مشخصات آگهی دهنده

فروش سیستم خرید سیستم پشتیبانی کامپیوتر راه اندازی شبک
Û°Û¹Û±Û²ÛµÛ¹Û´ÛµÛ¶Û³Û·
توافقی
1397-01-18
1397-02-17
1317 بار
11288012
www.itapp.ir

فروش سیستم خرید سیستم پشتیبانی کامپیوتر راه اندازی شبکه و...
کامپیوتر

فروش سیستم خرید سیستم پشتیبانی کامپیوتر راه اندازی شبکه و...

اگرقصد خرید کامپیوتر یا نوت بوک دارید آدرس را درست آمده اید. گروه فروش سیستم ما بهترین ها را برای شما گلچین کرده اند.کمترین قیمت قطعات و لپ تاپزیر قیمت بازا.
برای اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید
۰۹۱۲۵۹۴۵۶۳۷
نت ساپورت اسکول (NetSupport School ) نرم افزاری برای مدیریت و اداره کردن کلاس های آموزشی تحت رایانه است. مربیان با استفاده از این نرم افزار می توانند در یک شبکه کامپیوتری با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است. به کمک این برنامه مربی می تواند اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان را محدود کند. مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان، توانایی دیگر این برنامه است. امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی در این برنامه فراهم شده است. مربی می تواند در هر زمان بدون دخالت دانش آموز به تبادل فایل با کامپیوتر وی اقدام کند. این برنامه امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان را در اختیار مربی قرار می دهد. مربی و دانش آموزان می توانند ارتباط متنی و صوتی با یکدیگر داشته باشند. طراحی سوال، طراحی آزمون و اجرای آن از دیگر ابزارهای قدرتمند برنامه است.
طراحی پرتال ، طراحی وب سایت دینامیک
، طراحی وب سایت فلش ، نصب و راه اندازی وب سایت اینترانتی ، طراحی وب سایت تجاری ، طراحی وب سایت خدمات ، طراحی وب سایت شخصی ، طراحی وب سایت هنری و هرگونه وب سایت منطبق با نیاز مشتری با افتخار آمادگی همکاری با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ، سازمان ها ، نهادها ، وزارتخانه ها و کلیه متقاضیان طراحی وب سایت و خدمات بهینه سازی وب سایت را دارد.

کلمات کلیدی :
رایانه خرید کامپیوتر فروش کامپیوتر سخت افزار کامپیوتر قطعات کامپیوتر خرید اینترنتی کامپیوتر کا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید