مشخصات آگهی دهنده

مشاوره و انجام پایان نامه و مقاله حسابداری
66479110
توافقی
1397-01-18
1397-02-17
938 بار
11287739
تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به نصرت، کوچه عروجی، پلاک 20، طبقه دوم، واحد 3

مشاوره و انجام پایان نامه و مقاله حسابداری
آموزش CD-DVD

مشاوره و انجام پایان نامه و مقاله حسابداری

مشاوره و انجام پایان نامه و مقاله حسابداری توسط فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دانشگاه های برتر کشور
تغییرات سریع جامعه امروزی، حسابداری یا «زبان تجارت» را که در ثبت و تجزیه و تحلیل اطلاعات و تحلیل اطلاعات اساسی اقتصادی در مؤسسات مختلف مورد استفاده می باشد، بسیار پیچیده کرده است. تصمیم گیری صحیح و دقیق بر مبنای اطلاعات قابل اعتماد برای توزیع مطلوب ثروت و استفاده از منابع کمیاب ملی بسیار ضروری به نظر می رسد. بنابراین حسابداری نقش مهمی را در سیستم اقتصادی و اجتماعی هر جامعه ای ایفا می کند.
در دنیای متغیر بازرگانی و صنعتی، نقش حسابداری عملاً و به تدریج تکامل پیدا کرده است. و علاوه بر وظیفه کنترل که نتیجه بسیار طبیعی کار حسابداری است، در مؤسسات اقتصادی با برنامه ریزی بازرگانی و پیش بینی های اقتصادی نیز نقش مهمی را بر عهده گرفته است.
تعریف: حسابداری عبارتست از فن طبقه بندی، ثبت، خلاصه و تجزیه و تحلیل ارقام، در آمد و هزینه منطبق با نیازهای مؤسسه. به عبارت دیگر حسابداری عبارتست از ثبت و طبقه بندی و خلاصه کردن حسابها و اسناد مالی.
این رشته رکن اصلی نظام اطلاع رسانی مالی و اقتصادی هر جامعه به شمار می رود.
پاسخگویی در عرصه اقتصاد و در عرصه ی زمانی میسر است که اطلاعات معتبر و شفاف در اختیار قرار گیرد حسابداران با تامین و ارزیابی اطلاعات مالی معتبر به تصمیم گیرندگان برای انتخاب و تصمیمات اقتصادی آگاهانه و استفاده بهینه از منابع، افزایش بهره وری کمک شایانی می کند.
دپارتمان حسابداری موسسه شریف یار متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور در رشته حسابداری، بدین وسیله آمادگی خود جهت مشاوره و انجام پایان نامه ها و طرح های پژوهشی رشته حسابداری اعلام می¬نماید. جهت ثبت سفارش طرح پژوهشی خود با ما تماس بگیرید.

موسسه علمی و پژوهشی شریف یار
http://www.sharifyar.com/blog/?p=129
[email protected]
021-66479110
آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به نصرت، کوچه عروجی، پلاک 20، طبقه دوم، واحد 3

کلمات کلیدی :
بانک پایان نامه حسابداری بانک پایان نامه های حسابداری لیست پایان نامه های حسابداری موضوع پایان نا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید