مشخصات آگهی دهنده

دستبند پاور بالانس
021-88898200
300000 ریال
1397-01-16
1397-02-15
1115 بار
11264257

دستبند پاور بالانس
لوازم لوازم ورزشي

دستبند پاور بالانس

بر اساس تحقيقات محققان در دانشگاههاي معتبر جهان، مشخص شده كه در اطراف جسم انسان هاله انرژيكي قرار دارد كه از روي آن ميتوان به بسياري از بيماريهاي فرد پي برد. براي مثاي اگر كليه شما داراي ناراحتي باشد قبل از بروز درد جسماني، هاله انرژي شما در آن قسمت داراي حفره ميشود كه اين موضوع با اسكن كردن هاله شما توسط دستگاه هاي مخصوص كه نمونه آن در بيمارستان ميلاد قرار دارد قابل مشاهده است، حال براي درمان چه كاري ميتوان انجام داد.
اگر درباره متافيزيك خوانده باشيد ميدانيد با انرژي درماني به مرور زمان ميتوان اين هاله را ترميم كرده و به دنبال آن بيماري جسمي شما هم درمان ميگردد. علاوه بر آن وقتي هاله انرژي شما ضعيف ميشود شما در معرض بيماري هاي روحي از جمله افسردگي قرار ميگيريد و همچنان جسم شما تا حدي ناتوان تر ميگردد، كه با مديتيشن ميتوانيد به مرور زمان هاله خود را قويتر كرده و از طبيعت و كائنات انرژي بيشتري بگيريد.

پاوربالانس چه كار ميكند؟
پاور بالانس شامل دو هولوگرام است كه با ساتع كردن فركانسي خاص هاله انرژي شما را تا حد ايده آل تقويت كرده، تعادل، انعطاف پذيري، قدرت، تمركز، يادگيري شما را افزايش داده و از استرس و تنش شما ميكاهد (البته شما را به حد ايدآل خود ميرساند نه فراتر) و همچنين با دور كردن نسبي فركانس هاي منفي مانند موبايل، مايكروويو و... باعث ميشود شما از زمين و طبيعت بيشتر انرژي بگيريد.
كاركرد اين دو هولوگرام مشابه سنگ هاي كريستال يا دستبندهاي مسي است با اين تفاوت كه ماندگار است و تمام نميشود. با استفاده كردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه اي قدرت و تعادل شما بالا ميرود كه كاملاً قابل لمس است. علاوه بر آن به كمك دستگاههاي موجود در بيمارستان ميلاد ميتوانيد بزرگ شدن هاله انرژي خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده كنيد. بسياري از ورزشكاران برتر جهان، هنرمندان و انسانهايي با محيط كاري همراه با استرس از اين دستبند استفاده ميكنند.

پاور بالانس موارد زير را افزايش ميدهد:
1-توان
2- طاقت
3- تعادل
4- تمركز
5- انعطاف
6 - هماهنگي
7 - استقامت
8- دامنه حركت
9 - قدرت متمركز

پاور بالانس موارد زير را نيز كاهش ميدهد:
1- درد
2- جراجت
3- استرس
4- خستگي
5- زمان بازيابي
6- ناتواني حركتي
7- خطرات امواج الكترونيكي
دستبند پاور بالانس در دو سايز و رنگ هاي متنوع موجود مي باشد.
تحويل پستي رايگان در تهران و شهرستان
پذيرش نمايندگي فروش فعال از سراسر كشور

کلمات کلیدی :
دستبند پاور بالانس

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید