مشخصات آگهی دهنده

خريداينترنتي مهره مار اصل
09365853481
35000
1397-01-16
1397-02-15
936 بار
11265967

خريداينترنتي مهره مار اصل
لوازم تزئينات

خريداينترنتي مهره مار اصل

مهره مار اصل هندوستان مهره مار اصل هندي كليد خوشبختي شما
طلسم محبت و جذابيت شما در زندگي
قبول بي چون و چراي عقايد شما از طرف اطرافيانتان
دلربايي و جذابيت خارق العاده
مهره مار كليد نفوذ در دل محبوبتان
اگر مي خواهيد در بين دوستان و آشنايان خود محبوبيت بيشتري داشته باشيد!
اگر مي خواهيد خوشبختي به شما رو كند!
اگر مي خواهيد طعم خوش شانسي را با تمام وجود بچشيد!
اگر مي خواهيد كاملا به صورت ناخود آگاه همه به طرف شما جذب شوند!
اگر مي خواهيد در تمامي مراحل زندگي احساس پيروزي و خوش شانسي كنيد!
اگر مي خواهيد وضع مالي شما به سمتي كه مي خواهيد رو كند و بهتر شود!
اگر مي خواهيد در مراحل شغلي خود پيشرفت داشته باشيد..
اين فرصت ويژه را از دست ندهيد…
اين يك خرافات نيست
به همراه ضمانت نامه كتبي برگشت بي چون و چرا با مهر و امضاي فروشگاه حتي در قبال پسند نكردن شما عزيزان ...
براي اولين بار در بين فروشگاههاي اينترنتي !
ما از محصول خود اطمينان داريم ...
رسيدن شما به آرزوهايتان افتخار ماست ...
مهره مار جفت طبيعي هندي در اندازه 5 برابر بزرگتر از مهره مارهاي معمولي رايج در بازار مي باشد . دقت كنيد !
1.كيف گردني زيبا هديه فروشگاه ايران خريد به شما خريداران گرامي
2.ارسال رايگان مهره مار هندي به تمام نقاط ايران
3.يك حلقه نرم افزار آموزش طالع بيني هديه فروشگاه ايران خريد
4.هر روز 1 قرعه كشي 1 برنده
جهت سفارش تلفني با شماره (09365853481 آيدين لطفي) تماس بگيريد .
توضيحات بيشتر در مورد مهره مار هندي
مهره مار طبيعي چگونه تهيه ميشود ؟
نوعي ترشح طبيعي بر بالاي سر مار هنگام جفت گيري آغاز ميشود و به سرعت سفت و مستحكم ميشود كه به آن مهره مار مي گويند ، در روش تهيه سنتي پس از جفت گيري مار در طبيعت مهره ها ي مار جمع آوري مي شوند كه به دليل سختي كار ممكن است با قيمت هاي بالايي به فروش برسند .
در روش مدرن نژاد هاي از مار كه بيشتر جفت گيري كرده و بهترين مهره مار را توليد ميكنند جمع آوري شده و به صورت جفت جفت نگهداري مي شوند و در شرايط مناسب آب و هوايي قرار ميگيرند تا جفت گيري بيشتر داشته باشند و تمام مهره هاي آن ها جمع آوري شود ، از جمله مزاياي اين روش جفت بودن قطعي مهره هاي مار و قيمت تمام شده بسيار پايين آن است .


خواص مهره مار چيست؟
مهره مار دراولين برخورد شايد مساله اي خرافاتي بنمايد ولي علم نوين متافيزيك كه از جمله علوم پيشرفته وجديد بشر است وواقعيات پنهان بسياري از موضوعات را كشف واثبات مينماند وعلم سنگ درماني يكي از شاخه هاي بسيارجزيي آن است كه امروزه توانسته است بسياري از مشكلات حاد بشر را حل كند درخصوص مهره مار اينگونه اظهار نطر ميكند : هرشيء در جهان هستي بواسطه جوهره ساختاري خود نيرويي مغناطيسي دارد وبرآيند اين انرزي هاي نهفته منتشر شده از اجسام واشياء بصورت بسيار موثر وقابل مشاهده نظمي را در جهان هستي پديد مي آورند .


مارهاي نر وماده به دليل وضعيت خاص آناتوميك خود ازشرايط متفاوتي برخوردارند تا انگيزش براي آميزش را پيداكنند وبر آن وضعيت فائق آيند و با اين عمل ادامه بقاء يابند .خداوند متعال متابوليسم بدن مار را بگونه اي آفريده است كه درطول سال يك ترشح استخواني ازجنس شاخ بر روي سرخود همانند پينه ترشح مينمايد كه داراي بيشترين بار مغناطيسي نسبت به ساير اجسام واشياء است وبصورت تك قطبي است كه آن را بنام مهره مار ميشناسيم.
مهره مار درمارهاي نر بار مثبت ومهره مار در مارهاي ماده حامل بار انرژي منفي هستند كه مانند آهنربايي متابوليك دوجفت را بسوي هم جذب نموده ومقاربت براي ادامه نسل را باعث ميگردد .
بعد از عمل جفت گيري اين مهره ها از سر مار جداشده وبرزمين مي افتد اگرفردي بتواند اين مهره ها را كه متعلق به دو مار جفتگيري كننده است از آن خودنموده و 40 روز باخود همراه داشته باشد مغناطيس طبيعي بدن با مغناطيس مهره مار هماهنگ شده وتقويت ميشود وفرد دارنده بواسطه آن ميداني بمراتب وسيع تر وقويتر نسبت به فرد عادي فاقد مهره مار حول خود ساتع مينمايد كه آثار بيشماري را براي آن ناشي ميگردد.
1. بارمغناطيسي يادشده اعصاب را به طرزي ريلكس وآرام مينمايد واسترس هاي آگاهانه واسترس هاي ناخودآگاه را ميزدايد كه دارنده تا كنون آن را تجربه نكرده است. اين آرامش ضمن ايجاد اعتماد بنفس وآثار ديگرش برفرد به افراد مرتبت با ايشان هم سرايت ميكند ودراين حالت است كه افراد هرچه مغرض تر وهرچه عصبانيترباشند باز به محض ملاقات حضوري با دارنده مهره مار در اثر آرامش ايجاد شده مثل موم رام ميشوند وچون اين حالت را مدام در حضورشما احساس ميكنند شيفته شما ميشوند ومدام دوست دارند در حضور شما باشند واز آرامش ناياب شما بهره مند گردند.
2. بدليل خاصيت فوق العاده مغناطيسي در مقابل بسياري از بيماريها مصون خواهيد بود تاثير بسيا ربالاي آن در تسكين درد ها هم براي استفاده كننده وهم مخاطبانيكه دركنار شما هستند ونيزاثرقاطع آن بر ازبين بردن جوش هاي صورت وزيبا تركردن چهره به اثبات رسيده است.
3.خاصيت مغناطيسي آن در ازبين بردن آثار سوء گوشي هاي تلفن همراه ودكل هاي مخابراتي وتلوزيوني ونيز كابل هاي فشارقوي ولوازم خانگي وتمامي موارد ي از اين دست ديگرخصوصيت منحصر به فرد مهره ماراست
جهت سفارش تلفني با (09365853481آيدين لطفي)تماس بگيريد.
آدرس سايت براي خريد: www.irshoping.com

کلمات کلیدی :
خريداينترنتي مهره مار اصل

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید