مشخصات آگهی دهنده

هرچي که ميخواهيد جايزه بگيريsony ericson""""nokia""" xbox """apple ps3
09425468738
توافقی
1397-01-20
1397-02-19
1754 بار
11282926
هرچي که ميخواهيد جايزه بگيريsony ericson""""nokia""" xbox """apple ps3

هرچي که ميخواهيد جايزه بگيريsony ericson""""nokia""" xbox """apple ps3
صنعت مزايده

هرچي که ميخواهيد جايزه بگيريsony ericson""""nokia""" xbox """apple ps3

به نام خدا
هرچي که ميخواهيد جايزه بگيريsony ericson""""nokia""" xbox """apple ps3

شما مي توانيد در سايت ايکس پانگو عضو شويد و کاربر بربگيرد در نتيجه به جوايز اين سايت دست پيدا کنيد.فقط کاربران عزيز لطفا آدرس محل زندگي را دقيق وارد نماييد که ر صورت بردن جايزه به محل زندگي شما ارسال شود.

ابتدا ازاين لينک ثبت نام کنيد. www.xpango.com?ref=92793141
حتما با دقت تا آخر بخوانيد مطمئن باشيد به نتيجه مي رسيد.
تنها با گرفتن زير مجموعه و ثبت نام در سايت(( موبايل-کنسول بازي-player mp3-تلويزيونhd))هديه بگيريد.(شايد بگيد اينکه همون شرکت هاي هرمي است اما شايد نحوه کار اين شرکت شبيه به شرکت هاي هرمي باشد ولي از شما مبلغي دريافت نميکند که بگوييد کلاه برداريه)
اينو بگم که ميدونم که خيلي از شما که الان اين مطلب رو ميخونيد حالا مياين ميگيد که اينا همش خالي بنديه و هيچ اعتباري روش نيست و مگه اين سايت مريضه که بياد چيز مفت تحويل مردم بده

اما صبر کنيد !

بايد در جوابتون بگم که اين سايت درامدش از طريق تبليغات و بازاريابي است وبه تعدادنفراتي که در اين سايت ثبتنام ميکنند مبلغي از شرکت هاي مورد تعهد دريافت ميکند و براي اين که مطمئن بشيد سرکاري و خالي بندي نيست ميتونيد به صفحه ي اول وبلاگ بريد يا به Testimonials که تو خود سايت هستش مراجعه کنيد.

حتما اقدام کنيد… ضرري نداره … ( سنگ مفت گنجيشک مفت)

هر کسي که بدنبال گوشي مدل بالا و عالي مثل ( samsung galaxy s2) –(htc sensation ) و يا (iphone 4s ) و (blackberry) و… ,ميگرده ميتونه با کمي حوصله يکي از اين گوشيها يا مدلهاي ديگرش رو براي خودش انتخاب کنه.

توضيحات : براي ثبت نام در سيستم نياز به پرداخت پولي نيست فقط كافي است از طريق لينكي كه در قسمت بعد مي گذارم رفته و به آساني و با صرف 5 دقيقه ثبت نام نماييد .

سايت از نظر امنيت و راحتي كار با آن مطمئن است و جاي هيچگونه ناراحتي نيست پس هر چه زودتر عضو شده و براي خود زير مجموعه بيابيد.

هديه ها : در قسمت هديه ها بجز گوشي موبايل دستگاه گيم و mp4 و تلويزيون HD هم قابل انتخاب شدن است.

1. براي ثبت نام بر روي تصوير زير کليک کنيد.(فقط يک بار ثبت نام کنيد با يکبار ثبت نام هم ميتوانيد هر چقد هديه بخواهيد بگيريد در غير اينصورت ثبت نام شما باطل است)

توجه توجه توجه:

حتما بايد از طريق آدرس بالا ثبت نام کنيد در غير اين صورت حساب کاربري شما فعال نميشود.جدي ميگم بچه هاي زيادي دچار مشکل شدن و از من سوال کردن بعد از ورود به صفحه برروي چيزي که ميخواهيد انتخاب کنيد کليک کنيد .

2.دربالاي سايت نوع جايزه را مشخض کنيد(ال سي دي, موبايل, کنسول بازي, mp3player)وصفحه اي باز ميشود که ميتوانيددرقسمت زير سايت موبايل ها ياهرچيز ديگه رو که انتخاب کردين ببينيد از هر کدام خوشتان آمد اسمش را به خاطر بسباريد واگر به در همان صفحه به قسمت بالا نگاه کنيد يه جدول ميبينيد که بايد به ترتيب نام ونام خانوادگي وايميل وجايزه اي که ميخاستيد رو انتخاب کنيدو getstarted روبزنيد و وارد صفحه ي ديگر ميشويد که بايد به ترتيب زير عمل کنيد:




3 ) پرکنيد
در قسمت Firstnam e نام خود را بنويسيد .(البته همه چي بايد لاتين وارد شود)
در قسمت Last name نام خانوادگي خود را بنويسيد .
در قسمت Email آدرس ايميل خود را بنويسيد .(کاملا دقت کنيد که ايميل خود را صحيح وارد کنيد چون تا ظرف يکي دو روز آينده يه ايميل از طرف شرکت توسط من براتون مياد در ضمن اين ايميل را با ايميل ارسالي که بلافاصله پس از ثبت نام مياد اشتباه نگيريد وحتما ايميلتان را چک کنيد)
در قسمت Password براي خود يك پسورد ايجاد كني البته تعداد حروف براي
انتخاب پسورد بيشتر از 6 حرف باشد .
در قسمت Adress 1 آدرس دقيق خانه ي خود را بنويسيد به اين صورت:
st: يعني خيابان
ave: يعني خيابان اصلي
no: يعني پلاک
floor : يعني طبقه
alley : يعني کوچه
blvd : يعني بلوار
cross : چهار راه
free way : بزگراه
in front of: رو به روي
after: بعد از
before : قبل از
near : جنب
sq : ميدان
شما براي انجام شدن بهتر كار فقط يك آدرس را بنويسيد و آدرس ديگري را وارد
نكنيد .
در قسمت town/city نام شهر خود را بنويسيد .
در قسمت county/state نام استان خود را بنويسيد .
در قسمت country نام كشوري كه در ان زندگي مي كنيد را از ليست انتخاب كنيد .
در قسمت post code/zip كد پستي منزل خود را وارد كنيد .
در قسمت Free Gift نام هديه اي را كه ميخواهيد دريافت کنيد انجخاب کيد.
در قسمت Referral ID اگر شماره اي نوشته شده بود به ان دست نزنيد زيرا ثبت



قسمت conditions Terms And مربع كوچكي وجود دارد آن را تيك بزنيد و بر روي
كلمه ي REGISTER كليك كنيد .
اگر همه ي كادرها را به درستي پر كرده باشيد صفحه ي بارگذاري شده پيغام تبريك
را نمايان مي كند ولي اگر درست انجام نداده باشيد از شما در خواست مي شود كه
دوباره مراحل را به درستي انجام دهيد وقتي كه با پيام موفقيت آميز مواجه شديد
نامه اي به ايميل شما ارسال مي شود كه در آن لينكي براي فعال سازي اكانت شما
گذاشته شده است به ايميل خود رفته و بر روي لينك كليك كنيد تا صفحه اي جديد باز شود.
..:: نحوه ورود به اکانت خود ::..
4.خوب در صفحه جديد بر رو گزينه ي my account کليک کنيد.

5.صفحه اي باز خواهد شد که بايد به ترتيب ايميل ورمز ورود را وارد کنيد و وارد صفحه اي ميشويد که در آنجا نام و عکس محصول سفارش داده شده و تعداد (امتيازات يا همان credit) مورد نياز براي دريافت آن و کد محصول و آدرس لينکي را ميبينيد.

6.مرحله نهايي فعال شدن در سايت است تا بتوانيد امتياز جمع آوري کنيد که براي اينکار کافيست در يک free offer ثبت نام کنيد.(در ادامه توضيح ميدهم که free offer چيست)
حتما بايد در يک offer ثبت نام کني تا کاربر فعال شوي.(بعد از يک هفته). براي بدست آوردن امتياز حتما بايد کاربر فعال شوي.

اين سايت ايران را هم پشتيباني ميکند و محصولات آن در ايران هم وارد ميشوند.

در مجموع براي جمع آوري credit يا امتياز چند راه وجود دارد که برايتان توضيح خواهم داد:

1.جمع آوري زيرمجموعه هاي فعال.(مجاني)

2.ثبت نام در offer هايي که بيشتر مجاني هستند و دو خاصيت دارند.(بعضي و بعضي مجاني)

3.خريدن clix هاي سايت.(پولي)

1.جمع آوري زير مجموعه هاي فعال:
براي اين کار کافيست بر روي گزينه my account در بالاي صفحه کليک کنيد و بعد از وارد کردن ايميل ورمز ورود در صفحه جديد در وسط صفحه يک لينک به نام Referral Link ميبينيد که کافيست اين لينک را به دوستانتان بدهيد(به طور مثال اين چنين استhttp://www.xpango.com?ref=92636243) و دوستانتان با وارد شدن به اين لينک و ثبت نام کردن زيرمجموعه غيرفعال شما ميشوند و براي اينکه به شما امتياز اضافه شود بايد خود را فعال کنند که براي اينکار کافيست در يک free offer را که بعدا توضيح ميدهم چيست ثبت نام کنند تا به شما يک امتياز اضافه شود.

2.ثبت نام در offer هايي که بيشتر مجاني هستند و دو خاصيت دارند

شما حتما بايد دست کم در يکي از اين آفر هاي ثبت نام کنيد تا بتوانيد فعال شويد(مرحله هفتم ثبت نام در سايت).براي اين کار بايد بر روي Complete Offers در آيتم هاي سمت راست صفحه کليک کنيد و بعد از ميان تمامي اين آفر هايي که ميبينيد به دلخواه انتخاب کنيد و هر کدام که مجاني بود کامل کنيد براي کامل کردن آفر بر رو more info کليک کنيد و در پايين صفحه باز شده شماره refferal خودتون رو ميبينيد که با کليک بر روي complete offer به سايت مربوطه منتقل ميشيد و در آنجا بايد ثبت نام کنيد و بعد از ثبت نام در سايت آفر بعد از هفت روز شما عضو فعال محصوب خواهيد شد و امتياز مربوط به آن آفر را هم دريافت ميکنيد.توجه داشته باشيد که براي فعال شدن کامل کردن يک offer الزاميست اما با کامل کردن آفر هاي ديگر امتياز مربوط به آنرا طي هفت روز دريافت ميکنيد که بين 1 تا 4 است و همچنين توجه کنيد که براي اينکه به ازاي هر دوستي که زيرمجموعه شما شود به شما يک امتياز اضافه شود آن فرد هم بايد به همين روش فعال شود.

..:: نحوه زيرمجموعه گيري ::..

بعد از ورود به سايت در بخش کاربري خود جلوي( Referral Link) لينک شما قرار دارد که از طريق اين لينک ميتوانيد دوستان خودتان را به سايت معرفي بکنيد

به عنوان مثال شما براي بدست آوردن مثلا ipad 2 بايد 39 نفر را معرفي بکنيد و آن 39 نفر هم هر کدام 1 نفر رو معرفي بکنن تا 39 امتياز شما کامل بشود ويتوانيد گوشي تبلت رو هديه بگيريد(البته امتيازات به ارزش دستگاه مربوط ميشه که لازم به ذکره که قيمتipad 2حدود 1700000هزار تومان است)

**اگه خيلي ساده تر بگم شما هزار تا هم زير مجموعه بگيريد برايتان فرقي نميكنه و هيچ امتيازي نميگيريد بلكه هر زير مجموعه ي زير مجموعه ي شما به شما امتياز ميدهيد.

**يک راه ساده تر هم هست که اون هم عضو شدن در سايت هاي که xpango به صورت Offer معرفي ميکنه

يعني شما يک زير مجموعه ميگيريد ودر 5-14 سايت عضو ميشيد(بستگي به امتيازي که اون سايت داره) که تا اينجا 14 امتياز گرفتيد و و قتي زير مجموعه شما هم يک امتياز بگيره (يعني يک زير مجموعه ويا يک امتياز با ثبت نام در اون سايت ها کسب کنه) 15 امتياز شما کامل ميشه وميتونيدمثلا: W810 خودتونو از سايت بگيريد.

..:: آموزش افزايش زير مجموعه ::..

شايد خيلي هاي اين قسمت بدشون بياد ولي جالب ترين و اسان ترين کار

1-آسونترين روش دعوت کردن دوستان خودتونه

2-ايجاد کردن وبلاگ و کپي کردن مطالب وبلاگ من در وبلاگ خودتون (البته بجاي لينک من لينک خودتونو قرار بديد وکپي مطالب تنها براي زير مجموعه ها امکان دارد که اگر شما زير مجموعه ي من باشيد ونام وارد کرده در سايت را برايم بفرستيد در صورت تمايل کل متن را برايتون ايميل ميکنم)

(نكته : لينك شما بعد از عضويت در سايت به شما داده مي شود.)


3- ازطريق سايت هاي آگهي ايراني که تعدادشون هم زياده وهم به صورت مجاني به شما اجازه ميدن تبليغ بکنيد (ليست تعدادي از اين سايت ها : ايستگاه . هفت رنگ . رهنما . آگهي نامه و… )

4- تبليغ وبلاگ خودتون با نظر دادن در وبلاگ ها وسايتهاي ديگه (در اين روش آمار خودتونو در موتور هاي جستجو مثل گوگل هم بالا ميبريد)

5- جمع کردن ايميل افرادي که وبلاگ ويا وب سايت دارن وفرستادن آدرس وبلاگتون به ايميل اون ها

6- ورود به چت روم هاي ايراني وتبليغ خودتون (ميتونيد چت روم ها رو توي ياهو سرچ کنيد)

بعد از جمع کردن امتيازات کامل و رسيدن امتيازات شما به حد نساب يک ايميل به اينباکس ايميل شما فرستاده مي شه که امتيازات شما کامل شد و هديه براي شما فرستاده مي شود.

..:: يه راه ديگه براي کسب امتياز ::..

همانطور که گفتم شما ميتونيد باثبت نام در سايت هاي offer 1تا4 امتيازبراي هر سايت بگيريد

يعني اگر شما در يکي از سايتهاي که ? امتياز دارن ثبت نام بکنيد معادل اينه که ? نفر رو در سايت عضو کرده باشيد (اونهم ? نفر عضو فعال )

منظور از ? نفر عضو فعال يعني ? نفري که اونهاهم خودشون زير مجموعه دارن

نکته : اکثر سايت هاي که امتياز بالاي دارن پولي هستند يعني براي عضو شدن در آنها بايد پول پرداخت کرد. (ببينيد گفتم اکثر سايتها .يعني سايتهاي ? امتيازي که مجاني هم باشن وجود دارند)

اما سايتهاي که امتياز پاييني دارن مجاني هستن (?تا?امتيازي)

..:: چند تذکر مهم ::..

1- در يک کامپيوتر بيش از يک بار ثبت نام نکنيد : چون اين کار باعث حذف اکانت شما ميشود.

2- هيچ وقت از مکانهايي مانند کافي نت ثبت نام نکنيد : چون امکان دارد شخص ديگري بر اثر عدم آگاهي، در همان کامپيوتري که شما ثبت نام کرديد او هم ثبت نام کند. در اين صورت عضويت شما باطل خواهد شد

.::قسمت هاي مختلف سايت::..

1- ورود به بخش گيم:Gaming

2- ورود به بخش موبايل:Mobile

3-ورود به بخشmp3:Mp3 Player

4-ورود به بخش تلويزيون:hdtv

5-مشاهده تصاوير محصولات همراه اعتبار مورد نظر هر محصول:Gifts

6-شهادت نامه ي افرادي که محصول خودشان را دريافت کردند:Testimonials

7-براي مشاهده تعداد امتيازات و…:Order/Credits/Referral ID

7.1-جزئيات امتيازاها:Credit Details

7.2- تغيير دادن محصولي که انتخاي کرديد:Change Gif

8-از طريق اين بخش ميتوانيد به دوستان خودتون نامه بفرستيد:Email A Friend

9- راه هاي بدست آوردن امتياز:Credits Guide

10-باخريد از سايت ميتوانيد امتياز کسب کنيد:Buy A Product

11- بعد از دريافت محصول مي توانيد در اين بخش محصول ديگري انتخاب بکنيد:Select Another Gift

12- تغيير مشخصاتي که موقع ثبت نام وارد کرديد:update Account Details

13- ورود به صفحه اصلي کاربري خود:my account

14- وبلاگ xpango ومشاهده اخبار جديد سايت:Xpango Blog

15- براي خروج ازسايت از اين گزينه استفاده کنيد:Logout

حالا فقط منتظر موبايل باشيد!!!

چند نکته براي اينکه پيشنهاد هاي تکميل شده توسط شما به صورت صحيح وبدون تاخير به حساب شما اضافه بشود .

1-در مرور گري که استفاده ميکنيد بايد در اون کوکي ها فعال باشن.

2- در مرور گر شما بايد Popup ها نيز فعال باشند.

3-همچنين مرور گر شما بايد جاوارو قبول بکنه ( بصورت پيشفرض اين مورد در مرور گر شما فعال است ).

4- استفاده نکردن از برنامه هاي که مانع ثبت شدن کوکي ها در رايانه ميشوند همانند برنامه هاي زير

internet security, anti-virus or firewall software for settings that mention "ad blocking, cookie blocking, ad tracking" or another variant and ensure this is turned off.

بهتر است در زمان کار کردن باسايت اين برنامه ها رو خاموش کنيد.

توجه: بادتان باشد در ابتداي کار فقط از لينکي که من به شما دادم استفاده کنيد در غير اين صورت قادر به زير مجموعه گيري نخواهيد بود زيرا اين سايت سايتي وابسته به زيرمجموعه ميباشد و در صورتي که اين کد را وارد نکنيد نميتوانيد امتيازي کسب کنيد.

درآخر اگر ثبت نام کرديد در نظرات اسم خودتون که درسايت هم وارد کرده بوديد رو برام لاتين بفرستيد تا يه ايميل توسط من از طرف شرکت براتون بياد اگر هم مشکلي بود در نظرات بيان کنيدودر ضمن يادتون باشه که حتما به جمع کردن زير مجموعه اقدام کنيدکه قبلا بهتون گفتم که چطوري اين کارو انجام بديد که حداقل بايد يک زير مجموعه داشته باشيد تا فعال شويد
موفق باشيد.

کلمات کلیدی :
آیفون مجانی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید