مشخصات آگهی دهنده

تولید نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب در ایران
021-88423431 *** 88435796
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
1174 بار
11282684
تقاطع مطهري-سهره وردي

تولید نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب در ایران
کامپیوتر برنامه نويسي

تولید نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب در ایران

شايد از بهترين ها باشيم
شرکت فراکنش با در اختیار داشتن کادر مجرب و کارآزموده و با تکیه بر نیروهای جوان، فعال و متخصص خود پتانسیل ارزشمندی از تخصص را جهت انجام فعالیت‌های مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم آورده است. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه تیمهای مهندسی خود توان انجام پروژه در حوزه‌های مختلف را با کیفیت مطلوب داراست با این وجود فعالیت‌های اصلی این شرکت حول دو محور:

تولید نرم‌افزار - در زمینه‌های مالی، اداری، آموزشی و اتوماسیون اداری
و نیز انجام پروژه‌های مرتبط با مخابرات

جریان دارد. فعالیت‌های فوق بصورت مشاوره، تحقیقات، خدمات و پیاده‌سازی سیستم‌های کامپیوتری قابل ارائه می‌باشد.

شرکت‌‌های خصوصی و دولتی بسیاری به فراکنش اطمینان کردند و در دهه گذشته از خدمات و محصولات فراکنش استفاده کدند. افتخار ما این است که هیچ یک از مشتریان ما، پس از استفاده از محصولات ما، آن را با محصول دیگری جایگزین نکردند. آنچه در زیر مشاهده می‌کنید تنها بخشی از مشتریان فراکنش است. برای اطلاع از سایر مشتریان شرکت فراکنش، می‌توانید با شرکت تماس حاصل نمائید. بی‌تردید فراکنش به داشتن مشتریانی چون شما افتخار خواهد کرد.
شرکت فراکنش تولید کننده سیستم‌های یکپارچه سازمانی مفتخر است که دموی برنامه‌های تولیدی شرکت را برای سازمان شما فراهم کند.

درخواست دموی برنامه‌های مالی- اداری - آموزشی و مدیریتی شرکت فراکنش، به منظور اجرای موقت فاز استقرار برنامه‌ها انجام می‌شود و شما در این زمان قادر خواهید بود، به آزمایش برنامه پرداخته و کمی‌ها و کاستی‌های آن را و یا نقاط قوت آن که باعث پیشرفت کار شما می‌گردد، بیابید. توجه داشته باشید که شرکت فراکنش به منظور ایجاد ثبات، آسایش خاطر شما، یافتن نقاط ضعف برنامه و استقرار موقت آن اقدام به نصب نسخه آزمایشی سیستم‌ها می‌نماید.

علاوه بر این مورد که به دلیل خرید محصول و پیاده‌سازی موقت انجام می‌شود شما می‌توانید تقاضای نسخه دمو، به منظور تست قابلیت‌های سیستم و مقایسه آن با سیستم فعلی‌تان داشته باشید، لذا به منظور درخواست دمو مشخصاتتان را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان فراکنش هر چه سریعتر با شما تماس برقرار کنند.
براي تهيه بروشور و اطلاعات بيشتر به سايت faraconesh.com فرماييد.

با سپاس - شرکت فراکنش

کلمات کلیدی :
فراكنش نرم افزار مدیریت بر مبنای هدف (MBO) حسابداري مالي و اداري انبارداري دبيرخانه حقوق و دستمزد خزانه داري آموزش شهريه سيستم نظام كيفيت

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید