مشخصات آگهی دهنده

آيا كالايي را به 10% قيمت خريده ايد ؟
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
577 بار
11273825

آيا كالايي را به 10% قيمت خريده ايد ؟
سایت سايت هاي فارسي

آيا كالايي را به 10% قيمت خريده ايد ؟

آيا تا كنون كالاهاي اصل و داراي گارانتي هاي معتبر را به 10 درصد قيمت واقعي ان خريده ايد ؟
WWW.BIDSFA.COM

بياييد با هم به طرز كار سايت مزايده آنلاين فارسي آشنا شويم
بهترين سايت مزايده آنلاين در ايران، افتتاح شد

بيدزفا بعد از مطالعه فراوان در زمينهٔ نياز‌هاي كاربران و خريدهاي اينترنتي آنها تصميم گرفت تا سايت مزايده اي با قابليت خريد كاربران محترم با تخفيف بيش از 80 درصد راه اندازي كند
ارائه كننده مزايده آنلاين در ايران است كه بر اساس تكنيك Penny Auction اقدام به برگزاري مزايده هاي مي نمايد. در اين نوع مزايده ها، مي توان كالاهاي گران قيمت را حتي به بهايي معادل ده درصد قيمت آن خريداري كرد. اين موضوع ممكن است ابتدا به نظر شما عجيب باشد. اما پس از آنكه به نحوه كار سايت پي ببريد كاملا متوجه قضيه خواهيد شد:

روش كار به اين صورت است كه كاربران سايت براي شركت در هر مزايده بايد بليت ورودي بپردازند و اين بليتها داراي ارزش ريالي هستند. بنابراين وقتي تعداد زيادي كاربر در يك مزايده شركت كنند، هزينه آن كالا به طور كامل توسط بليتهاي پرداخت شده، جبران مي گردد!
همين امر باعث شده در اين سايت يك گوشي نوكيا به ارزش 580هزار تومان به قيمت55هزار تومان فروخته شود
به همين سادگي! نمونه هاي خارجي اين سايت بسيار معروف بوده و صدها هزار كاربر از سراسر دنيا در آنها به خريد كالا مشغول هستند. beezid.com و Quibids.com از معروفترين سايتهاي اين نوع تجارت ميباشند.
اگر هنوز هم با روش كار سايت آشنا نشده ايد از شما درخواست داريم به سايت رجوع كنيد و با ثبت نام خود سه عدد بليط رايگان دريافت كنيد
1- براي استفاده از سايت، بايد در آن ثبت نام كنيد. ثبت نام در اين سايت بسيار سريع و آسان مي باشد. (اگر هنوز ثبت نام نكرده ايد،به آدرس زير برويد) بهترين سايت مزايده آنلاين فارسي
WWW.BIDSFA.COM

- 2 پس از ثبت نام به شما 3 عدد بليت رايگان داده خواهد شد. اينها بليتهاي شركت در مزايده ها هستند
شما در آينده مي توانيد به بليت تهيه نماييد
مي توانيد بسته هاي بليت را به صورت مزايده خريداري كنيد و تخفيفهاي باورنكردني بگيريد!
مي توانيد آن را در بسته هاي مختلف با قيمتهاي پايين از سايت بخريد!
مي توانيد با معرفي هر نفر به سايت از طريق لينك دعوت دوستان از قسمت پنل كاربري خود يك بليط دريافت كنيد
3- همه مزايده ها با قيمتي در حدود 1% الي 5% قيمت واقعي كالا شروع مي شوند.

4- با هر بار افزايش قيمت، صد ريال (ده تومان) به قيمت كالا اضافه مي شود.

5- همچنين، با هر بار افزايش قيمت، معمولا يك عدد بليت از بليتهاي شما مصرف مي گردد.

6- شمارش معكوس همچنان ادامه مي يابد تا زماني كه به يك دقيقه آخر برسد. از اين لحظه هيجان واقعي شروع مي شود. چون از اين بعد، هر بار كه پيشنهاد افزايش داده شود، بين ده تا سي ثانيه به شمارشگر اضافه مي شود. اين افزايش جزئي زمان براي آن است كه در يك دقيقه آخر بقيه فرصت فكر كردن و تصميم گيري و اعلام پيشنهاد را داشته باشند. درست مثل مزايده هاي واقعي كه وقتي مزايده را بالا مي بريد، مسئول حراج مثلا مي گويد صد تومان يك! صد تومان دو! صد تومان سه! فروخته شد!

اگر شما آخرين فردي باشيد كه بر روي دكمه (بيد بزن) كليك كنيد و بعد از 0 شدن زمان تايمر معكوس نام شما رو به روي كالا نقش ببندد، برنده ي خوش شانس آن كالا و فارس بيد خواهيد بود،
ما نيز بين 2 تا 10 روز آينده آن محصول را با همان قيمتي كه شما در آخرين پيشنهاد ثبت گرديده بود و بدون هيچگونه هزينه ي اضافه براي شما ارسال ميكنيم،
توجه داشته باشيد بعد از برنده شدن از طريق پست الكترونيكي و يا تلفن، با شما تماس گرفته خواهد شد، پس لطفا به مشخصات داده شده در هنگام ثبت نام دقت فرمائيد.

8- در اين سايت بطور مداوم كالاهاي جديد براي ارائه به مزايده معرفي مي گردند. كالاهاي پرفروش در اينترنت و كالاهاي كه در بخش نظر سنجي قرار گرفته و شما به آن راي مي دهيد بنابراين بد نيست هر چند وقت يك بار سري به سايت زده و از آخرين مزايده هاي موجود با خبر شويد!

نكات بسيار مهم:

نكته 1: تمام محصولات و كالاهاي ارائه شده در اين سايت كاملا نو و اصل بوده و كوچكترين فرقي با آنچه در فروشگاههاي واقعي مي بينيد ندارد. شما حتي مي توانيد به جاي در يافت جنس، از ما بخواهيد آن هزينه را به فروشنده كالا در نزديكي محل سكونت شما پرداخت كنيم و شما آن كالا را از او دريافت كنيد. در اين حالت فروشنده حتما بايد معتبر بوده و مسئوليت ارائه جنس صحيح از طرف فروشنده، با خود شما مي باشد.

نكته2: دليل اين كه در اين سايت مي توان كالاهاي بسيار نفيس را با اين قيمتهاي باور نكردني خريداري كنيد، آن است كه شركت كنندگان در مزايده ها براي شركت در هر مزايده بليت ارائه مي كنند و اين بليتها با قيمتهاي بسيار كمي قابل خريداري هستند و يا با معرفي دوستان به سايت بطور مجاني ارائه مي شوند. ما باقيمانده قيمت كالاي خريداري شده را با هزينه بليتهاي خريداري شده، جبران ميكنيم.
با آرزوي موفقيت شما

کلمات کلیدی :
آيا كالايي را به 10 قيمت خريده ايد ؟

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید