مشخصات آگهی دهنده

فروش نرم افزار
02512882075
15500
1397-01-27
1397-02-26
882 بار
10118945
قم بلوار امین کوچه 18پ4

فروش نرم افزار
کامپیوتر نرم افزار

فروش نرم افزار

"بنام خدا"
نگاهي نو ...
بيشترين بازده موفقيت با صرف كمترين هزينه و زمان
با نرم افزار
*** رمز گاو صندوق ثروتمندان***
با كاربري ساده و آسان و روان
ثروت ، پول ، موفقيت ، دارايي، خانه خوب، اتومبيل مدل بالا، تحصيلات عاليه ، سلامتي ، مديريت شخصي ، مديريت مالي فقط با برنامه ريزي امكان پذيراست .
چه طور مي تونم پول بيشتري به زندگيم جذب كنم؟ (منوي هوش مالي)
چه طور مي تونم بيشتر از اون اسكناسهاي سبز گير بيارم؟ (نمودار هدف گذاري)
اين راز همه چيز را به شما مي دهد؟ شادي سلامتي ثروت!! (منوي راز)
مي تونيم هر چيزي را كه انتخاب مي كنيم داشته باشيم؟ (منوي اهداف)
دوست داريد ميليونر باشيد؟ (هوش مالي)
چه شغلي دوست داريد؟ (منوي اهداف)
به دنبال موفقيت بيشتر هستيد؟(منوي مديريت شخصي)
چه چيزي را آرزو داريد؟ تو چه جور خونه اي دوست داري زندگي كني(تابلو تجسم )
كدام ماشين را بيشتر دوست داريد؟( بي ام و – بنز– لكسوس – آزرا – سانتافه و ...)(تابلوي تجسم)
آرامش بيشتري مي خواهيد؟(منوي روانكاوي)
www.Simineh.com

1- هوش مالي: كه از دو قسمت نمودار هدف گذاري و حسابداري تشكيل شده است.
مديريت دريافت ها و پرداخت ها با قابليت چاپ
براي كساني دوست دارند امور مالي خود را بصورت روزانه چاپ كرده و آرشيو تهيه كنند
داراي قابليت جستجو براي تاريخ هاي دلخواه
متناسب با هر سواد مالي
اين حسابداري متفاوت با هر نرم افزار ديگري در بازار است، تفاوت اصلي اين نرم افزار قابليت اتصال به نموداري است كه نشانگر عملكرد واقعي شما در زندگي است.
2- نمودار هدف گذاري: با كمك اين نرم افزار مي توانيد اهداف و چشم انداز ده ساله زندگي خود را روشن و واضح ببينيد
اين نمودار به شما مي گويد كه آيا هدف انتخابي شما صحيح است يا خير و در واقع به شما مي گويد چه زماني به هدف مالي خود مي رسيد.
اين نمودار با اتصال به قسمت حسابداري هدفتان را با عملكردتان مقايسه مي كند و شما را با نحوه زندگيتان آگاه مي كند.
3- مديريت زمان: در اين قسمت تمامي قرار ملاقات ها ،كارهاي قبل از موعد،زمانبندي كارها ،رفتن به مسافرت هاي تفريحي و كاري ،زمان امتحان و مسابقات و تمامي كارهايي كه نياز به زمان دارد. حتي شما مي توانيد برنامه كاري و يا قرار ملاقات خود را تا چند ماه يا حتي سال بعد را در قسمت مديريت شخصي داشته باشيد .تفاوت ديگر اين نرم افزار اين است كه ما بر اساس 24 ساعت روزانه فعاليت شما را زمانبندي كرده و روز خود را بصورت يك ساعت مدرج 24 ساعته ببينيد كه در آن زمان هاي برنامه ريزي شده به صورت رنگي آورده شده و شما مي توانيد روي اوقات فراغت خود بدون تداخل با ساير زمانها برنامه ريزي كنيد.
در اين قسمت شما ميتوانيد برنامه هاي زمان دار خود را براي تمامي روزهاي هفته و يا به دلخواه براي روزهاي زوج ويا فرد يا هر انتخابي را براي يك دوره زماني بلند و يا كوتاه مشخص كنيد.
قابليت اين نرم افزار اعلام زمان قبل از موعد به انتخاب شما به دقيقه يا ساعت و يا حتي روز است كه شما را از قرار يا برنامه كاري تان آگاه مي كند و بالاخره با كمك اين نرم افزار براحتي زمان خود را مديريت كنيد.
4- روانكاوي : با استفاده از تصاوير ويدئويي از طبيعت بكر توسط گروه فرانسوي و استفاده از موسيقي طبيعت بر اساس اصول روانشناسي و روانكاوي و همچنين تصاوير از زندگي حشرات كه براي آينده وزندگي روزمره خود تلاش مي كنند حس آرامش و فارغ شدن از دغدغه ها و استرس هاي زندگي كمك شاياني را به شما مي كند،تصاوير همچون تلاش موجودات براي دستيابي در آب ولحظات بسيار آرام بارش باران و همچنين استفاده از موسيقي هاي آرامبخش از جمله امكانات ديگر اين نرم افزار مي باشد كه ديدن بارها و بارها اين تصاوير براي شما دوباره تازگي خواهد داشت و شما را در فضاي آرام و دور از هياهوي زندگي كمك خواهد كرد .
5- سرگرمي هاي فكري: استفاده از بازي هاي ساده ولي فكري از شما مي خواهد كه براي به پايان رساندن بازي از نيروي بيكران خود استفاده نمودو و سلولهاي خاكستري مغز شما را وادار به فعاليت كرده و شما را به سوي اهدافتان رهنمون مي كند.
6- منوي اهداف: كه بر اساس تكنولوژي تجسم خلاق پايه گذاري شده و براساس مستند راز كه بسيار پرآوازه و پرفروش بوده و نيز بر همين مساله صحه گذاشته طراحي شده است. در اين منو با الگوبرداري از فيلم راز تلاش شده است شما را با ذهن ناخودآگاه آشنا كرده و شما را براي رسيدن بهتر به اهداف زندگي كمك كند. همچنين براي آگاهي بيشتر شما مي توانيد با استفاده از قسمتهاي مفيد فيلم راز كه در اين منو گنجانده شده با اين تكنولوژي فكر آشنا شويد.
7- استفاده از منوي اطلاعات شخصي هوشمند با قابليت وارد نمودن تمام جزئيات افراد و قابليت چاپ
8- استفاده از تصاوير بسيار زيبا همراه با سخنان بزرگان دنياي موفقيت كه در پس زمينه نرم افزار تعبيه شده و همچنين دعاي شكر گزاري و ساعت با صد افكت و تقويم ماهانه و سالانه
9- و امكانات ديگر كه شما را براي موفق شدن كمك خواهد كرد.
براي توضيحات بيشتر به سايت مراجعه فرماييد.
www.simineh.com

کلمات کلیدی :
فروش نرم افزار

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید