مشخصات آگهی دهنده

مديريت جامع مدارس
09148348342
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
603 بار
10114897
ارومیه-خیابان خیام شمالی-کوچه سنایی-ساختمان دانش-شرکت طرح اندیشان تو?

مديريت جامع مدارس
کامپیوتر نرم افزار

مديريت جامع مدارس

نرم افزار جامع مديريت مدارس:

نرم افزار مديريت مدارس، نرم افزاري است كه امكان مديريت كليه امور مدارس و آموزشگاهها را در اختيار شما قرار مي دهد. اين نرم افزار در عين كامل بودن و در برگرفتن كليه جنبه هاي مورد نياز مراكز آموزشي، با كاربري ساده، محيطي بسيار منعطف را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد.

با توجه به نياز مدارس به جمع آوري اطلاعات دانش آموزان و ارائه گزارشات و آمارهاي مختلف جهت بررسي وضعيت دانش آموز از نظر آموزشي و پرورشي و تلاش روز افزون موسسات و مدارس در راستاي ارائه خدمات بهتر و كاملتر به دانش آموزان و از طرفي حجم بالاي اطلاعات مربوط به نمرات، فعاليتهاي كلاسي، حضور و غياب ، برگزاري و تصحيح آزمونها، مدارس و موسسات را نيازمند به يك سيستم هوشمند و مكانيزه مي نمايد تا بتوانند با حداقل هزينه و در كمترين زمان ممكن اين اطلاعات را ثبت و گزارشات مورد نياز را به دست آورند. گام بعدي در راستاي دسترسي به كيفيت بالاتر در ارائه خدمات آموزشي، اطلاع رساني مناسب به دانش آموزان و اوليا جهت بررسي وضعيت دانش آموز مي باشد.

بخشهاي مختلف نرم افزار كه بصورت ماژولار (قابل نصب روي هسته مركزي) مي باشد، به مديريان مدارس و موسسات امكان مي دهد تا برحسب نياز خود ، بخش يا بخشهاي مورد نياز خود را تهيه نموده و براساس آن فعاليتهاي مدرسه را برنامه ريزي نمايند.
اين نرم افزار داراي شش بخش مختلف مي باشد كه هر بخش داراي قابليتها و امكانات مربوط به خود مي باشد. اين بخشها عبارتند از :

هسته مركزي
بانك سوال
تصحيح كننده
حسابداري
فعاليتهاي پرورشي و انضباطي
ارتباط از راه دور
هريك از اين بخشها قابل نصب روي هسته مركزي بوده و هر مدرسه با توجه به نياز خود مي تواند بخشهاي مورد نياز خود را تهيه نمايد.

هسته مركزي: هسته مركزي نرم افزار شامل كليه زيرساختهاي مورد نياز براي مديريت موسسه يا مدرسه بوده و خود شامل بخشهاي زير مي باشد :

ثبت اطلاعات دانش آموزان
مديريت و برگزاري آزمونها
انواع گزارشهاي مديريتي و دانش آموزي
انواع نمودارهاي مديريتي و دانش آموزي
حسابداري
كنترل فعاليتهاي كلاسي دانش آموزان
كنترل موارد انضباطي دانش آموزان
...
قسمتهايي از قابليتهاي هسته مركزي نرم افزار عبارتند از :

امكان تعريف ساختار درختي مدرسه در قالب مدرسه، پايه، رشته، كلاس و... توسط كاربر
امكان تعريف دروس براي هريك از بخشهاي مدرسه و ثبت ضريب، حدنصاب، نوع ، سطح و ... براي هر درس
كنترل اطلاعات مدرسه مبتني برترم و بايگاني خودكار ترمهاي مختلف
امكان ثبت كليه اطلاعات دانش آموزان به همراه تصوير و اطلاعات شخصي دانش آموز
امكان جستجوي اطلاعات دانش آموزان براساس تمامي اطلاعات وارد شده
امكان انتقال دانش آموزان از يك كلاس به كلاسي ديگر يا به پايه ديگر جهت جلوگيري از ورود مجدد اطلاعات دانش آموزان
امكان تعريف انواع آزمون تستي، تشريحي، آزمونهاي هماهنگي كلاسي و دوره اي و آزمونهاي اصلي مانند ميان ترم و پايان ترم، بصورت نامحدود به همراه ثبت نمرات برگه، نمرات مستمر و نمرات تكليف به همراه تعريف ضريب هر نمره
امكان ورود نمرات آزمونهاي تشريحي با كنترلهاي قدرتمند در هنگام ورود نمرات
امكان صدور انواع گزارش جهت اطلاع رساني به اوليا و دانش آموزان
امكان صدور انواع گزارشهاي مديريتي بصورت تكدرس، تجمعي و كلي مبتني بر دروس عمومي، اختصاصي و كل جهت استفاده معلمان، مشاوران و مديران
امكان صدور كارنامه پيشرفت دانش آموزان در آزمونهاي مختلف
امكان بررسي وضعيت نمرات در آزمونهاي برگزار شده
امكان صدور انواع كارت ورود به جلسه و برچسب شماره صندلي جهت برگزاري آزمونها
امكان صدور انواع نمودار مقايسه اي دانش آموزان در دروس و آزمونها مختلف و نمودارهاي بررسي وضعيت دروس
و دهها امكان ديگر كه مديريت امور آموزشي مدرسه را براي شما ساده خواهد نمود.
بانك سوال: اين قسمت از نرم افزار سرآمد، امكان ورود، دسته بندي، موضوع بندي و منبع بندي سوالهاي موسسه را تحت ويرايشگر قدرتمند Microsoft Word در اختيار شما قرار مي دهد.

تصحيح كننده: بخش تصحيح كننده نرم افزار ، امكان توليد و تصحيح پاسخ برگهاي كددار توسط دستگاههاي اسكنر، مارك خوان و يا بصورت دستي را در اختيار شما قرار مي دهد.

حسابداري: بخش حسابداري نرم افزار ، با تكيه بر روالهاي موجود در فرآيند حسابداري به همراه سادگي كاربري فوق العاده خود و در اختيار قرارداردن گزارشهاي مالي مختلف، امكان ثبت و كنترل كليه مسايل مالي موجود در مدرسه يا موسسه آموزشي را در اختيار شما قرار مي دهد.

فعاليتهاي پرورشي و انضباطي: در اين قسمت از نرم افزار ، شما امكان ثبت كليه فعاليتهاي كلاسي، پرورشي و انضباطي دانش آموزان به همراه امكان صدور گزارشهاي متنوع و تركيبي در مدت كوتاهي را در اختيار خواهيد داشت.

ارتباط از راه دور: اين بخش ، به دانش آموزان و يا اولياي آنها، امكان مشاهده موارد آموزشي، پرورشي و انضباطي دانش آموزان را خواهد داد.



اين آگهي توسط نرم افزار هوشمند درج آگهي رايگان(ROBOWEB) به صورت اتوماتيك درج شده است.
www.TarhAndishan.com

کلمات کلیدی :
مديريت جامع مدارس

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید