مشخصات آگهی دهنده

FANCO SMSنويد بخش ارتباطي آسان، هدفمند
04712227010
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
817 بار
10120382
آذربايجان شرقي – شبستر – چهار راه نماز – بالاتر از کيوسک روزنامه فر?

FANCO SMSنويد بخش ارتباطي آسان، هدفمند
کامپیوتر ساير خدمات

FANCO SMSنويد بخش ارتباطي آسان، هدفمند

شركت فن آوران شبستر با تكيه بر دانش فني متخصصان و تكنولوژي‌هاي روز جهاني اقدام به طراحي و پياده‌سازي سيستم ارتباطي در بستر پيام كوتاه مخابرات ايران نموده است. اين نرم افزار با نام FANCO SMSنويد بخش ارتباطي آسان، هدفمند و سريع براي سازمانها، موسسات و مراجعين آنها مي‌باشد. شركت مخابرات ايران با فراهم نمودن زمينه ارسال پيام‌كوتاه از طريق اينترنت دريچه جديدي از ارتباطات را پيش روي افراد و سازمانها گشوده است.
از آنــجايي كه هر تكنولوژي جهت استفاده و اثربخشي مناسب، براي پاسخگويي به خواسته‌هاي مخاطبان خويش نيازمند به ابزار و بستري منــاسب مـــي‌باشد، لـذا شـــركت فرا سيستم با هدف جداكردن مسائل و مشكلات مخاطبان همچون دانش فني، هزينه‌هاي استفاده از سرورها و پايگاههاي اينترنتي و نيز استفاده از قابليت‌هاي بالاي نرم افزارهاي رايانه‌اي و امنيت اطلاعات، اين سيستم را طراحي و پياده سازي نموده است.
كاربران اين سيستم ارتباطي مي‌توانند بدون نياز به سخت افزار جانبي و تنها با استفاده از نرم افزار فرا اس ام اس ( FANCO SMS) و اتصال به شبكه اينترنت از تمامي قابليت‌هاي اين سيستم استفاده نمايند. همچنين همزمان كاربران قادر به ارسال و دريافت اس ام اس از طريق پنل وب از هر نقطه اي مي باشند.
FANCO SMSنرم افزاري قدرتمند جهت ارسال، دريافت و پردازش پيام كوتاه (SMS) از طريق رايانه مي باشد. اين نرم افزار تحت وب فراهم كننده كليه نيازهاي افراد، شركتها و سازمانها جهت ارتباط دوطرفه با مراجعين از طريق پيام كوتاه مي‌باشد. FANCO SMSبدون نياز به سخت افزار جانبي و يا سرور شبكه محلي و فقط از طريق اتصال به شبكه اينترنت كليه امكانات را در اختبار كاربر قرار مي دهد. از آنجايي كه FANCO SMSبه طور كامل توسط متخصصين شركت طراحي و توليد گرديده است اين امكان وجود دارد كه بتوان بر اساس نياز شركتها و سازمانها تغييراتي در امكانات نرم‌افزار ايجاد نمود.

کلمات کلیدی :
FANCO SMSنويد بخش ارتباطي آسان هدفمند

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید