مشخصات آگهی دهنده

آب یونیزه قلیایی
22755069
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
1206 بار
11277853
خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3

آب یونیزه قلیایی
لوازم اثاثيه منزل

آب یونیزه قلیایی

آب یونیزه توانایی بسیاری دارد تا کار کرد بدن شما را به حد مطلوبی برساند .ظرفیت بالای کالری آن بدین معناست که انرژی بالقوه زیادی دارد و از آب معمولی کارآمدتر است.آب یونیزه قلیایی برای کمک به بدن شما که PH خود را متعادل کند، ضروری است. برای اینکه آب قلیایی به تعادل PH بدن کمک کند ، لازم است که PH آن 8.5 یا بالاتر باشد. ممکن است آب شهر شما خنثی باشد ، امکان دارد که PH آن دقیقأ 8.5 نبوده و نیز دزصد بالایی از ریز خوشه های شش ضلعی در خود نداشته باشد.میزان PH آب غالب شهرها حدود 7 است ، به اضافه اینکه ممکن است حاوی مقدار زیادی کلر باشد که از جمله مهمترین عوامل سرطان می باشد.میزان PH بالای آب یونیزه به متعادل کردن حالت معمولی اسیدی بدن شما کمک می کند و با ایجاد یک محیط درونی متعادل امکانی برای پیشرفت بیماریها باقی نمی گذارد.سازه مولکولی شش ضلعی آب ،در نفوذ به بافت سلولی کارآمدی بیشتری دارد.
آب یونیزه از واحدهای مولکولی کوچک تشکیل شده است و در آرایش منظم سلولی بدن انسان به آسانی حرکت می کند. این بدان معناست که اب یونیزه بسیار آسانتر جذب شده و بدن شما را با حداکثر راندمان ممکن مرطوب می کند. ظرف یک مدت کوتاه چهار هفته ای در بیماران گوارشی تناوب حرکات روده ای افزایش یافته و ناراحتی در دفع نیز برطرف می گردد.آب شش ضلعی کار آیی سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد.اگر آبی که جذب بدن می شود دارای ساختاری به جز شش ضلعی باشد مولکولهای اکسیژن خیلی بشدت فعال و بی ثبات گشته و به رایکالهای آزاد تبدیل می شوند.در آن صورت اتمهای اکسیژن الکترونها را از سایر سلولها خواهند ربود.
آب یونیزه قلیایی تنها آبی است که تمام خواص زیر را دارا می باشد : ریز خوشه ای (ساختار کریستالی) ، قلیایی ،دارای آنتی اکسیدان و همچنبن با اکسیژن افزایش یافته.

برای کسب اطلاعات بیشتر با یک تماس پکیج اطلاعاتی و نمونه آبهای یونیزه و قلیایی را دریافت کنید.
www. kykiran.com
آدرس ایمیل :[email protected]
Tel:021-22755067-9
آدرس:خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3

کلمات کلیدی :
آب یونیزه یونیزه قلیایی آب قلیا آنتی اکسیدان پوسیدگی دندان دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب کی وای کی آب

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید