مشخصات آگهی دهنده

اطلاعیه جدید جذب نیرو ودعوت به همکاری ازکلیه کارجویان ?
09385891095
200000
1397-01-19
1397-02-18
864 بار
11290943
خرمشهر میدان اردیبهشت

اطلاعیه جدید جذب نیرو ودعوت به همکاری ازکلیه کارجویان ودانشجویان سراسرکشور دراس ا
بازار کار استخدام

اطلاعیه جدید جذب نیرو ودعوت به همکاری ازکلیه کارجویان ودانشجویان سراسرکشور دراس ا

نمایندگی اس ام اس پیام در زمینه توزیع پنل نمایندگی سامانه های ارسال پیام کوتاه (نرم افزارهای ارسال پیامک تبلیغاتی ) در سراسر کشور جهت تکمیل کادر وگسترش فعالیت خود از کلیه کارجویان ( آقا وخانم ) ودانشجویان گرامی در کلیه مقاطع ورشته های تحصیلی با درآمد ومزایای ویژه دعوت بعمل می آورد.
فعالیتی بدون سابقه کاری
با کسب درآمدی عالی ( بیش از2میلون تومان در ماه )
فرصتی استثنائی ، به صورت پاره وقت ، مطمئن و ایده ال
بدون نیاز به دفتر ویا محل کسب وکار با کمترین سرمایه مدیر وکارفرما باشید
ما به وعده هایمان جامه عمل می پوشانیم.........

احتراماً درابتدا بایستی از کلیه کارجویان بعلت طولانی بودن این آگهی ، پوزش بطلیم زیرا هدف ما جلب رضایت مندی وشفاف سازی وآشنایی هرچه بیشتر شما با این کار بوده که در این آگهی اطلاعات جامع ومفیدی درج نمودیم وامیدوارهستیم در این زمینه بتوانیم گامی جهت شکوفایی وترقی شما هموطنان رقم زده باشیم لذا تقاضامندیم همه موارد ومطالب ذیل را به دقت مطالعه نمائید وسپس بعداز انجام کلیه اقدامات نسبت به ارسال مدارک اقدام نمائید . باتشکر مدیریت نمایندگی اس ام اس پیام

مدارک وشرایط لازم:
الف ) کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، یک قطعه عکس4*3 ، آخرین مدرک تحصیلی ، رزومه کاری (درصورت داربودن)
ب) کپی کارت دانشجویی برای دانشجویان (جهت استفاده ازتخفیفات ویژه)
ج) دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم وهمچنین آشنایی اولیه با کامپیوتر
شرایط شروع فعالیت :
این فعالیت برای کلیه کارجویان ، دانشجویان وافراد شاغل که به دنبال کاردوم با درآمد بهتر می باشد میسر می باشد. فقط شرط لازم جهت موفقیت داشتن توکل به خداوند ، پشتکار قوی و تبلیغات است که مطمئناً باعث پیشرفت وترقی می گردد.

توضیحات اولیه در رابطه با سامانه:
سامانه ارسال پیام کوتاه یا پنل اختصاصی از پیشرفته ترین برنامه های مخابراتی است که دربرگیرنده کلیه شماره تلفن های همراه اول وایرانسل درکلیه شهرستان ها ( به تفکیک ) به انضمام امکانات جالب وجذاب فراوان برای کاربران می باشد وکاربرد آن برای کلیه شرکتها ، ادارات، فروشنده ها وسایر بنگاههای اقتصادی دیگر جهت اطلاع رسانی و تبلیغات با کمترین هزینه ودر سریعترین زمان ممکن بوده که از مهمترین وکاملترین ابزار تبلیغاتی برای آنان محسوب می شود.

روشهای کسب درآمد:
روشهای کسب درآمد فراوان می باشد وما برای شما عزیزان فقط یکی از روش ها را بطور نمونه در ذیل بیان کرده ودیگر موارد را پس از تحویل نمایندگی به طور کامل شرح خواهیم داد.
اگر هر نماینده روزانه یک پنل کاربری ( سامانه ارسال پیام کوتاه ) را بطور میانگین فقط به مبلغ 75 هزارتومان بفروشد در طول یکماه 30 پنل می شود و در مجموع درآمد شخص بیش از 22 میلیون ریال می رسد و حال اگر فراتر از یک سامانه آن هم با قیمتهای متفاوت بفروشد درآمد نامبرده بیشتر خواهد شد .( مضافآ اعلام میگردد برای هرنماینده درپنل نمایندگی خود 4/چهار پنل کاربری دیگر با قیمت های مناسب جهت فروش وتوزیع کارسازی شده است ) 22500000=750000*30
ودرصورت داربودن پنل نمایندگی مستقل با ایجاد هر نماینده جدید بطور میانگین مبلغ 300 هزارتومان دریافت خواهید نمود ، بطورمثال اگردرطول یکماه 10 نماینده جدید ایجاد نمائید مبلغ 30 میلون ریال دریافت می نمائید.

** کارجویان گرامی تاکید می گردد این درآمدها به فعالیت وپشتکار شما اهمیت مهمی دارد وهیچکدام ازموارد ذکرشده ، واهی ویا خیال باطل نمی باشد **

مزایا وامکانات ویژه مختص نمایندگان:
ایجاد کاربران به دلخواه بدون داشتن محدودیت
امکان ایجاد ومعرفی دامین ، تغییر لوگو و نمایه ورودی سامانه ، معرفی شماره حساب بانکی (ترمینال)
درآمد زایی از فروش خطوط اختصاصی وارسال sms با مناسبترین تعرفه
امکان قیمت گذاری دلخواه جهت فروش سامانه
برگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده
اهدای یک خط 14 رقمی به نماینده بطور رایگان
اهدای یک عدد خط 10 رقمی ویژه به نمایندگان بطور رایگان بشرط فعالسازی (به ارزش 100هزارتومان)
دارای یک فیلم تصویری جهت آشنایی با نحوه کار در سامانه
و خدمتی جدید برای حمایت شما کارجویان
*** 10% تخفیف ویژه برای کلیه دانشجویان***
**امکان برگشت هزینه نمایندگی در صورت انصراف(بعد از فعال نمودن پنل مربوطه تا سه روز کاری)**
وسایر امکانات ومزایای دیگرموجود در سامانه
** کلیه درآمد های حاصله ازفروش سامانه وخطوط بعد از گرفتن نمایندگی برای نماینده می باشد **
سرمایه لازم جهت دریافت نمایندگی :
برای شروع به کار ودریافت نمایندگی فروش وتوزیع پنل کاربری نامحدود فقط مبلغ 200هزارتومان
و برای دریافت پنل نمایندگی مستقل ( توزیع پنل کاربری نامحدود وایجاد پنل نمایندگی برای سایرین ) فقط مبلغ 300هزارتومان

اقدامات پایانی پس از مطالعه موارد فوق:

الف) ابتدا وارد سایتsmspayam.com شده و نمونه سامانه آزمایشی وامکانات آن رامشاهده نموده و در صورت لزوم به توضیحات ارائه شده در راهنمای (قسمت ثبت نام) مراجعه بفرمائید وسپس بعد از حصول اطمینان کامل، بصورت آنلاین ثبت نام نمائید.
ب) پس از ورود در قسمت ثبت نام مشخصات خود را وارد نموده و گزینه مدیریت یا اولین گزینه ( درقسمت سطح دسترسی ) از سمت راست را ( برای دریافت نمایندگی ) کلیک نموده و در آخر گزینه ثبت نام را کلیک کرده ، سپس برای شما یک پیام بصورت اتوماتیک که حاوی نام کاربری و رمز عبور می باشد به موبایلتان ارسال می گردد.
* دقت داشته باشید هنگام ورود به پنل در قسمت اعتبار مانده بصورت منفی نمایان می شود که پس از پرداخت صفر و تعدیل می شود.
ج) مجدداً با نام کاربری ورمز عبور جدید وارد پنل اختصاصی خود شده و آیتم عملیات حساب در منوی بالای پنل خود راکلیک کرده و خرید پنل را انتخاب وبصورت آنلاین ( کلیه کارتهای بانکی ) وجه را پرداخت نمائید وسپس می توانید فعالیت خود را در سامانه آغاز نمائید ( درصورت درخواست انتخاب پنل نمایندگی مستقل وهمچنین مواجه شدن با هر گونه مشکل در پرداخت آنلاین و یا جهت ویرایش انتخاب پنل دیگر با واحد فروش "شماره ذیل" تماس و شماره حساب بانکی دریافت بفرمائید)
نکته:
1- واریز نمودن وجوه نمایندگی به کلیه شماره حسابهای بانکی می بایست به نام مسلم حسانی پور کارسازی شود.( درقسمت شماره تماس واطلاعات حساب در بالای پنل مراجعه ودرآنجا شماره حسابها رامی توانید مشاهده نمائید)
2- تاکید می گردد حداکثر زمان پرداخت وجه نمایندگی یک هفته پس از انجام ثبت نام می باشد درصورت عدم پرداخت ، به منزله انصراف تلقی شده وبه درخواست آنان ترتیب اثری داده نخواهد شد.
درصورت داشتن هرگونه سوالات دیگر می توانید با ذکر نمودن مشخصات وشماره تماس خود به آدرس ایمیل نمایندگی [email protected] ارسال ، تا دراسرع وقت پاسخگوی شما کارجویان محترم باشیم .
ارسال پیامک ازطریق پل ارتباطی با سامانه پیام کوتاه 50002620000002 و یا 5000241080
فرصت را ازدست ندهید " باآرزوی موفقیت روزافزون شما" با تشکر
مدیریت اس ام اس پیام
www.smspayam.com

کلمات کلیدی :
آگهی استخدام نمایندگی کاردوم پاره وقت درآمد عالی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید