مشخصات آگهی دهنده

آبرنگ موزيك موسيقي كودكان
09391880705
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
1025 بار
11284016
تهران

آبرنگ موزيك موسيقي كودكان
آموزش آموزش موسیقی

آبرنگ موزيك موسيقي كودكان

گروه آبرنگ در سال 1380 با همكاري محسن كريمي(آهنگساز)و سهيل سليمي (شاعر)وآيدين قهرماني(خواننده و سرپرست همخوانان) و پرهام دلدار(كارگردان)فعاليت خود را به صورت حرفه اي در آلبوم موسيقي ( از مهد تا مدرسه ) آغاز كرد . اين گروه در مدت اندك توانست بسياري از كارتن هاي شركت هاي خصوصي و دولتي(شركت نفت و فرارسانه برگ و ......) را صدا گزاري و موسيقي مرتبط با انيميشن هارا توليد نمايد . در سال 1386 اين گروه به سرپرستي محسن كريمي شكل تازه اي پيدا كرد و نسبت به واحد هاي آموزشي كودكستانها توانست موسيقي و اشعار جديد را آموزش داده و آلبوم ( از مهد تا مدرسه 2 ) را توليد كند .هم اكنون اين گروه داراي تيم هاي تخصصي در زمينه هاي فوق مي باشد كه به صورت پروژه اي با اين گروه همكاري مي نمايند . در حال حاضر این گروه بیش از 30 عضو دارد که به صورت حرفه ای در ساخت و اجرای موسیقی کودکان فعالیت میکنند و مجموعه های زیادی از موسیقی های کودکان موجود در بازار ساخت این گروه میباشد .
1. ساخت مجموعه های آموزشی واحدهای مهد کودک شرکت نشر رویش ( از مهد تا مدرسه 1 و 2 و 3 ، قصه های ورجولک های ناصر کشاورز ، لالایی)


2. ساخت آهنگ های تمام مجموعههای خاله ستاره ( مرزبان نامه ، کلیله و دمنه ، ترانه های خاله ستاره ، تولد ، حسنی ، قصه های روز به روز و ... )


3. ساخت آهنگ های مجموعه های تلویزیونی ( جمعه به جمعه ، خدای مهربون من ، جزیره رویایی ، باغ انگوری ها ، فصل قشنگ دوستی ، برکه ی گاندو و .. )

4. ساخت آهنگ های مجموعه های شرکت نفت ( قطره کیمیایی و ... )


5. ساخت آهنگ های موسسه بین المللی گاج ( ریاضی ، علوم ، فارسی و ... )


6. فعال ترین گروه ساخت موزیک کودکان تا سال 1390


7. کارشناس موسیقی بیشتر از 4 شرکت تولید کننده محصولات کودکان
www.abrangmusic.com

کلمات کلیدی :
موسيقي كودكان شعر و ترانه هاي كودكان آهنگسازي كودك

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید