مشخصات آگهی دهنده

توليد و فروش در و پنجره UPVC
03312456007
توافقی
1397-01-15
1397-02-14
832 بار
11260749
اصفهان نجف آباد شهرک صنعتی پلیس راه فاز دوم

توليد و فروش در و پنجره UPVC
املاک خدمات ساختمانی

توليد و فروش در و پنجره UPVC

شركت آرشين صنعت نقش جهان ( سهامي خاص ) به عنوان نماينده انحصاري توليد و فروش در و پنجره UPVC مجتمع صنايع فناورپلاستيك سپاهان ، با زميني به مساحت پنجاه هزار متر مربع و برخورداري از ماشين آلات روز دنيا ، يكي از بزرگترين شركت هاي فعال در صنعت ساختمان محسوب مي گردد.
اين شركت با برخورداري از نيروهاي مجرب و كار آزموده و با هدف ارتقاء كمي و كيفي سطح علمي و استاندارد سازي در زمينه طراحي و توليد در و پنجره UPVC ، در WPC و انواع كانكس UPVC و WPC پا به عرصه صنعت ساختماني نهاده و با اميد به آينده اي روشن در كنار مجتمع صنايع فناور پلاستيك سپاهان در پيشبرد اين اهداف قدم بر مي دارد.
اتكاء به دانش فني مهندسان ، تاييديه هاي معتبر بين المللي ، برخورداري از استانداردهاي جهاني و تاييديه سازمان استاندارد ملي ايران از بزرگترين پشتوانه هاي اين شركت به حساب مي آيد كه گامي بسيار مهم در راستاي ايجاد امنيت خاطر در كارفرمايان محترم بحساب مي آيد.
بخش مونتاژ در و پنجره يكي از تخصصي ترين قسمتهاي توليدي در شركت آرشين صنعت نقش جهان مي باشد.
از مهمترين ويژگي هاي شركت آرشين صنعت نقش جهان رعايت استاندارد هاي ساخت در و پنجره از بدو ورود پروفيل از سالن توليد به سالن مونتاژ تا تحويل نهايي توليدات در محل نصب مي باشد.
به طور كلي مراحل ساخت در و پنجره عبارتند از:
1- انبارش
2- برش
3- ايجاد شيار در پروفيل
4- پروفيلهاي تقويتي فولادي
5- جوش
6- تميزكاري

اين مراحل به نوبه خود شامل بخش هاي مختلفي مي باشند كه هر كدام بر اساس دستورالعمل هاي خاص خود اجرا و نظارت مي شوند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن همراه 09131152275 مهندس نويدي مدير فروش شركت آرشين صنعت نقش جهان تماس حاصل فرماييد و يا به سايت اين شركت www.arshinsanat.ir مراجعه نماييد.
بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت را از شركت آرشين صنعت نقش جهان بخواهيد.

کلمات کلیدی :
توليد و فروش در و پنجره UPVC

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید