مشخصات آگهی دهنده

درمان سكته مغزي و عوارض آن در طب سنتي
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
1542 بار
11269352

درمان سكته مغزي و عوارض آن در طب سنتي
خدمات خدمات پزشکی

درمان سكته مغزي و عوارض آن در طب سنتي

درمان سكته مغزي در طب سنتي:
رژيم غذايي قبل از زالو درماني : يك روز در ميان تا 15 روز صبح ها به جاي صبحانه 2 ليوان عرق شاه تره خوب را روي آتش داغ كنيد تا به حد جوش برسد بلافاصله روي آن 3 قاشق غذاخوري خاكشير كه از قبل تميز كرده ايد بريزيد و كمي با عسل شيرين كرده و به جاي صبحانه ميل كنيد و نيم ساعت به پشت تكيه كرده و استراحت كنيد و تا ظهر هيچ چيز نخوريد مگر كمپوت خانگي يا چاي كمرنگ . روز بعد 3 قاشق غذاخوري ترنجبين را در 5/1 ليوان آب جوش حل كنيد , صاف كنيد و دوباره روي آتش به حد جوش برسانيد و بلافاصله روي آن 3 قاشق غذاخوري خاكشير كه از قبل تميز كرده ايد بريزيد و به جاي صبحانه ميل كنيد و تاظهر مانند دستور قبل عمل كنيد و هر روز در ميان به جاي صبحانه يكي از شربت هاي فوق را بخوريد و يك روز در ميان به جاي ناهار سوپ گشنيز و آلوي بخارا مصرف كنيد (سبزي گشنيز , اسفناج يا برگ چغندر , عدس , كمي برنج , ماهيچه گوسفند ,و آلوي بخارا اين موارد را با هم روي شعله ملايم طبخ كنيد) اگر ديابت هم داريد موقع مصرف آش كمي آبغوره خانگي استفاده كنيد.

شب ها به جاي شام كته گشنيز يا سيراب شيردان گوسفندي و جگر سفيد گوسفند كه چربي آن را كاملا گرفته باشيد طبخ كنيد و در آن مقداري سركه خانگي بريزيد و از مصرف مواد زير بپرهيزيد : سوسيس , كالباس , چربي زياد , سرخ كردني , تخم مرغ , گوشت گوساله , انواع ساندويچ , ته ديگ , خامه و سرشير و شيرينيجات قنادي . و از ظهر تا شب 2 ساعت قبل از غذا و 2 ساعت بعد از غذا مي توان از دم كردني هاي سنتي و ميوه جات استفاده نمود. يك روز در ميان كه مصرف آش گشنيز و آلو در برنامه وجود ندارد از غذاهاي آب پز و لطيف استفاده بكنيد پس از اتمام 15 روز زالو درماني را آغاز كنيد .

بهتر است اين دسته از بيماران همراه غذا از سماق استفاده كنند و هر روز حتما روغن زيتون و انجير مصرف كنند. - هر روز حداقل نيم ساعت پياده روي داشته باشند.- هر شب 5 عدد اسفند همراه با يك استكان آب مصرف كنند. - براي پخت و پز فقط از روغن كنجد يا زيتون استفاده كنند.

هر روز يك ليوان سركه انگبين (2واحد عسل + 2واحد عرق نعناع + 1واحد سركه با يك ليوان آب)ميل شود

استفاده از عطر گل محمدي روزانه تا آخر عمر

5واحد تنباكو با 2واحد سياه دانه را آرد كرده و تنباكو كنيد و هر شب مقداري را به صورت انفيه استفاده كنيد(مقداري را جلوي بيني بگيريد و استشمام كنيد تا عطسه تان بيايد و عطسه كنيد)

پس از 15 روز پشت هر گوش 10 عدد زالو مي اندازيم و سپس روي دستها و پاها به تعداد قبلي و فاصله قبلي . و بيمار بايد هر شب مخلوطي از تخم گشنيز, آويشن , نعناع , پونه و كاكوتي را بخور دهد و سپس با پودر انفيه كه به بيني مي كشد عطسه كند و پس از اتمام عطسه در هر سوراخ بيني دو قطره روغن بنفشه بچكاند. و از سوناي خشك و ماساژ با روغن هاي زيتون , سقز , ريحان بي بهره نماند . و پس از گذشت دو ماه حجامت سر يا بين دو كتف انجام دهد و دو ماه بعد نيز همان دوره زالو درماني را تكرار كند و هر سال در فصل بهار اين دوره زالو درماني را انجام دهد تا گرفتگي عروق پديدار نشود.

براي كسب اطلاعات بيشتر و دانلود جزوه آموزش زالودرماني و نيز خريد زالوهاي طبي به وبسايت زير مراجعه نمائيد:
www.zaloo.ir
و همچنين براي دريافت مشاوره و خريد زالوهاي طبي مي توانيد با شماره زير تماس حاصل نمائيد:
09381160117 مهندس قويدل
مجمع پژوهشگران هيرودوتراپي حكيم جرجاني

کلمات کلیدی :
درمان سكته مغزي و عوارض آن در طب سنتي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید