مشخصات آگهی دهنده

دستبند پاور بالانس شفابخش، آرامش بخش و ط
02144115898
9000 تومان
1397-12-24
1398-01-25
1261 بار
11276351
تهران

دستبند پاور بالانس شفابخش، آرامش بخش و ط
خدمات زیبایی و بهداشت

دستبند پاور بالانس شفابخش، آرامش بخش و ط

تحقيقات نشان داده اند كه در اطراف جسم انسان هاله انرژيكي قرار دارد كه از روي آن ميتوان به بسياري از بيماريهاي فرد پي برد ، براي مثال اگر كليه شما داراي ناراحتي باشد قبل از بروز درد جسماني ، هاله انرژي شما در آن قسمت داراي حفره ميشود كه اين موضوع با اسكن كردن هاله شما توسط دستگاه هاي مخصوص قابل مشاهده است ، حال براي درمان چه كاري ميتوان انجام داد. اگر درباره متافيزيك خوانده باشيد ميدانيد با انرژي درماني به مرور زمان ميتوان اين هاله را ترميم كرده و به دنبال آن بيماري جسمي شما هم درمان ميگردد . علاوه بر آن وقتي هاله انرژي شما ضعيف ميشود شما در معرض بيماري هاي روحي از جمله افسردگي قرار ميگيريد و همچنان جسم شما تا حدي ناتوان تر ميگردد ، كه با مديتيشن ميتوانيد به مرور زمان هاله خود را قويتر كرده و از طبيعت و كائنات انرژي بيشتري بگيريد. حال پاور بالانس چه كار ميكند؟

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است كه با ساتع كردن فركانسي خاص ، هاله انرژي شما را تا حد ايده آل تقويت كرده ، تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت ، تمركز ، يادگيري شما را افزايش داده و از استرس و تنش شما ميكاهد ( البته شما را به حد ايده آل خود ميرساند نه فراتر) و همچنين با دور كردن نسبي فركانس هاي منفي مانند موبايل و مايكرو ويو و غيره باعث ميشود شما از زمين و طبيعت بيشتر انرژي بگيريد . كاركرد اين هولوگرام مشابه سنگهاي كريستال يا دستبندهاي مسي است با اين تفاوت كه ماندگار است و تمام نميشود، با استفاده كردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه اي قدرت و تعادل شما بالا ميرود كه كاملا قابل لمس است علاوه بر آن به كمك دستگاه هاي موجود در بيمارستان ها و مراكز درماني ميتوانيد بزرگ شدن هاله انرژي خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده كنيد ، بسياري از ورزشكاران و چهره هاي معروف دنيا از جمله كريستين رنالدو از اين هولوگرام استفاده ميكنند.

پاور بالانس موارد زير را افزايش مي دهد:

1- توان
2- طاقت
3- تعادل
4- تمركز
5- انعطاف
6 - هماهنگي
7 - استقامت
8- دامنه حركت
9 - قدرت متمركز


پاور بالانس موارد زير را كاهش مي دهد :

1- درد
2- جراجت
3- استرس
4- خستگي
5- زمان بازيابي
6- ناتواني حركتي
7- خطرات امواج الكترونيك

دستبند مغناطيسي پاور بالانس Power Balance پديده اي شگفت انگيز و بي نظير و پر فروش ترين محصول سال 2011 اروپا است. با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت و تمركز را به خود هديه دهيد و از استرس و خستگي خود بكاهيد. Power Balance مورد استفاده توسط معروفترين اشخاص ايراني و خارجي.

جدیدترین محصولات روز دنیا در تلگرام فروشگاه گردونه
telegram.me/joinchat/Clf_FD0uQyeYjmXu-m8xNw

قیمت فقط 45000 تومان

ارسال فوری به تمام نقاط کشور
کلی و جزئی
09199919097
09199919098
بگرد هر چی بخوای هست
فروشگاه بزرگ گردونه
www.gardooneshop.ir

کلمات کلیدی :
دستبند پاور بالانس شفابخش آرامش بخش و ط

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید