مشخصات آگهی دهنده

فروش زالوي طبي (عمده و خرده) بدون محدودي
09353203020
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
1005 بار
11274436
آذربايجان غربي

فروش زالوي طبي (عمده و خرده) بدون محدودي
خدمات خدمات پزشکی

فروش زالوي طبي (عمده و خرده) بدون محدودي

معاونت تحقيقات طب سنتي استان آذربايجان غربي و شركت آبزي پرور خاص آذربايجان با همكاري شركت اتحاد بين المللي مهر آسيا (به شماره ثبت 347346(
بعنوان اولين مرجع و مركز توليد و تكثير زالوي طبي در ايران جهت اشاعه فرهنگ درمان بروشهاي ساده و آزموده ايراني اسلامي (كه هم اكنون در سراسر دنيا رواج يافته و همچنان در مبدا اين دانش يعني كشور خودمان مهجور و مظلو م است) اقدام به فروش زالوي تفكيك شده در سه سايز مختلف و قيمت يكسان در بسته بندي هاي استاندارد و مورد تاييد وزارت بهداشت و درمان با قيمتي بسيار مناسب جهت استفاده عموم و بالاخص پزشكان مشغول درمان بروشهاي سنتي در ايران و سراسر جهان نموده است.
فروش زالوي طبي و پرورشي هم اكنون اغلب پزشكان استان آذربايجان غربي و شرقي٬ قم٬ مشهد٬ يزد٬ گيلان، كهكيلويه و بوير احمد، كرمانشاه، ايلام، سمنان،‌ اهواز، شيراز، تهران و نيز چندين جراح قلب در استان اربيل كشور عراق و چندين موسسه واقع در كشورهاي روسيه، تركمنستان، افغانستان و آذربايجان مشتريان دائمي اين زالوها بوده و نتايج رضايت بخشي از درمان با اين نژاد از زالوها كسب كرده اند .
همچنين موسسه تحقيقات حجامت ايران بعنوان اولين موسسه رسمي زالودرماني در كشور و همچنين چندين كلينيك و موسسه گياه درماني و زالو درماني واقع در تهران ، قم ، مشهد و اصفهان زالوهاي مورد نياز خود را از اين مركز تهيه مي نمايند.
همچنين در ارسال زالو به خريداران غير پزشك شيوه درمان آن نيز بصورت بروشور راهنما و در صورت درخواست كتاب ارزشمند زالو درماني (نوشته سيد محمد موسوي) ارسال گرديده و بصورت تلفني نيز مشاوره هاي مورد نياز انجام مي پذيرد.
شما هموطن عزيز و پزشك محترم در هر جاي ايران و جهان فقط با يك تماس مي توانيد تعداد زالوي مورد نياز خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحويل بگيريد.
قيمت زالو در اين مركز جهت ارسال به سراسر كشور يكسان بوده و در همه ايام سال (حتي تعطيل) بصورت نامحدود فقط با يك تماس (09353203020- 09193708150 نظري) قابل سفارش مي باشد.
خاطر نشان مي سازد ارسال زالو به كشورهاي هم جوار توسط سرويس زميني بوده و بديگر كشورها با اخذ مجوز قرنتينه و با پست DHL و بروش پس كرايه مقدور خواهد بود .
هم اكنون قيمت هر زالوي طبي در نزديكترين كشور مرزي ما يعني تركيه حداقل ۴ دلار معادل۴۴۰۰ تومان مي باشد.
ليست قيمت زالو تا پايان دي ماه 1390 طبق تصميم هيئت مديره محترم شركت بدين شرح اعلام مي گردد:
قيمت هر عدد زالو تا سقف ۵۰ عدد ۱۰۰۰ تومان
قيمت هر عدد زالو تا سقف ۱۰۰ عدد ۷۰۰ تومان
قيمت هر عدد زالو تا سقف ۲۵۰ عدد ۶۵۰ تومان
قيمت هر عدد زالو تا سقف ۵۰۰ عدد ۶۰۰ تومان
قيمت هر عدد زالو تا سقف ۱۰۰۰ عدد ۵۵۰ تومان
قيمت هر عدد زالو بيشتر از ۱۰۰۰ عدد ۵۰۰ تومان
در صورت خريد متوالي و عضويت در مركز خريد هماهنگ فروشگاه در هر خريد بسته به نوع خريد ٬ درصد خاصي زالو هديه مي گيريد.
شماره هاي تماس (09353203020- 09193708150 نظري)

کلمات کلیدی :
فروش زالوي طبي (عمده و خرده) بدون محدودي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید