مشخصات آگهی دهنده

فيلم مستند زهره و منوچهر
سفارش تلفني: 09153054238
3000 تومان
1397-01-20
1397-02-19
5730 بار
11276446
http://kohanshop.shoploger.com/product-35250.aspx

فيلم مستند زهره و منوچهر
کامپیوتر گرافيك كامپيوتري

فيلم مستند زهره و منوچهر

فيلم مستند زهره و منوچهر



1 دي وي دي

3000 تومان

upload
upload
upload

سفارش تلفني: 09153054238

كيفيت فوق العاده

زبان فارسي

قابل پخش در كليه دستگاههاي خانگي و كامپيوتر


مستندي جنجالي با واقعيت هايي ناراحت كننده از جامعه


ديدن اين مجموعه را از دست ندهيد



زهره و منوچهر دومين فيلم ميترا فراهاني٬ كارگردان جوان ايراني مقيم پاريس است كه به نوعي در ادامه همان دغدغه هايي است كه او در اولين فيلم خود " just a woman " به بيان آنها پرداخته بود. " just a woman " فيلم كوتاه ۳۰ دقيقه اي در رابطه با عمل جراحي تغيير جنسيت در ايران است. و حالا در دومين اثرش٬ اين سوال را مطرح مي كند كه چگونه مذهب به عنوان جزيي از حكومت مي تواند در خلوت و زندگي خصوصي هر فردي نفوذ كند و اضطراب و نگراني را براي آنها ٬ حتي در رابطه با مسئله اي مثل عشق ورزيدن به دنبال داشته باشد؟ و اين كه چگونه عشق و روابط جنسي مي توانند درجامعه امروز ايران با وجود ده ها هزار منع شرعي به طور صريح و شفاف بيان شوند؟

كارگردان براي بيان تقابل اعتقادات خشك مذهبي و گرايشات آزادي طلبانه جنسي افراد در جامعه معاصر ايران٬ شعر ايرج ميرزا را در نقطه مقابل قرار داده است. و با به تصوير كشيدن اين شعر نشان مي دهد كه زماني در فرهنگ ايراني رك گويي و بي پرده سخن گفتن در رابطه با روابط و مسائل جنسي نوعي آيين محسوب مي شده و نه گناه.

بخش مستند فيلم شامل مصاحبه هايي است كه كارگردان با افراد مختلف جامعه كنوني ايران ( فاحشه ها٬ افراد دو جنسيتي٬ زنان و مردان جوان ) در مورد عشق و روابط جنسي انجام داده است. ميترا فراهاني با نمايش تصاوير مستند و مصاحبه ها سعي دارد ديدگاه مردم جامعه اي كه در آن حتي ٬ در آغوش گرفتن يكديگر هم يك گناه بزرگ محسوب مي شود را نسبت به مسائل جنسي بيان كند.




سفارش تلفني: 09153054238

کلمات کلیدی :
فيلم مستند زهره و منوچهر

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید