مشخصات آگهی دهنده

پیشگیری و درمان سنگ های کیسه صفرا با استفاده از آب قلیا?
22755300-4
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
2058 بار
11277005
تجریش ، خیابان فناخسروف پلاک 43، طبقه 2 ، واحد2

پیشگیری و درمان سنگ های کیسه صفرا با استفاده از آب قلیایی
خدمات خدمات پزشکی

پیشگیری و درمان سنگ های کیسه صفرا با استفاده از آب قلیایی

ایجاد یک تغییر مهم در رژیم غذایی و نوشیدن روزانه 6 تا 8 لیوان آب یونیزه قلیایی شده است تا بتوانیم از تشکیل سنگ های صفراوی جلو گیری کنیم یا آنرا حل کنیم.
با اين حال علت اصلي تشکيل سنگهاي رنگ دانه اي به خوبي شناخته به گفته متخصصین یکی از موثرترین و طبیعی ترین راه های پیشگیری از تشکیل سنگ های کیسه صفرا و درمان آن نشده است .
اکثر پزشکان ترجيح مي دهند که با برداشتن کيسه صفرا توسط عمل جراحي بيماران را درمان نمايند اما برداشتن کیسه صفرا نیازمند عمل جراحی و مشکلات بعدی خواهد بود که ما در حالی که می توان از آب یونیزه شده قلیایی استفاده کرد، آنرا توصیه نمی کنیم.
آب قلیایی (آب یونیزه قلیایی) در جلوگیری از تشکیل سنگ های صفراوی بسیار مفید است این سنگ ها ماهیت اسیدی دارند که در بعضی از موارد تشخیص داده نشده و پس از افزایش اندازه و تعداد آنها , این سنگ ها با یک عمل جراحی کیسه صفرا برداشته می شوند. این آب یونیزه قلیایی باعث کارکرد بهتر ترشحات کیسه صفرا برای شکستن و دفع سنگ های صفراوی می گردد و نهایتاً در تجزیه چربی ها بسیار موثر است زیرا ترشحات کیسه صفرا کاملاً قلیایی هستند و برای کارکرد بهتر نیاز به محیط قلیایی دارند، در اصل آب یونیزه قلیایی کمک بسیار موثری می باشد در تشکیل نشدن سنگ های صفراوی و یا حل نمودن این سنگ ها که معمولاً جرم های زیادی دارند و بر اثر اسیدیته بالا ی بدن تشکیل می شوند.
آب یونیزه قلیایی شده چیست ؟ دانشمندان ومحققان ژاپنی و آمریکایی تحقیقات گسترده ای بروی آب های شفا بخش مانند لردز فرانسه و یا چشمه های تبت انجام داده اند، تحقیقات نشان می داد که این آب ها از 4 خاصیت مشترک برخوردارند:
1-قلیایی بودن
2- خاصیت آنتی اکسیدان
3- کریستالی شکل بودن مولکول های آب (سبک بودن آب)
4- اکسیژن بالا
آب یونیزه قلیایی است که با 4 ویژگی خود شروع به خنثی کردن محیط اسیدی جوانسازی سلول های بدن و با تولید انرژی بیشتر و جذب بهتر ویتامین ها می تواند از %90 بیماری ها پیشگیری کرده و ما را به سلامتی نزدیکتر کند.
برای دریافت فوری کتابچه علمی (e-book) آب یونیزه قلیایی به صورت رایگان لطفا روی لینک پایین کلیک کنید : http://www.kangenwater.ir
برای پاسخگویی به سوالات شما ودریافت آب یونیزه قلیایی با مشاورین سلامت ما درساعات اداری لطفا با شماره های زیرتماس حاصل فرمایید:
021-227 5534 تا 021-227 5530
برای تماس در ساعات غیر اداری لطفا با این شماره تماس حاصل فرمایید:
0912-239 46830

کلمات کلیدی :
آب قلیایی آب یونیزه قلیایی صفرا کیسه صفرا سنگ کیسه صفرا سنگ های کیسه صفرا حل کردن

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید