد برای افزودن صفحات یا محتوای جدید به سایت میباشد.

روش جدید طراحی سایت که طراحی داینامیک میباشد توسط نرم افزارمدیریت محتوی فاپورتال انجام میشود. در این روش طراح تنها یک صفحه را براساس سلیقه مشتری طراحی کرده وسپس سایر صفحات توسط کنترل پانل مدیریتی نرم افزار به راحتی تعریف شده و ورود محتوی در آنها صورت میگیرد. مزایای این روش ، سرعت بالای راه اندازی وب سایت (2-4 روز) ، هزینه بهینه و کمتر نسبت به طراحی استاتیک و عدم وابستگی مشتری به طراح برای ایجاد صفحات جدید و تغییر محتوای قبلی وبهره مندی از پشتیبانی سریعتر است.
اطلاعات بیشتر: www.faportal.ir

کلمات کلیدی :
طراحی سایت هاست پورتال سازمانی پرتال سازمانی پورتال شرکتی سیستم مدیریت محتوا دومین طراحی وب سایت ثبت دامنه Domain هاست Host طراحی سایت طراحی وب پورتال پرتال میزبانی وب سرور برنامه‌نویسی وب بهینه‌سازی و ثبت در موتورهای جستجو طراحی و برنامه‌نویسی وب خدمات وب وب هاستینگ اجاره سرور مشهد ایران

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید