مشخصات آگهی دهنده

ارسال ايميل به 950000نفر
60000 تومان
1397-01-16
1397-02-15
998 بار
11271928
http://rainmail.tk

ارسال ايميل به 950000نفر
بازار کار بارازيابي

ارسال ايميل به 950000نفر

ارسال ايميل تبليغاتي به بيش از 950000 نفر (نهصد و پنجاه هزار نفر)ايميل ايراني فعال از طريق گروه هاي Yahoo ( فقط 60000 (شصت هزار تومان)

ك بار تبليغ به 950.000 هزار نفر بازديد 8000 هزار تا12000 هزار نفر بازديد در روز

براي آمار مي توانيد از سايت persianstat.com يا webgozar.com استفاده كنيد. بايد داخل سايت خودتون بزاريد داخل ايميل كار نمي كند

ولي پيشنهاد ما سايت alexa.com است.

ايميل : [email protected]

نامه همواره يكي از ابزارهاي بازاريابي و تبليغات بوده است. با افزايش روزافزون استفاده از ايميل اين ابزار به شيوه اثربخشي براي تبليغات اينترنتي تبديل شده است. تبليغات از طريق ايميل ابزاري مقرون به صرفه اي است كه از نرخ پاسخگويي بالايي نيز برخوردار است. همچنين اين ابزار موجب وفاداري مشتريان و نيز موجب تقويت نام تجاري مي‌شود ، ضمن اينكه در جذب و نگهداري مشتريان نيز ابزار بسيار كارآمدي است.
در روش ارسال ايميل تبليغاتي اطلاعات مورد نظر به صورت متون گرافيك (ثابت يا متحرك) ، همزمان براي هزاران نفر ارسال مي‌شود و دريافت كنندگان مي‌توانند با پركردن فرمهاي پيش بيني شده در نامه با فرستنده ارتباط دو سويه (Interactive) برقرار كنند. اين ايميل ‌ها را مي‌توان بصورت خبرنامه‌هاي ادواري نيز ارسال كرد.

امروزه اينترنت يكي از رسانه‌هاي تبليغاتي به شمار مي‌رود. هر روز تعداد بيشتري از صاحبان مشاغل به سمت تبليغات در اين رسانه كشيده مي‌شوند.

يكي از راه‌هاي تبليغات در اينترنت ارسال ايميل‌هاي تبليغاتي است. ارسال ايميل تبليغاتي در عين داشتن مخاطب فراوان بسيار مقرون به صرفه نيز مي‌باشد.

انواع مختلفي از تبليغات مبتني بر ايميل وجود دارد. يك نوع از تبليغات مبتني بر ايميل خبرنامه‌هاي اينترنتي هستند كه توسط شركت و يا نماينده فروش شركت تهيه شده و براي گروه خاصي كه علايق مشتركي در مورد كالا و خدمات دارند ارسال مي‌شوند و خدماتي را به مشتريان ارائه مي‌كنند. ارسالخبرنامه‌ها در بسياري از موارد با كسب اجازه از مشتريان و بصورت ادواري صورت مي‌گيرد.

ارسال ايميل تبليغاتي - ايميل ماركتينگ چيست؟

امروزه با گسترش سايت هاي اينترنتي زمينه مناسب براي معرفي خود به ديگران مهيا شده است و در اين ميان استفاده تجاري از اينترنت كاملا محسوس است. بسياري از شركت هاي خدماتي و توليدي ، محصولات و خدمات خود را از طريق شبكه اينترنت به ديگران معرفي مي كنند و هر شركت بنابه تجارب و آگاهي خود در زمينه اينترنت در اين ميدان نقش خود را ايفا مي كند. يكي از نيازهاي سايت هاي تجاريتبليغات و يا به عبارتي ديگر معرفي محصول و خدمت خود به ديگران است. تبليغات در اينترنت به روش هاي مختلفي انجام مي شود كه يكي از موثر ترين آنها ايميل ماركتينگ مي باشد. ايميل ماركتينگعبارت است از ارسال ايميل تبليغاتي به هزاران مخاطب اينترنتي فعال و اين يعني معرفي محصول خود به هزاران كاربر فعال اينترنتي. از مشخصات بارز تبليغات به وسيله ارسال ايميل تبليغاتي ، آسان بودن ، كم هزينه بودن و پربازده بودن نسبت به ساير روش هاي تبليغات است. شما مشخصات كالاي خود را از طريق ايميل به كاربر ارسال كرده و كاربر با مشاهده آن با محصول شما آشنا مي شود و به اين طريق مي توانيد در عرصه فعاليت هاي تجاري اينترنت از ديگر فعالان عقب نمانيد.

نرخ ارسال ايميل تبليغاتي بدين شرح مي باشد:

ارسال ايميل تبليغاتي به بيش از 950000 كاربر فعال ايراني(نهصد و پنجاه هزار نفر) از طريق گروه ياهو مبلغ 60000 (شصت هزار)تومان مي باشد.

http://rainmail.tk/

کلمات کلیدی :
ارسال ايميل به 950000نفر

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید