مشخصات آگهی دهنده

آبیاری متحرک سطحی تحت فشار بارانی و قطره ای
04436254082
توافقی
1397-01-31
1397-02-30
2527 بار
11295930
آذربایجانغربی – خوی – بلوار چمران روبروی دور برگردان طبقه فوقانی شرکت ایمپو

آبیاری متحرک سطحی تحت فشار بارانی و قطره ای
خدمات کشاورزی

آبیاری متحرک سطحی تحت فشار بارانی و قطره ای

آبیاری متحرک سطحی تحت فشار بارانی و قطره ای


حال که همگان به لزوم جهش در تبدیل آبیاری سنتی به روشهای نوین باور دارند واین یقین وجود دارد که تنها راه کشورما در توسعه کشاورزی استفاده از روشهای نوین آبیاری بارانی و قطره ای است.
آیا تا به حال به این فکر افتاده ایم که به چه روشهایی می توان یک نهضت عظیم در این زمینه ایجاد کرد؟
خوشبختانه پاسخ این سؤال مثبت است می توان به روشهای بسیار ساده و ارزان قیمت با حدود 40تا50 درصد هزینه کلاسیک ثابت و مزایای بسیار فراوان با استفاده از تکنولوژی تجهیزات و قطعات پلیمری به این مهم دست یافت کاری که بسیاری از کشورهای توسعه یافته و کشورهایی که در چند سال اخیربا این روش توسعه چشمگیری در صنعت کشاورزی ایجاد نموده اند. شرکت رایحه کهن دشت آسیا آماده ارائه تمام تجهیزات مرتبط در زمینه آبیاری تحت فشار میباشد ما افتخار داریم که جزو اولین ها دراین خصوص هستیم.ما آماده انتقال دانش وتجربه خود به کلیه شرکتهای محترم حقیقی و حقوقی دست اندرکاران،کشاورزان محترم و مردم عزیزمان می باشیم.
شما می توانید هرگونه مشاوره،راهنمایی،کاتالوگ،بروشور،سی دی و نمونه محصولات را ازما بخواهید ما به کمک چند کارخانه بزرگ کشورترکیه بخش عمده محصولات را در ایران تولید می کنیم.
مزایا و نکات مورد توجه درآبیاری تحت فشاربارانی کلاسیک متحرک
اجرا در سطح با تجهیزات نوین:
-هزینه های اجرای این روش در مقایسه با سایر روشهای آبیاری از جمله کلاسیک ثابت به میزان 50تا40 درصد کاهش می یابد.
- سهولت و انعطاف پذیری بیشتر در نصب.
- صرفه جویی در زمان:درحداقل زمان ممکن سیستم راه اندازی می شود و امکان آبیاری فراهم میگردد.
- عدم نیازبه حفاری مزرعه در کار گذاشتن لوله های اصلی،فرعی و جلوگیری از آسیب دیدن خاک زراعی که بشدت باعث کاهش میزان محصول شده و ترمیم بافت خاک زراعی نیاز به گذشت چندین سال زمان و مستلزم صرف هزینه های کلان می باشد.
- قابل اجرا در زمینهای مختلف با مساحتهای کوچک و بزرگ وقابلیت تطابق با کشت انواع محصولات به علت انعطاف وآزادی عمل درتعیین اندازه،طول،قطرلوله ها وفواصل بین آنها در شبکه و قابلیت اتصال و استفاده از انواع آب پاشها با شعاع پاششهای مختلف.
- سهولت در تعویض قطعات در صورت نقص یا انسداد.
- از بین رفتن ریسک هزینه های نگهداری و سایر مشکلات مانع شونده درزمین از جمله شخم.

کلمات کلیدی :
آبپاش ابپاش ترکیه آبپاش پلیمری ابپاش پلاستیکی آبپاش تمام دور آبپاش بارانی آبپاش کشاورزی آبپاش زارعی آب پاش چکشی آب پاش تنظیمی آبپاش دورانی ابپاش گردشی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید