مشخصات آگهی دهنده

بيش از 40 ساعت اموزش دفاع شخصي
09357565188
20.000
1397-01-16
1397-02-15
1328 بار
11263571

بيش از 40 ساعت اموزش دفاع شخصي
کامپیوتر گرافيك كامپيوتري

بيش از 40 ساعت اموزش دفاع شخصي

شايد مشكل شما نداشتن زمان كافي براي حضور در باشگاه است.



بهترين رزمي كاران جمع شده اند تا اموزشي متفاوت از انچه ديده ايد را ارائه دهند

بدون نياز به داشتن اندام ورزيده !

بدون نياز به پيش نياز!!!!



تدريس توسط اساتيد معروف دنيا كه سالها سابقه آموزش كماندوها و نيروهاي ويژه پليس را داشته اند!

با بهره‌گيري از تمرينات ارائه شده در اين مجموعه آموزشي فيلم‌هاي با كيفيت ، قادر خواهيد بود در هر محيط و شرايطي از خود دفاع كنيد . دفاع در مقابل دزدان ، متجاوزان و تبهكاران مسلح به سلاح گرم و سرد :

دفاع با دست خالي در مقابل :

متجاوز مسلح به چاقو ،

متجاوز مسلح به سلاح گرم ،

متجاوز مسلح به نيزه يا چوب

دفاع از شخص ثالث

استفاده از انرژي حركتي حريف براي پرتاب كردن او

كـاااااا ملترين مجموعه آموزشي تصويري دفاع شخصي در ايران

اين مجموعه به صورت كامل و در 4 دي وي دي عرضه ميشود

اين مجموعه شامل بخش هاي زير مي باشد:



1- آموزش روشهاي مبارزه بروسلي Bruce Lee Fighting Method

استاد تد وونگ در اين فيلم آموزشي به ما حركات رزمي بسيار زيبا و پيچيده بروسلي را آموزش ميدهد در اين تمرينات شما با يكي از مشكل ترين و پيچيده ترين سبك هاي رزمي كه مخصوص بروسلي بوده آشنا ميشويد



چگونه در مبارزات پيروز شويم ؟؟؟؟؟



2- آموزش تكنيك هاي دفاع در برابر حملات غافل گير كننده

Easy Techniques for Self Defense

استاد Gene Simco تكنيك هاي ساده براي دفاع در برابر حملات غافل گير كننده را آموزش مي دهد.Gene Simco، رزمي كار مطرح و مشهور برزيل مي باشد كه داراي كمربند سياه و سفيد در هر دو سبك jiu - jitsu است.





3- چگونه با استفاده از نقاط حساس بدن حريف و بدون در گيري زياد او را از پاي در اورد ؟

Savate Defense Advance Techniques

ديم ماك و كيو شو جيتسو ،كارسازترين و واقعي ترين سيستم دفاع شخصي جهان هستند .

ديم ماك (بوسه اژدها ) يعني شناخت نقاط حساس بدن انسان و بهره گيري از آنها براي دفاع شخصي و از پاي در آوردن حريف .



چرا ورزشكاران تا سن 60 سالگي جوان به نظر ميرسند ؟؟؟؟؟



4- مجموعه سري آموزش دفاع شخصي هاگانا

Haganah F.I.G.H.T Series

اصلا مهم نيست كه آن ها مجهز هستن ، بزرگتر از شما هستن و يا مهارت بيشتري دارند ! اين شعاري است كه نيروهاي امنيتي به پليس هاي ويژه خود تلقين مي كنند . آن ها توسط آموزش هايي سربازاني فوق حرفه اي را از اشخاص معمول شهري بوجود مي آورند. شما در اين مجموعه بي نظير ياد مي گيريد تا چگونه از خود در برار حمله ديگران دفاع كنيد و به نوعي دفاع شخصي را فرا بگيريد و ...

اين مجموعه شاكل 3 بخش Knife and Gun Disarms , Street Attacks , Tactical Knife Fighting مي باشد.



5- مجموعه سري اموزش بوكس فيليپيني

در اين مجموعه روش هاي سنتي بوكس فيليپيني با دست خالي بدون نياز به استفاده از دستكش بوكس را آموزش خواهيد ديد . اين نوع از سبك بوكس ، توسعه يافته سبك كيك بوكسينگ ميباشد

كه يك سبك وسترن و غربي بوده و قدمتش به بيش از يك قرن مي رسد

اين آموزش فقط يك هنر مشتگرا نيست بلكه به شما آموزش مي دهد كه چگونه با استفاده از كل بدن جلوي يك مهاجم ايستاده و از خود دفاع كنيد

اين كه آيا شما يك تازه كار يا يك مبارز با تجربه هستيد از ارزش آموزش براي تماشا كم نخواهد كرد . اين آموزش ارزش تماشا براي تمامي افراد در هر سطحي كه باشند را دارد



6- برترين سبك اموزش دفاع شخصي در سال 2010

بدن شما لازم است كه ورزيده، و سرعت تحرك بالايي داشته باشد. شما بايد از لحاظ روحي نيز قوي باشد. توانايي تمركز فكري و قدرت تصميمگيري شما بايد بالا باشد و از اراده و اعتماد به نفس زيادي برخوردار باشيد. پيشنهاد مي شود تا اگر مي خواهيد اين ورزش را جدي پيگيري كنيد، مجموعه را خريداري كرده و به طور مدام تمرين كنيد و سعي كنيد تا سرعت انجام حركت را بالا بريد.

اين مجموعه يكي از جامع ترين سيستم آموزشي تدريس دفاع شخصي در جهان محسوب مي شود . در اين آموزش شما ياد مي گيريد كه چگونه يك حمله و دفاع موثر داشته باشيد . ياد مي گيريد كه در مقابل حمله با سلاح سرد و گرم چگونه از خود دفاع كنيد . در مقابل سلاح هاي گرم و سرد چه واكنشي از خود نشان دهيد .
دي وي دي هاي آموزشي شامل آموزش مقابله با تهديد اسلحه ، مباني جنگجويي ، دفاع از خود در مقابل سلاح گرم و سرد مي باشد . در اين آموزش شما با اساتيد برتري روبرو هستيد كه در استوديو ، تمرينات دفاع و مبارزه را مقابل شما به نمايش گذاشته و آموزش مي دهند . Darren Levine يكي از اساتيد و مبارزان اين سبك است كه همراه Eyal Yanilov به آموزش دفاع شخصي مي پردازد .



7- تكنيك هاي موي تاي جهت دفاع شخصي

تاي بوكسينگ يا موي تاي يك هنر دفاع شخصي سنتي است. اين هنر رزمي با بوكس متفاوت است زيرا در مبارزه آن، پاها، آرنج ها، زانوان و همچنين ضربات مشت به يك اندازه به كار مي روند. بنابراين آن را مي توان به نوعي يك هنر رزمي آزاد به شمار آورد. در يك رقابت تاي بوكسينگ، پنج راند سه دقيقه اي وجود دارد كه بين هر كدام از آنها دو دقيقه استراحت گذاشته مي شود.

موي تاي در سال ۱۶۵۰ ميلادي و در زماني كه پادشاه Naresuen، حاكم كشور Siam توسط افراد كشور Burmese اسير شد و براي آزادي خود پيشنهادي داد تا با دوازده نفر از قهرمانان رزمي كار اين كشور مبارزه كند و آنها را شكست دهد متولد گرديد.

او با موفقيت، همه اين دوازده تن را شكست داد و تبديل به يك قهرمان ملي گرديد و از آن پس مردم كشور Thais با افتخار از اين قهرمان رزمي كار خود ياد مي كردند. اين هنر رزمي حتي در زمان صلح هم مورد تمرين و آموزش سربازان قرار مي گرفت و سربازان، بدون اسلحه با يكديگر مي جنگيدند و اين گونه خود را آماده نگاه مي داشتند.

در آن زمان، قوانين خاصي براي مبارزه وجود نداشت؛ رزمي كاران وزن كشي نمي شدند و راندي در كار نبود. بوكسورها پابرهنه مبارزه مي كردند و مشت ها و بازوان خود را با طناب پوشانده و به طرز بسيار وحشيانه اي به يكديگر حمله مي كردند. متدهاي آموزشي بسيار گسترده و مختلف بود.

مي توان گفت كه ريشه تاي بوكسينگ را مي توان در فرامين بودا هم پيدا كرد. آئين Ram Muag يك آئين سنتي و روحي است كه در آن اصول انجام نزد و قرباني براي خدايان، احترام به والدين و آموزگاران، دوست داشتن ديگران، شاه و وطن اجرا مي شود. در اين آئين و همچنين در هنگام مبارزات موسيقي نواخته مي شود كه البته اخيراً فنون بوكس غربي نيز به تكنيك هاي مواي تاي راه پيدا كرده و متدهاي آموزشي و تاكتيك هاي موي تاي تحت تأثير فنون غربي قرار گرفته اند.

در پنجاه سال اخير، موي تاي شهرت بيشتري پيدا كرده و دستكش هاي مخصوص، وزن كشي و راندهاي سه دقيقه اي در اين مسابقات لحاظ مي شود. به خاطر طبيعت خشن تر و تكنيك هاي زيباتر و موي تاي، مبارزان اين هنر رزمي از احترام بيشتري در بين طرفداران رشته هاي رزمي برخوردار هستن



ايا ميدانيد قهرمانان از چه شگرد هايي براي موفقيت استفاده ميكنند ؟؟؟؟؟



8- آموزش آب كردن چربي هاي شكم در عرض ۹۰ روز ( اين مجموعه به صورت رايگان بر روي ديگر مجموعه ها براي شما قرار گرفته است )

تا به حال چندين بار به باشگاه هاي بدنسازي و ايروبيك براي آب كردن چربي هاي اضافي خود سر زده ايد ؟ يا از ديدن بدن لاغر و ضعيف خود خسته شده و براي ساختن بدني عضلاني و قدرتمند به راه هاي گوناگوني دست زده ايد ؟ اما مهم تر از همه چقدر نتيجه گرفته ايد ؟ چقدر شده است كه تمرين زده شده ايد و يا در اثر تمرين غلط عضلاتتان آسيب ديده و تمرين را براي هفته ها ترك كرده ايد ؟ اگر واقعا قصد آب كردن چربي هاي بدن خود و يا تبديل كردن بدن لاغر و ضعيف خود به بدني عضلاني و پر قدرت را داريد ما استفاده از اين مجموعه ارزشمند را به شما توصيه مي كنيم .

اين مجموعه يك برنامه ي تمريني خانگي است كه هدف آن پيشرفت فيزيكي بدن طي ۹۰ روز بر پايه ي برنامه ي تمريني شديد و با فاصله از هم است . اين برنامه براي فيت نس (تناسب اندام ) تمام بدن طراحي شده است و شامل تمرينات قدرت دهنده ي ماهيچه ها و رگ هاي قلبي (تمرينات هوازي) و تمرين هاي كششي است كه به فاز هاي ۳۰ روزه تقسيم شده است .



مجموعه هاي ديگري كه نياز به تعريف و تمجيد ندارد عبارتند از

9-مجموعه كامل دفاع شخصي استاد برتر جهان در چندين سال ، باس روتن

10-مجموعه فنون نظامي نيرو هاي ويژه ارتش امريكا

11- بيش از 50 كتاب ارزشمند شامل : روش استفاده از 11 نوع سلاح سرد ، حركات نينجا ، بدن سازي فولادين ، دفاع شخصي كودكان ، اصول يوگا و تايچي و . . .

12 – به همراه نرم افزار هاي مورد نياز



اين مجموعه عظيم كه براي نخستين بار است كه در ايران عرضه ميشود شامل بيش از 40 ساعت ويدئوي اموزشي با كيفيت مطلوب است .

اين مجموعه در خارج از ايران بيش از 600 دلار ارزش دارد

براي نمونه به لينك هاي زير مراجعه كنيد

مجموعه باس روتن

https://www.basrutten.com/hex/big-dvd-of-combat.html

مجموعه هاگانا

http://store.fight2survive.com/product_info.php?products_id=5&osCsid=m0th28e39vcdg02sgtaarjf6j0



آيا به فكر امنيت خود هستيد ؟؟؟؟؟

قيمت اين مجموعه فقط و فقط

20.000 تومان

فروش به مدت محدود

-------------------------------------------------------------------------------------------------

روش خريد

پرداخت از طريق واريز به حساب

در اين روش مبلغ 20.000 تومان را به شماره حساب يا كارت زير واريز كرده و سپس با شماره تلفن هاي داده شده تماس بگيريد

شماره حساب 18772515904

شماره كارت 6104-3371-8976-8425

كليه حساب ها به نام مهندس ابراهيمي ميباشد

تلفن هاي تماس 09357565188

کلمات کلیدی :
بيش از 40 ساعت اموزش دفاع شخصي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید