مشخصات آگهی دهنده

کودکان همراه یادگیری زبان ،بازی نیز می کنند
0141-2221613/2
49000ریال
1397-01-17
1397-02-16
787 بار
11280075
لاهیجان-خیابان شهید بهشتی نبش شهید بهشتی12

کودکان همراه یادگیری زبان ،بازی نیز می کنند
آموزش زبان

کودکان همراه یادگیری زبان ،بازی نیز می کنند

Tilly 2
این نرم افزار که توسط کارشناسان ، اساتید و روانشناسان دانشگاه اکسفورد انگلیس طراحی و در اختیار کودکان دلبندتان قرار گرفته است بسیار مفید ،شاد و آموزنده می باشد.
به منظور آموزش اصولی زبان به کودکان بهتر است از همان دوران کودکی این کار با محیطی شاد آغاز گردد . چرا که اگر کودک لحظه ای احساس ترس یا اجبار کند شاید سایۀ سیاه این حس پنهانی تا ابد مانع فراگیری یک زبان دیگر در او گردد.
پس:گام اول مهمترین گام است ...
ما در این راه به شما یاری خواهیم رساند. بدین گونه با معرفی این نرم افزارها که مجموعاًَ در هر نرم افزار بالغ بر 25 بازی در آنها وجود دارد و در هر بازی کودک حداقل 15 کلمه جدید با موضوعات گوناگون می آموزد . مثلاً در چرخۀ اعضای بدن کودک با نام اعضای مختلف بدن آشنا و آنها را با شکل به طور مجاز می آموزد .
از خصوصیات دیگر این بازیها آن است که محیط بسیار آرامی دارند و از خشونتهایی که متأسفانه در بازیهای رایانه ای به وفور یافت می گردد خبری نیست.
همانگونه که می بینید کلیۀ استانداردهای لازم در جهت هدایت و شکل گیری شخصیت یک کودک در این نرم افزار وجود دارد
این تمام محاسن این مجموعه نرم افزارها نمی باشد بلکه به دلیل پیروی کودک از دستور العملهایی که در مسیر بازی با آنها رو برو می شود فراگیری و تلفظ این دستورالعملها برای او آسانتر خواهد بود.
ما مسیر را نشان داده ایم ، امیدواریم شما آن را هموار سازید تا کودکانتان زیباتر بیاموزند.
قیمت : 49000 ریال
تعداد:1

کلمات کلیدی :
یک نرم افزار پیشرفته ساده بین المللی و ارزان جهت آموزش زبان انگلیسی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید