مشخصات آگهی دهنده

قرآن ديجيتال با قلم قاري هوشمند
09169882218
توافقی
1397-01-28
1397-02-27
904 بار
10121936

قرآن ديجيتال با قلم قاري هوشمند
آموزش سایر آموزشگاهها

قرآن ديجيتال با قلم قاري هوشمند

قلمي الكترونيك با قابليت تلاوت قرآن و امكان تكرار آيات با هدف تسهيل قرائت قرآن كريم توسط «صبحي طه» مخترع سوري توليد گرديد. به محض ارتباط صفحات كتاب قرآن كريم با نوك اين قلم الكترونيكي، اين قلم شروع به تلاوت آيات قرآني كه به آنان اشاره مي‌شود، مي‌كند.
اين قلم الكترونيك، امكان قرائت قرآن براي فرد را فراهم مي‌كند و به منظور حصول اطمينان از قرائت صحيح، امكان تكرار آنچه را كه فرد آن را مي‌شنود نيز وجود دارد.
اين قلم الكترونيك به تأييد كميته بازنگري قرآن الأزهرا رسيده است.
اين مهندس سوري تاكنون اختراعاتي در زمينه مصحف تجويد جيبي ديجيتالي (دي پي كيو)، دستگاه روشنايي ديجيتالي براي قرائت قرآن با كنترل از راه دور، مصحف‌هاي تجويد به 9 زبان و 4 روايت قرآني و به‌ كارگيري حرف لاتين براي لفظ عربي از طريق رمزگذاري رنگي با هدف آموزش قرائت صحيح قرآن كريم داشته است.
كتاب مقدس قرآن كريم كه همراه اين قلم مي باشد داراي فونتي زيبا است كه در صفحات آن بصورت شبكه اي نامرئي كد گذاري صورت گرفته است لذا با لمس قلم در آيه مورد نظر كد مربوطه را خوانده و بعد از تشخيص كد ، آيه مربوط به آن كد را مي خواند.در صورتي كه كاربر نام آيه را با قلم لمس كند ، سوره بصورت كلي تلاوت مي گردد.در اين قلم تلاوت بشيوه عربي و ترجمه فارسي آن درج گرديده است.تلاوت آن توسط دو استاد برجسته پرهيزگار و منشاوي تلاوت مي گردد و ترجمه آن توسط استاد ارجمند فولادوند صورت گرفته است.
با استفاده از اين دستگاه شما مي توانيد با سه گام بهترين شيوه يادگيري و قرائت و حفظ آن را فرا گيريد :
1- نقطه گذاري (لمس)
2- گوش دادن
3- تلاوت كاربر
صداي تلاوت توسط يك بلندگوي تعبيه شده بر روي قلم بصورت واضح شنيده مي شود و در صورت تمايل مي توان با نصب هندسفري از آن استفاده كرد.
با قلم قرآن خوان كه با برند هيربد عرضه مي گردد ديگر هيچگونه نيازي به استفاده از كامپيوتر نيست و جهت آموزش كودكان لازم نيست آن ها را همراهي كنيم.
چرا قلم قرآن خوان ؟
در محصولات ديگر كه بصورت كامپيوتر هاي جيبي طراحي و توليد گرديده است ما وجود كتاب قرآن را كمتر حس مي كنيم اما در اين دستگاه كتاب قرآن بصورت مستقيم مورد استفاده قرار مي گيرد.
مقايسه اين دستگاه با معلم هوشمند چارستون ؟
در دستگاه چارستون ما مي بايست كتاب قرآن را بصورت دقيق بر روي دستگاه قرار دهيم و گهگاه خطاي كوچك و بسيار ريزي در مختصات قرار گيري قلم را شاهد بوديم و در صورت تغيير صفحه مي بايست در دستگاه دكمه تغيير صفحه را كليك نماييم اما در اين قلم شما در هر حالت مي توانيد كتاب را قرار دهيد و هر صفحه اي را كه تمايل داريد بخوانيد.
لازم بذكر است در دستگاه معلم هوشمند امكان بارگزاري نرم افزار هاي زبان انگليسي وجود دارد اما اين قلم فقط در رابطه با قرائت قرآن طراحي گرديده است كه البته كارشناسان و متخصصان ما در صدد طراحي زبان انگليسي آن مي باشند.
در آخر به شما هموطنان و قرآن دوستان عزيز عرض مي كنيم با استفاده از اين تكنولوژي جديد و پيشرفته، در فرآيند يادگيري شتاب بسيار زيادي خواهيد گرفت.
مشخصات :
1- جنس بسيار فوق العاده قلم بهمراه باطري ليتيوم و بلندگوي نصب شده بر روي آن
2- خواندن متن آيات با لمس قلم
3- خواندن كل سوره با لمس نام سوره
4- صداي واضح و بلند
5- قابليت نصب هندسفري (بصورت هديه در جعبه قرار داده شده است)
6- طراحي ظريف
7- خواندن فايل هاي صوتي با پسوند Mp3
8- آموزش خصوصي قرآن در منزل شما


تلفن :3384130-3384109-3384011-3728691-0611
همراه : 09169882214 - 09169882218
سايت : www.hirbod.org
فروشگاه هاي فعال در سراسر استان خوزستان جهت اعطاي نمايندگي مي توانند درخواست خود را فقط بصورت كتبي ارسال نمايند.

كلمات كليدي :
قلم قاري،قلم ديجيتال،قلم هوشمند،قرآن كريم،قرآن ديجيتال

کلمات کلیدی :
قرآن ديجيتال با قلم قاري هوشمند

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید