مشخصات آگهی دهنده

داروهای چاقی و لاغری
09102979795
توافقی
1397-01-18
1397-02-17
1462 بار
11285858
تهران

داروهای چاقی و لاغری
خدمات زیبایی و بهداشت

داروهای چاقی و لاغری

-مواد مصرف داروهای لاغری دکتر جانسل :خصوصیات ویژه این مکمل گیاهی به علت دارا بودن خاصیت گرمازایی موجب سوخت و ساز کالری و نهایتا"کاهش وزن و لاغری می شود از محاسن این دارو می باشد که آب بدن را نگه داشته و به هیچ عنوان غشا سلولی را خشک نمی کند و شخص مصرف کننده بدون تحمل گرسنگی اشتهای کاذبش را از دست داده و به این طریق که فرد احساس گرسنگی نکند و باعث تولید بیشتر هورمون سروتونین و یا کا تکول آمین می شود این دو هورمون تولید شده در مغز بر رفتارهای غذایی فرد تاثیرگذاشته و با افزایش تولید آنها فرد احساس سیری و پری می کند با مصرف این داروها چربی خرد شده در روده شکسته نشده و یا جذب آن مختل می شود .
2-فواید داروهای لاغری دکتر جانسل :این دارو یک مکمل 100 درصد گیاهی است که کنترل کننده فشار خون کلسترول و چربی سوز و کاهش دهنده وزن می باشد .
3-مصرف داروهای لاغری برای چه کسانی مورد نیاز است :استفاده از این دارو ها تنها برای افرادی مجاز است که :
1-نمایه توده بدنی آنها بالاتر از 30 باشد بدین معنی که در مرحله چاقی درجه 2 باشند و هیچ بیماری خاصی نداشته باشند پس به افرادی که کمی اضافه وزن دارند توصیه می شود از این داروها استفاده نکنند.
2-افرادی که در اثر اضافه وزن و چاقی مبتلا به دو عارضه مزمن شده اند مثلا" در اثر اضافه وزن طولانی مدت دچار فشار خون بالا و دیابت شده اند .
4- جزییات داروهای لاغری دکتر جانسل :این قرصها تعداد 60 عدد می باشد ودر طی مدت دو ماه در ماه 6 الی 8 کیلو وزن کاهش می گردد .
آیا از لاغری صورت خود رنج می برید ؟
آیا از چین و چروک صورت خود به خصوص هنگام خندیدن رنج می برید ؟
آیا می دانید با چاقی صورت خود به خود چین و چروکهای آن از بین میرود و چهره شما بسیار جذابتر و لبخند شما با گونه های بر جسته بسیار زیباتر جلوه میکند ؟
داروهای 100 درصد گیاهی چاقی صورت دکتر جانسل راه حل مشکلات شماست
قرص های چاقی صورت ( فت فیس ) کاملا" گیاهی می باشد و مخصوص چاقی صورت و رفع چین و چروک و زیبایی صورت شما در کمترین زمان ممکن می باشد .
*** مصرف این دارو (فت فیس ) برای چه کسانی توصیه میشود ؟
1-این دارو برای کسانی که به علت لاغر بودن صورت خود و نداشتن گونه راه عمل جراحی و گونه گذاری انتخاب کرده اند توصیه می گردد قبل از عمل جراحی یک دوره یکماه محصولات دکتر جانسل را امتحان نمایند.
2-برای دخترها و پسرهای جوان که از لاغری و وارفتگی صورت رنج می برند .
3-کسانی که صورت آنها دچار پیری زودرس شده و یا به هر دلیلی دارای صورت لاغر هستند.
4-برای شما دوست عزیز که الان این محصول را مشاهده می کنید .
جزییات داروهای چاقی صورت دکتر جانسل : تعداد 90 عدد کپسول گیاهی
برای تهیه داروهای دکتر جانسل با شماره تلفن :09102979795-09102979794
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت افرا به آدرس: www.drjansel.irمراجعه شود.

کلمات کلیدی :
داروهای چاقی ولاغری daruyeh chaghi darooyeh laghari

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید