مشخصات آگهی دهنده

مودم همراه سیمکارتی t-mobile
09331256573
45000
1397-01-19
1397-02-18
2523 بار
11281363
بانه

مودم همراه سیمکارتی t-mobile
کامپیوتر لوازم جانبی کامپیوتر

مودم همراه سیمکارتی t-mobile


مودم اینترنت همراه یا مودم سیم کارتی یکی از پدیده های جدید در عالم اینترنت است که در یکسال گذشته جایی برای خود در بازار ایران باز کرده است. اینگونه مودم ها با نام های گوناگون مانند مودم بی سیم GSM یا مودم GPRS یا مودم EDGE یا غیره به فروش میرسند. تمامی این نام ها عملا بیانگر یک سیستم کاری مشابه است و تنها تفاوت در امکانات خود مودم است.

در ایران دو شرکت همراه اول و ایرانسل خدمات اینترنت همراه را ارائه می دهند. سرعت اینترنت همراه بین این دو اپراتور متفاوت بوده و بسته به محل استفاده شما نوع bts و فاصله شما متفاوت است.

اگر قصد خرید یک مودم اصل و با کیفیت را دارید و بین انبوهی از مارک ها و نام ها و اصطلاحات فنی سردرگم شده اید پیشنهاد ما مودم T.Mobile است. این مودم نه تنها تمام امکانات فعلی اینترنت همراه فعلی ه موجود در ایران را پشتیبانی میکند بلکه توانایی استفاده از سیستمهای مخابراتی نسل سوم آینده را نیز دارا است و از مشهورترین تولید کنندگان وسایل ارتباط بیسیم در جهان است. مودم تی موبایل t.mobile توانایی استفاده از امکانات آینده مانند 3G یا HSPA+ را نیز دارا می باشد و تا چند سال آینده نیاز شما را کاملا جوابگو است و میتوانید از تمام امکانات اپراتور سوم یعنی تامین تلکام استفاده کنید.
http://www.shooploger.ir
تلفن:
09332634883
به تازگی اجناس جدید با قیمتهای ارزان درسایت بفروش گذاشته شده لست بازدید کنید خرید میکنید

کلمات کلیدی :
سایت فروش انواع مودم همراه

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید