مشخصات آگهی دهنده

سرمایه
09198237456
3000000000
1397-01-30
1397-02-29
1718 بار
11284738
تهران - جاده امام رضا علیه السلام _ شهرک صنعتی علی آباد

سرمایه
بازار کار سرمايه گذار

سرمایه

با سلام

سرمایه داران و سرمایه گذاران محترم ،

مجموعه ای به مساحت 2500 متر مربع و سه سوله در شهرک صنعتی علی آباد آماده ی بهره برداری در امر مواد غذایی مصرفی و مواد دارویی با مجوز تهیه ، و نگهداری ، سورتینگ یا صادرات محصولات خوراکی ( غذایی ) و یا بهداشتی می باشد .
محصولات شامل : میوه ، مرکبات ؛ خشکبار ، گوشت ، مرغ، ماهی، میگو ، و سایر مواد خوراکی ... ( لابنیات ؛ نوشیدنی و غیره
در حال حاضر با کمبود بودجه مواجهه شده و در صورت وجود سرمایه لازم و خرید ماشین آلات ملزوم می توان به مرحله تولید و بهره برداری رسید ....

لذا آماده همکاری دو جانبه و همچنین واگذاری بخشی از سهام در قبال سرمایه مذکور ، اعلام میدارد .

جهت هماهنگی و بازدید از کارخانه با شماره 09198237456 تماس حاصل فرمایید .. با تشکر

کلمات کلیدی :
کارخانه تولید شریک شراکت سرمایه سردخانه ماشین آلات تجهیزات سهامی پول ارز صادرات دارویی غذایی نشست تولید انبوه طرح

گزارش تخلف

نظرات

  1. یگانه

    1395-11-15

    سلامت باشید ======== پیشنهاد ما سرمایه گذاری زودبازده ، کوتاه مدّت و مطمئن در بورس بین الملل هست که در این حرفه سرمایۀ شما در حساب خودتان و هر لحظه قابل برداشت می باشد . برای این منظور تحلیل گر بازار های مالی و پولی بین الملل با ده سال سابقۀ عملی دارای کتاب ، مقالات متعدّد و کار کرد های مثبت از سال 2008 تمامی دانش و تجربۀ خود را به شما انتقال و آموزش می دهد تا ظرف یک دورۀ کار آموزی سه ماهه نزد خود ؛ قادر به کسب در آمد ماهیانۀ حدّاقل پنج تا هفت درصد باشید . اتو سیگنال خود آموز شامل فایل های نوشتاری ، صوتی ، تصویری به علاوۀ یک اِستراتژی معاملاتی جدید و عالی که صاحبان سرمایه نیازی به تحلیل روند بازار نداشته فقط مدّتی باید تمرین کرده تا بر نحوۀ استفاده اِشراف کامل و تسلّط کافی پیدا کنند . بهای این برنامه برای دانشپذیران و کار بران مقیم اُستان فارس هفتاد میلیون ريال و برای ساکنان دیگر اُستان ها 10 میلیون تومان تعیین گردیده است . نکته : در صورت تشریف فرمائی عزیزان از اَقصي نقاط کشور به شیراز ؛ سه میلیون تومان ( هزینۀ ایّاب و ذهاب و چند روز اِقامت برای بر گزاری جلسات توجیهی ) از کُلّ مبلغ کسر و محاسبه می شود . کلّ وجوه مورد معامله نقداً دریافت می گردد سپس همکاری آغاز می شود . برنامۀ شخصی غیر قابل اِنتشار و تنها مخصوص گیرنده و خریدار ست . پشتیبانی شما با راههای اِرتباطی و نیز حضوری خواهد بود مانعی برای تعدّد جلسات نیست بدین معنی که تا زمان درک مطلب ، به کار گیری دانشها و بر خورداری از سود واقعی پشتیبانی اِدامه دارد . با اُمّید موفّقیّت روز افزون تان به نحو شایسته آمادۀ خدمت گزاری هستم .

ثبت نظر جدید