مشخصات آگهی دهنده

قفل هوشمند تلفن (محدود كننده هوشمند تلفن
3113384969
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
682 بار
10120264
اصفهان میدان جمهوری اسلامی ساختمان جمهوری

قفل هوشمند تلفن (محدود كننده هوشمند تلفن
موبایل لوازم موبایل

قفل هوشمند تلفن (محدود كننده هوشمند تلفن

قفل هوشمند تلفن دستگاهي است كه با اتصال به خط تلفن محدوديت هايي كه شما نياز داريد بر خط تلفنتان اعمال شود ، ايجاد نماييد.
اين دستگاه به صورت مجزا از گوشي تلفن عمل مي كند و در صورتيكه به خط تلفني وصل شود محدوديت هاي تعريف شده توسط شما بر تمامي گوشي هايي كه به آن خط متصلند اعمال مي شود .
براي تعريف محدوديت ها ابتدا بايد دستگاه را توسط سيم رابطي كه همراه با دستگاه ارائه مي شود به رايانه متصل كرد و سپس محدوديت هايي را كه در نرم افزار ساده اين دستگاه تعريف كرده ايد به دستگاه منتقل كنيد.
محدوديت هاي قابل تعريف براي دستگاه قفل هوشمند تلفن:
1- امكان قفل كردن پيش شماره ها: در اين بخش شما از پيش شماره صفر و دو صفر تا پيش شماره 99 را مي توانيد قفل كنيد. در اين صورت افراد نمي توانند با آن پيش شماره اقدام به شماره گيري كنند.
2- امكان قفل كردن شماره تلفن خاص: با وارد كردن شماره هايي ( درون شهري و برون شهري) كه تمايل نداريد با آنها تماس گرفته شود در بخش مربوطه و انتقال آن به دستگاه ، از تماس افراد با آن شماره را جلوگيري خواهيد كرد.
3- امكان باز كردن شماره تلفن هاي خاص: در صورتيكه شما پيش شماره اي را قفل كنيد مي توانيد شماره هايي را با همان پيش شماره قفل شده در اين بخش وارد كنيد و اجازه تماس به آن را بدهيد. براي مثال شما پيش شماره صفر را قفل كرده ايد تا از تماس افراد با تلفن هاي خارج از شهر جلوگيري كنيد ولي همزمان مي توانيد شماره تلفن هاي همراه را در اين بخش وارد كنيد تا امكان تماس گرفتن با تلفن هاي همراه مورد نظر شما وجود داشته باش.
4- ذخيره كردن شماره تلفن ها و زمان مكالمه اي كه از طريق خط شما گرفته مي شود : شما با اين امكان ، مي توانيد در هر زمان تماس هايي كه از طريق خط شما گرفته شده است را همراه با مدت زمان مكالمه را بررسي نماييد . اين امكان به شما اين اجازه را مي دهد تا بدون مراجعه به مخابرات ليست مناسبي از تماسهاي گرفته شده و مدت زمان آن را داشته باشيد تا متوجه شويد كه چه بيشتر هزينه تلفنتان مربوط به كدام يك از تماس ها مي باشد و بر اساس آن تصميم به قفل كردن و يا قفل نكردن آن شماره بگيريد.
صفربند تلفن ، قفل تلفن ، قفل هوشمند تلفن، نه بند تلفن ، قفل كردن پيش شماره ، محدود كردن تلفن ، صفر بند تلفن، قفل صفربند تلفن
تلفن تماس :
مدير فروش ،‌آقاي فرشيد مهدي - 09131157078

www.ipparsi.com

کلمات کلیدی :
قفل هوشمند تلفن (محدود كننده هوشمند تلفن

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید