مشخصات آگهی دهنده

طراحی مولتی مدیا
09123833830-09194756652
توافقی
1397-01-18
1397-02-17
607 بار
11286949
تهران

طراحی مولتی مدیا
کامپیوتر گرافيك كامپيوتري

طراحی مولتی مدیا

طراحی مالتی مدیا
يک کاتالوگ يا راهنماي الکترونيکي با حجم اطلاعات بالا و کوچک متناسب با فن آوري روز است . مزياي اين روش اطلاع رساني و تبليغ سرعت دسترسي به اطلاعات ، مدرن بودن وسيله اطلاع رساني ، کم حجم بودن فيزيکي ، چند رسانه اي يا سمعي و بصري بودن و امکان قراردادن فيلم ، عکس و صدا و ...

امروزه معرفی محصولات، برنامه ها، سازمان ها و نهادها به بهترین نحو امریست مهم، و بدیهیست برای تحقق این مهم استفاده از انواع رسانه های متفاوت مانند گفتار، موسیقی، عکس، متن، انیمیشن و محیط های تعاملی ضروری می نماید. نرافزارهای مالتی مدیا و کاتالوگهای الکترونیکی با بهره گیری از این امکانات، با محیطی پویا و جذاب، بدون هیچ محدودیتی خواسته شما را فراهم می کند.


مالتی مدیا
مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای است یعنی ارتباط و انتقال موضوع ها و مفاهیم با استفاده از رسانه های متفاوت همچون گفتار ، موسیقی ، عکس ، متن ، انیمیشن ، محیط های تعاملی و رابط با کاربر و ..... و هر چیز که شما فکرش را بکنید . اما هدف چیست ؟ کوتاه و خلاصه ، هدف ارتباط و انتقال بهتر است . این هدف را می توان در هر چیز که شما فکرش را می کنید گنجاند . به طور مثال : در تبلیغات، آموزش ، اطلاع رسانی ، تفریحات و بسیاری از شاخه های دیگر که ممکن است در فکر شما هم ظهور کرده باشد ولی هرگز جایی ارائه نشده باشد ، این مورد انعطاف پذیری و کاربرد بالای مالتی مدیا را در هر سطحی نشان می دهد. امروزه مالتی مدیا به هر جایی نفوذ کرده و تاثیر انکار ناپذیر خود را به همه ثابت کرده و رشد گسترش آن در تمامی شاخه ها که نیاز به ارتباط ، انتقال و جذب مخاطب دارند به چشم می خورد و روز به روز نیز در حال افزایش است .

بخش مالتی ما با تجربه چندین ساله در حوزه مالتی مدیا و در شاخه هایی همچون : آموزش ، سرگرمی ، تبلیغات و با در اختیار داشتن تیمی خلاق و توانمند سعی بر آن دارد که در آینده ای نه چندان دور یکه تاز این عرصه در ایران باشد . لذا ما در تلاشیم تا در این حوزه تخصصی بازار ایران را از نگاهی صرفاً مادی در این عرصه دور کرده و با توجه به تمامی جنبه های لازم همچون محتوا و کیفیت در تولیدات دیگران را نیز با خود در بالا بردن سطح کیفی و کمی این عرصه در ایران همراه سازیم .
با توجه به چندرسانه اي بودن بهترين تاثير را در نظر بازديدکنندگان دارد سی دی مالتی مدیا هر كتابچه، بروشور و يا كاتولوگ چاپي جذابتر بوده و به علاوه هزينه كمتري را در پي دارد سی دی های مولتي مديا فقط یکبار طراحی و تولید شده و با هزینه اندکی قابل تغییر است، در حالي كه تغيير نسخه چاپی مراحل متعدد و پر هزينه ای را در بر داشته و اکثرا" موجب طراحی مجددا محصولات می گردد
سهولت کپی برداری و به تعداد مورد نظر تکثیر کردن سی دی می باشد. مثلا برای کاتالوگهای چاپی، شما باید برای چاپ دوباره کاتالوگ ، مجبور به مراجعه دوباره به آن شرکت یا چاپخانه می باشید این در حالیست که برای سی دی های مالتی مدیا، می توانید با کامپیوتر شخصی خود در منزل به تعداد دلخواه تکثیر کنید.
سی دی هاي مالتي مديا همچون وبسایتهایی که طراحی می کنیم هیچگونه محدوديتی ندارند و ما مي توانيم به راحتي تمامي اطلاعات و تصاوير را به طور كامل درآن شرح دهيم

تعرفه ساخت مالتی مدیا و کاتالوگ الکترونیکی  

مواردی که در ایجاد یک نرم افزار مالتی مدیا لحاظ می شود:
•   طراحی کاتالوگ شامل متن، تصویر و موسیقی زمینه متناسب با نوع پروژه
•   طراحی Intro (اولین نمایی که از برنامه دیده میشود) شامل لوگو، انیمیشن، عکسها، شعارها، نمادها و موسیقی
•   قابلیت نمایش فیلم (Clip)
•   ایجاد گالری عکس
•   ایجاد کتاب الکترونیکی (e-Book)
•   قابلیت لینک به وب سایت های مرتبط
•   قابلیت Narration روی متون و تصویر

Intro: انیمیشن یا تیزر تبلیغاتی بعنوان ورودی نرم افزار بصورت Flash یا فیلم -
صفحه اصلی بصورت گرافیکی و ثابت
صفحه اصلی بصورت همراه با عناصر متحرک و انیمیشنی
صفحه اصلی بصورت مالتی مدیا : انیمیشن تصاویر، کلیدهای پویا، تیز، Sound Effect
صفحات داخلی بصورت گرافیکی ثابت : متن و تصویر
صفحات داخلی بصورت همراه با عناصر متحرک : متن، تصویر، انیمیشن Flash و موسیقی
صفحات داخلی بصورت مالتی مدیا : زمینه کاملا پویا، انیمیشن تصاویر، تیزر، موسیقی و نمایش متون بصورت متحرک
گالری عکس بصورت ساده - برای هر عکس
گالری عکس همراه با Effect و انیمیشن - برای هر عکس
کتاب الکترونیکی بصورت PDF با قابلیت چاپ سریع برای کاربر نهایی


•   بدیهی است که قیمتهای فوق نسبی بوده و قیمت نهایی پس از مذاکره و توافق حاصل میگردد.
•   تمامی اطلاعات باید از سوی سفارش دهنده بصورت فایلهای کامپیوتری (متون تایپ شده و عکسهای اسکن شده) تحویل شود در غیر اینصورت هزینه آن نیز جداگانه دریافت میشود.
•   کتاب الکترونیکی بصورت مالتی مدیا نیز پیاده میشود که هزینه آن از تعرفه فوق پیروی میکند.
•   خواندن متون (Narration) توسط افراد حرفه ای صدا و سیما انجام شده و هزینه آن جداگانه محاسبه می شود.
•   در صورت درخواست استفاده از فیلم یا کلیپ هزینه پوشش تصویری و تدوین آن جداگانه محاسبه میگردد.

در پایان این نکته را نیز یادآور می شوم حتمآ پس از تماس با شرکتها و اشخاص مختلف با من با شماره 09123833830 تماس بگیرید
مطمئن باشید بهترین و ارزانترین کار را به شما تحویل خواهیم داد

سي دي مولتي مديا (Multimedia) چيست؟

يك سي دي مولتي مديا ابزاري است كه با توجه به علم روز كامپيوتر داراي امكانات سمعي و بصري مي باشد و به علت اينكه حجم بالايي از اطلاعات با تنوع مناسب در يك سي دي جاي مي گيرند اين قابليت را دارا است كه معرفي كاملي از هدف مورد نظر را داشته باشد.

يك سي دي چند رسانه اي ( مولتي مديا ) چه امكاناتي را دارد؟

از ديد فني فني اهم قابليت هاي سي دي هاي مولتي مديا داشتن امكانات زير است كه بنا به نوع كاربرد سي دي ( آموزشي ، تبليغاتي ، سازماني ، اطلاع رساني و تفريحي و ... ) استفاده از هر دسته از امكانات در اولويت قرار مي گيرد.

1. پخش خودكار

2. نمايش انيميشن

3. پخش فيلم

4. نمايش عكس و گالري

5. نمايش فايل هاي متني و كتابهاي الكترونيك

6. امكانات استفاده از صفحات و محتويات وب به صورت آنلاين و آفلاين ( فناوري جديد )

7. پخش موسيقي



و به طور كلي طيف گسترده امكانات ويژگيهاي منحصر به فرد سمعي و بصري است كه بنا به نوع كاربرد قشر مخاطب سي دي استفاده هر دسته از امكانات در اولويت قرار مي گيرد.

هر يك از موارد داراي ابزار كنترل مختص به خود مي باشد اعم از كنترل صدا و اندازه تصوير ، وضوح و شفافيت و اندازه عكس ها و ...

- لازم به ذكر است كه اين دسته از امكانات به دليل فراگير بودن آنها به عنوان مشخصه اصلي سي دي هاي چندرسانه اي شناخته شده اند و امكانات جانبي ديگري نظير تغيير زبان ، نصب و استفاده از نرم افزار خاص و ... مي تواند در اينگونه سي دي ها گنجانده شود.

طراحي سي دي مولتي مديا به شيوه اي مي باشد كه استفاده از اين سي دي براي كاربران روان و ساده است و جذابيت طراحي باعث مي شود كه كاربر علاوه بر كسب آگاهي از بودن و كار در محيط سي دي لذت ببرد و اين در حالي است كه ايجاد چنين جذابيتي حتي در حد بهترين آثار كاغذي مانند چاپ هاي روغني و تمام رنگي هم ايجاد نمي شود.

چند نوع از ايرادهاي برخي از طراحان سي دي:

- مشكل فونت و اينكه مطالب موجود در برخي از سيستم ها قابل خواندن و استفاده نيستند.

- مشكل حجيم بودن و سنگين بودن نوع دسته بندي اطلاعات كه باعث مي شود در سيستم هايي با امكانات سخت افزاري پايين استفاده از سي دي مقدور نباشد.

- ايجاد مشكل در ساير برنامه هاي سيستم و تداخل در نحوه عملكرد صحيح آنها

- نياز به نصب چندين برنامه براي استفاده از سي دي كه احتياج به دانش تخصصي كامپيوتر دارد.

قابليت هاي اطلاع رساني سي دي مولتي مديا

از ديد تجاري لوح هاي فشرده مولتي مديا همان كارتهاي ويزيت چاپي هستند كه رويكرد الكترونيك و به روز به خود داده اند و از آنجا كه اين رسانه تبليغاتي موفق كشورهاي پيشرفته دنيا است نگرش مخاطبين به فعاليت هاي شما را تغيير خواهد داد.

دانستن اين مهم كه سي دي بر خلاف كارت و يا بروشور حداقل يكبار و به طور دقيق ديده مي شود.

در اختيار داشتن كلاسيك ترين شيوه اطلاع رساني اين نكته را اثبات مي كند كه در برنامه ريزي داراي اهدافي متناسب با عصر پيشرفت هستيد.

مقرون به صرفه بودن هزينه طراحي و تكثير و كاهش هزينه هاي چاپ كاغذي (زيرا همه مي دانيم كه اكثر تبليغات كاغذي و ... به سرنوشت خوبي دچار نمي شوند)

بر خلاف محصولات كاغذي يك سي دي مولتي مديا حجم وسيعي از اطلاعات شما را در بر مي گيرد كه كاربر به راحتي در محيطي دلنشين با صرف كمترين زمان به بيشترين شناخت از محصول و يا هدف آموزشي شما دست پيدا مي كند

بسياري از مطالب مهمي كه بايد شفاهي توسط خود شما و به صورت حضوري به مخاطبين توضيح داده شود از طريق سي دي به همراه ضميمه هاي لازم يكجا و كامل به تك تك مخاطبين ارائه مي شود.

وقتي تمام ابزارهاي سمعي و بصري به بهترين شكل و متناسب با وقتي كه مخاطب شما آنرا آزادانه تعيين مي كند ارائه مي شود كاربر شما به هيچ وجه از نوع اطلاع رساني شما احساس خستگي نمي كند.

يك سي دي مولتي مديا مي تواند خط مشي ، اهداف ، توان و نيازمنديهاي اجرايي نظير پروژه هاي انجام يافته و در حال انجام و ... را با چيدمان درست از نظر كيفيت و درجه اهميت نشان دهد و خواسته شما را تامين كند.

عتقاد به اين مهم كه هر سي دي يك تيزر قابل پخش در هر زماني و مكاني است و نيز مي تواند توانايي هاي شما را به خارج از مرزهاي ايران نشان دهد.

يك سي دي مولتي مديا آنچه كه مخاطبين از شما نياز دارند و آنچه شما از مخاطبين انتظار داريد را شفاف بيان مي كند و از هزينه هاي شما به پاسخگويي سوالات مخاطبين به صورت ارتباط مستقيم مي كاهد.

عمر سي دي هاي چند رسانه اي بسيار بالاتر از محصولات كاغذي است و بر خلاف كتاب ، انتشار مجدد آن در طي مدت كوتاهي امكان پذير است.

سرانه استفاده مردم از محصولات سمعي و بصري بسيار بالاتر از محصولات نشريه اي است و در واقع يك تصوير درست از يك موضوع مي تواند از چندين كتاب گويا تر باشد و سريعتر هم به خاطر سپرده مي شود.

يك سي دي مولتي مديا بر خلاف محصولات كاغذي داراي فهرستي پويا و سريع است و در كمترين زمان كاربر را با هدف مورد نظر مي رساند.

يك سي دي مولتي مديا مي تواند همزمان چندين هدف آموزشي ، اطلاع رساني و تبليغاتي را دنبال كند كه بنا به همين علت تمام اقشاري كه به يك و يا قسمتي از آن اهداف نياز دارند به سي دي مراجعه كنند كه باعث انتشار بيشتري مي شوند.


چنانچه مایلید فیلم برداری و تدوین محتوای مولتی مدیا شما با کمترین مبلغ با تیم حرفه ای تیزر سازی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران انجام پذیرد حتمآ با ما تماس بگیرید
ما بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت را تضمین می کنیم

کلمات کلیدی :
طراحی مالتی مدیا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید