مشخصات آگهی دهنده

استخدام بازارياب(كسب درآمد ماهيانه)
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
2250 بار
10114261

استخدام بازارياب(كسب درآمد ماهيانه)
بازار کار استخدام

استخدام بازارياب(كسب درآمد ماهيانه)

چگونگي كسب درآمد بالاي 500000هزار تومان درماه باكاردرمنزل
كسب درآمد بالاي 500000هزار تومان درماه باكاردرمنزل
با استفاده از اين سيستم ميتوانيد از ماهي 90000تومان تا92000000تومان درآمد داشته باشيد كه مقدار آن بستگي به ميزان تلاش شما دارد كه تا سقف 1000000تومان آن تقريبا راحت است و با 2ساعت كار در روز ميسر مي شود.
پيشنهاد:مطلب موجود را با دقت تا آخر بخوانيد و سپس اقدام به ثبت نام كنيد.
نكات مهم در ثبت نام با رنگ قرمز مشخص شده است كه در صورت رعايت نكردن هر كدام به شما سودي تعلق نمي گيرد.
توصيه مهم به دوستان عزيز
من خودم جزو افرادي بودم كه نسبت به اين گونه سايتها و تبليغات بي اهميت بودم . آخه با خودم ميگفتم كي مياد بابا زير مجموعه ي ما بشه !؟ ولي چون ديدم نيازي به سرمايه و هزينه و خلاصه ضرر نداره .. ثبت نام كردم و توي چند تا سايت از وبلاگم اگهي رايگان درج كردم و به دست فراموشي سپردم رفت ... تا حدود بيش از يك ماه بعد كه به طور اتفاقي يه سر به اكانتم تو گرين هورس زدم و با كمال تعجب ديدم تعداد زير مجموعه ي قابل توجهي كسب كردم .. از اين رو قصد كردم به اين كار ادامه بدم .
با اين توضيحات پس از ثبت نام با استفاده از لينك ما تبليغ وبلاگتون يا هر جوري مايليد رو فراموش نكنيد و مطمئن باشيد كه خيلي زود جواب خواهيد گرفت ..

آسانترين راه كسب درآمد از طريق اينترنت به طور ناباورانه بدون حتي يك ريال سرمايه گذاري فقط با يك ثبت نام و تبليغ لينك خود
با سلام
قبل از هر چيز بهتره بگم از جمع آوري زير مجموعه براي خود هراسي نداشته باشيد .. فقط كافيست آدرس وبلاگ يا تبليغ خود را به طور رايگان به جاها و سايتهاي تبليغاتي مختلف بسپاريد . طولي نميكشد كه از داشتن تعداد زيادي از زير مجموعه هاي خود تعجب و لذت ميبريد و چك تضمين شده بابت كار مزد خود را درب منزل تحويل ميگيريد . با اندكي تلاش چند روزه آينده ي خود را از نظر مادي تامين كنيد !!
اينم آدرس ثبت نام / ولي توصيه ميكنم اين مطالب را تا انتها بخوانيد تا هنگام ثبت نام دچار اشكال نشويد .

http://www.tickerbar.info/join_now.ghc?r=251576953

گرين هورس Green Horse
كسب درآمد 100% تضميني بدون سرمايه اوليه
كسب درآمد اينترنتي بدون نياز به هزينه اوليه

توضيح مختصر كار: خب دوستان كار ما خيلي ساده است ،شما با يك معرف (ثبت نام با معرف الزامي است مثلاً من ) در سايت گرين هورس كه يك سايت معتبر تبليغاتي در جهان ميباشد به صورت كاملاً رايگان ثبت نام مي كنيد و سپس پس از اتمام ثبت نام يك برنامه با حجم 500 كيلو بايت از سايت دانلود مي كنيد كه اسمش تيكربار است و همچنين پس از ثبت نام سايت به شما يك لينكي مي دهد كه متعلق به شماست.حال كار شما شروع شده است ،2 روش كسب درآمد وجود دارد ،روش اصلي اينكه شما با لينكي كه سايت به شما داده است كوشش كنيد زير مجموعه بگيريد يعني ديگران را به هر طريقي تشويق كنيد كه با لينك شما در سايت گرين هورس ثبت نام كنند كه از اين بابت پورسانت خوبي دريافت خواهيد نمود و ديگري اينكه در زماني كه به اينترنت متصل هستيد برنامه تيكربار خود را پس از نصب فعال كرده تا به حسابتان دلار واريز شود كه البته براي هر ساعت مقداري به حسابتان واريز مي گردد كه مبلغ اندكي است اما روش اصلي همان اولي است.در نهايت با رسيدن موجودي حساب شما به 90 دلار مي توانيد تقاضاي چك نماييد و چك به صورت بين المللي است كه به آدرس شما پست مي گردد و مي توانيد در بانك ملي يا رفاه آن را براحتي نقد كنيد. خب كار ما تمام شده ،اگر سئوالي در ذهنتان ايجاد شده عناوين پايين را ملاحظه كنيد و پس از خواندن همين حالا ثبت نام نماييد.
لينك ورودي خودم


سايت گرين هورس در يك نگاه
اين سايت يكي از پر سابقه ترين سايت هاي زير مجموعه گيري است . كه فكر مي كنم آوازه هداياي اين سايت به گوش همه رسيده باشد.ثبت نام در اين سايت كاملا رايگان ميباشد. و با ديگر سايت هاي هرمي كه براي ثبت نام پول دريافت ميكنند كاملا فرق دارد.مطمئن باشيد با 10 دقيقه وقت گذاشتن و خواندن تمامي مطالب اين وبلاگ سرنوشت پولي زندگي شما كاملا تغيير ميكند.راستي بدانيد كه اين سايت معتبرترين سايت تبليغات در كل جهان ميباشد كه مبالغ هنگفتي براي تبليغات از شر كت ها معتبر جهاني دريافت مي كند و مقداري از آن را به اين صورت براي افزايش بازديد خود هزينه ميكند .شما به عنوان بازارياب (معرفي كننده اين سايت به ديگران )در اين سايت استخدام ميشويد شما با عضويت توسط لينك زير كار خود را شروع مي كنيد .اين سايت ۱۰۰در صد تضمين و تست شده است.وديگر اينكه چون با استخدام در اين سايت ارز از كشور خارج نميشود و با فعاليت شما دوستان عزيز ارز به كشور وارد ميشود توسط مقامات كشور اين سايت كاملا قانوني اعلام شده است
نحوه ثبت نام:پس از ورود از طريق لينك
در صفحه اول:
Email Address: در اين قسمت از شما ايميل مي خواهد
اگر ايميل نداريد ونحوه ايجاد آن را بلد نيستيد اينجا كليك كنيد.
First Name: در اين قسمت بايد نام كوچك خود را وارد كنيد
Last Name:در اين قسمت بايد نام خانوادگي خود را وارد كنيد
Birthday: در اين قسمت بايد تاريخ تولد ميلادي خود را وارد كنيد
Gender:در اين قسمت بايد جنسيت خود را مشخص كنيد male يعني مذكر و female يعني مونث
Own Credit Card:در اين قسمت از شما سوال مي كند كه كارت اعتباري بين المللي داريد . كه اگه نداريد روي no قرار دهيد
Country: بايد كشور خود يعني ايران را انتخاب كنيد
Do you Agree with the TERMS OF SERVICE?
اين قسمت را به حالت yesتغير دهيد
پس از تكميل اين اطلاعات روي گزينه GO to step 2كليك كنيد تا به صفحه بعدي برويد
در صفحه دوم:
Password:در اين قسمت پسورد مورد نظر خود را وارد كنيد
Confirm:در اين قسمت پسورد انتخابي را تكرار كنيد
Password Question:در اين قسمت بايد از خود يه سوال بپرسيد, و در قسمت بعد به آن جواب دهيد. مثلاً
? What’s your TV mark
Password Answer:در اين قسمت بايد به سوال خود پاسخ دهيد مثلاً Sumsung
Time Zone: براي ما ايراني ها بايد گزينه Middle East Time انتخاب شود
Phone Number:اين قسمت از شما شماره تلفن ميخواد در قسمت اول كد ايران را خود سايت وارد كرده است شما در قسمت دوم كد شهر خود و در قسمت سوم شماره تلفن خود را وارد كنيد.حتماً اين شماره را دقيق و درست و حقيقي وارد كنيد چون زماني كه چك به ايران فرستاده شد در قسمت مرسوله هاي خارجي بازگشايي مي گردد و چون چك است مسئولين پست با شما تماس ميگيرند تا از صحت آدرس شما اطمينان يابند و چك بدست شما برسد.
Spoken Language:اين قسمت از شما زباني كه با ان صحبت ميكنيد را ميخواد كه بايد روي حالت زير قرار دهيد Persian
Secondary Language : در اينجا زبان دومي كه با ان آشنا هستيد را انتخاب مي كنيد كه بايد گزينه English انتخاب شود.
Street Address:شما بايد در اين قسمت آدرس خود را وارد كنيد(آموزش نوشتن آدرس به انگليسي به طور كامل در پايين هست).شما ميتوانيد در اين قسمت آدرس خود را كامل وارد كنيد وقسمت بعدي را كامل نكنيد.كه اين كار بهتر است يا ميتوانيد در اين قسمت نام خيابان اصلي ِنام خيابان فرعي ِنام كوچه خود را وارد كنيد و ديگر اطلاعات را در باكس بعدي قرار دهيد.
Street Address_2:اگر در قسمت اول آدرس خود را كامل وارد نكرده باشيد بايد اين قسمت را پر كنيد بايد در اين قسمت نام وشماره ساختمان خود و شماره طبقه خود را وارد كنيد كه اگر اين كار را در به طور كامل در مرحله قبل انجام دهيد خيلي بهتر است. مثلاً اگر آدرس شما اينگونه است مي توانيد همه اش را باكس اول آدرس بصورت پايين عمل كنيد.
تهرانپارس-خيابان حجربن عدي-بعد از چهارراه تيرانداز-خيابان 160 غربي-پلاك 12-واحد 5
Unit 5, No12, west 160 St, Hojrebne oday Ave, After Tirandaz Cross, Tehran Pars
City/Region:در اين قسمت بايد اسم شهر خود را وارد كنيد
State/Province: در اين قسمت بايد نام استان خود را وارد كنيد
Zip/Postal Code:در اين قسمت بايد كد پستي 10 رقمي خود را وارد كنيد
Occupation: در اين قسمت بايد شغل خود را انتخاب كنيد.
Income: در اين قسمت بايد در آمد ماهيانه خود را وارد كنيد.
بعد از تكميل اطلاعات بر روي GO to Final STEP كلينك كنيد اگر اطلاعات را درست وارد كرده باشيد در صفحه بعد بايد كليك Active Account بايد ظاهر شده باشد با كليك بر روي آن ثبت نام شما كامل ميشود . بعد از شما ميخواد كه نرم افزاري را دانلود كيند كه اصطلاحاً به آن تيكربار مي گويند و حجم اندكي در حدود 500 كيلوبايت دارد. شما بايد اين كار را انجام دهيد وبعد از دانلود آن را نصب كنيد و هر وقت كه به اينتر نت وصل ميشيد آن را فعال كنيد تا براي شما امتياز كسب كند يه نوار بار با عرض نيم سانتي متر در بالاي دسكتاب قرار ميگيرد كه هيچ مزاحمتي براي شما ايجاد نميكند .همچنين مي توانيد آن را كمينه كنيد .
آموزش نوشتن آدرس به انگليسي:
آدرس خود را درست وارد كنيد چون هدايا به آدرستان ارسال خواهد شد.
كوچه :Alley بلوار : Blvd طبقه : Floor شماره پلاك : No
واحد:Unite بعد از: after شرقي:east غربي:West
ميدان: Sq بزرگراه: Free Way خيابان بزرگ : Ave خيابان: St
شمالي :north جنوبي: south چهار راه: Cross ساختمان : Bldg
قبل از: before جاده: Rd
پس از ثبت نام به سايت زير بايد برويد
http://www.tickerbar.info
در قسمت سمت راست بر روي گزينه member login بايد كليك كنيد در صفحه بعد از شما ايميل و پسورد انتخابي خودتان را ميخواد با وارد كردن آنها و كليك بر روي گزينه login وارد صفحه شخصي خود مي شويد كه در آن تعداد زير مجموعه هاي شما و لينك عضو گيري قرار دارد.
لينك ثبت نام :
در صفحه شخصي شما در زير قسمت Your Automatic Referral URL is:
لينك عضو گيري شما وجود دارد كه با آن بايد اقدام به عضو گيري كنيدهيچگاه دست از تلاش بر نداريد .هر چه بيشتر تلاش كنيد زودتر به نتيجه خواهيد رسيد. در صادق بودن اين سايت به قول هاي خود اصلا شك نكنيد
توضيحات كامل درباره گرين هوس براي كساني كه عضو شدند و كساني كه در عضو شدن دو دل هستند.
1-شما كه هم اكنون وارد شده ايد فقط حق عضو شدن با لينك موجود در اين صفحه را داريد. IP)شما ثبت شده است.)
2-همين الان ديس كانكت كن بشين مطالب به دقت بخون. سيو نكن براي بعد يادت مي ره بخوني.
3-اگه در ميان خواندن يه دل دو دل خواهيد شد به شما پيشنهاد مي كنم ادامه ندهيد.(بعدا افسوس مي خوريد)
4-هم اكنون كه شما در حال خواندن مطالب هستيد به طور عجيب بر شمار اعضا آن افزوده مي شود. يه ياعلي بگو شروع كن
5-فقط اينو بدونيد اگه اين سايت معتبر نبود نه وقت خودمو و نه وقت شما را نمي گرفتم.
اول بخونيد. حدس و گمان رو بذاريد كنار! قضاوت و محاكمه رو هم بذاريد واسه بعد !
كاربران عزيز راه هايي كه از طريق آنها مي شود از اينترنت كسب در آمد كرد از ميلياردها راه و روش فراتر است. پس هروقت ياد تجارت الكترونيك مي افتيد، هيچوقت ياد از چهار پنج برنامه ي متقلب نكنيد. چون تنوع كاري خيلي وسيع تر و بزرگتر از اين صحبت ها است. پس اگر احيانآ ديروز ضرر كرديد ربطي به امروزتان ندارد ومسلمآاگر امروز سود كرديد هم ربطي به فردايتان.براي شروع اولين سوالي كه در ذهن شما تداعي مي شود، اين است كه چگونه مي توان از اينترنت كسب در آمدكرد؟! در جواب بايد گفت، شما نيازبه پرداخت يك پنج ريالي هم نداريد و بدون سرمايه وارد شده ايد. بعد از آموزش بدون نياز به يك ريال سرمايه ماهي از هشتاد هزار تومان تا هشتاد ميليون تومان كسب خواهيدكرد.فقط تنها سرمايه ي شما، هزينه ي اتصال به اينترنت و هزينه ي وقتي كه گذاشته ايد مي باشد.(يعني ميتوان گفت درصد ضرر شما صفر است) خوب ديگر از اين بهتر چه مي خواهيد.كاربران محترم شما بعد از شروع، توسط اين وبلاگ در اينترنت شاغل شده و كسب درآمد خواهيد كرد.. خوب عزيزان تنها خواهشي كه از شما داريم سعي كنيد دوره هاي آموزشي را به دقت و بدون عجله مطالعه كنيد. موفقيت شما تضميني است. چه سواد بالاي شبكه اي داشته باشيد چه نداشته باشيد بر همه چيز مسلط خواهيدشد. فقط به ياد داشته باشيد نابرده رنج گنج ميسر نمي شود. اگر منتظر ايستاده ايد تا خود به خود تحولي در زندگيتان ايجاد شود ضرر كرده ايد. پس بلند شويد و تلاش كنيد. بهترين سرمايه شما سرمايه فكري و پشتكارتان است. ديگر بيشتر از اين خسته تان نكنيم. فقط اين را بدانيد كه تمام تلاش ما براي ارائه كاري مفيد به شما عزيزان است.شما از همين الان وارد كسب در آمد از اينترنت شده ايد. پس لحظه لحظه ي فرصت آموزشي كه برايتان فراهم شده را غنيمت شمريد
كلاهبرداري ؛ آري يا خير ؟!!
ثبت نام در اين سايت رايگان است و پولي از شما نمي گيرد، پس در اين صورت نمي تواند و اصلا" نمي شود كه كلاهبرداري باشد !
نكته مهم واسه مار گزيده ها! : اين شركت جزو شركتهاي هرمي محسوب نمي شود و ربطي به گلد كوييست و امثال اين شركت ها ندارد.سايت Green Horse يكي از سايت هاي بسيار ثروتمند و مورد اعتماد دنيا است و دولت هاي خارجي(خصوصا دولت امريكا) نيز از آن حمايت مي كنند .
اين پول را از كجا مي آورند و به ما مي دهند ؟
در اينترنت وب سايتهايي هستند كه به كار تبليغ مشغولند و هر چه قدر كه اعضا سايتشون بيشتر باشه شركتها بيشتر به اونا تبليغ مي دهند و اين وب سايتها براي اين كه اعضاشون بيشتر بشه قسمتي از پولي رو كه شركتها به اونا مي دهند بين اعضاشون تقسيم مي كنند كه در برابر درآمد خودشون ناچيزه !دقيقا گرين هورس نيز به همين صورت است كه شما اين شركت را با عضوگيري، به ديگران معرفي مي كنيد.در نتيجه با معرفي گرين هورس، كمپاني هاي بزرگ به گرين هورس سفارش آگهي مي دهند. پس هيچ جاي شكي باقي نمي ماند كه كار اين شركت كاملا آشكار و صادقانه است. عده اي مدعي حرام بودن اين نوع تجارت هستند، ما حرف شما را در مورد بعضي شركت هاي خارجي تصديق مي كنيم، چرا كه آن شركت ها در قبال ثبت نام و فروش جنس خود، از هزاران نفر هزينه هنگفتي دريافت مي كنند تا فقط يك نفر به پورسانت ايده آل برسد. در نظر بگيريد يك كمپاني خارجي (گرين هورس) در قبال عضويت در بازاريابي از شما پول ورودي نگيرد. در اين صورت خروج ارز به واسطه پورسانت گيري تبديل به ورود ارز مي شود.اين شركت با سياستهاي جالبي كه اتخاذ كرده يك بازاريابي جهاني مطمئن و بسيار جالب ايجاد كرده. ( يه نكته واسه درك بهتر قضيه : تبليغات تو تلويزيون ايران با چيزي حدود ۲۰۰ هزار بيننده ثانيه اي ۱۲۰ هزار تومان آب ميخوره كه به عبارتي ميشه دقيقه اي ۷ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان !! حالا بريد مقياس هاي بالاتر ! چندين ميليون بيننده تو مكاني خيلي معتبرتر از تلويزيون ايران ، يعني Green Horse !!)
لطفا اگر حوصله نداريد كه فعلاً مطالب اين وبلاگ را بخوانيد آن را ذخيره كنيد ، چون بعد از خواندن اين مطالب و عمل كردن به مطالب اين وبلاگ مطمئناً زندگي شما تغيير خواهد كرد .
هيچ شكي رو بخودتون راه ندين.
اين سايت شما را عضو نمي كند بلكه استخدام مي كند .
اين كار در سه مرحله ساده انجام مي گيرد:
۱- ثبت نام با لينك دعوت (با كليك روي لينك آدرس عضويت و پر كردن فرم ثبت نام .البته توجه كنيد شما هيچ پولي نمي پردازيد ولي مي توانيد تا ماهيانه ۹۲۰۰۰۰۰۰ تومان حقوق دريافت نمائيد.)
۲- دانلود ticker bar ( يه فايله ۵۰۰ كيلو بايتيه كه پايين تر راجع بهش توضيح داده شده)
3- معرفي اعضاء و دريافت حقوق ماهيانه
مزاياي اين سايت :
1- شما در اين سايت استخدام مي شويد .
2- حقوق ماهيانه دريافت مي كنيد.
3- دوستانتان فقط از طريق لينك دعوت شما مي توانند عضو شوند
4- درآمد شما به صورت تصاعدي بالا مي رود.
5- اين سايت تنها سايتي است كه سقف درآمد بالايي دارد. سقف درآمد اين سايت ماهيانه مبلغ 100000 دلار ( چيزي در حدود ۹۰ ميليون تومان . اونم در ماه !) است.
6- رشد زير مجموعه هاي شما به صورت تعادلي نيست كه يكي از امتيازات اين سايت است كه در كمتر سايتي ديده مي شود .
7- ثبت نام دراين سايت رايگان است كه بهترين مزيت آن است .
اين سايت براساس جذب زير مجموعه به شما پورسانت مي دهد كه پورسانت آنها مثل حقوق است يعني دائمي است .
توجه كنيد دوستان يا افرادي را كه شما عضو مي كنيد بايد حتما از طريق لينك دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها كامل باشد .
ممكن است از خود بپرسيد كه چرا اين سايت اينقدر خوب پورسانت ميده و آيا ور شكست نمي شه ؟ بلي سوال خوبي كرديد بايد بگويم كه نه ! ببينيد" اساس كار اين سايت تبليغات كمپاني هاي بزرگ جهان است و هر چقدر كه اين سايت بيننده و عضو بيشتري داشته باشد و مردم بيشتر با اين سايت آشنا باشند اين سايت تبليغاتي معروف تر مي شود و كمپاني هاي بيشتري تبليغاتشان را به اين سايت مي دهند و اين سايت بابت تبليغات از اين كمپاني ها كه تعدادشان بي شمار است مبلغ كلاني از آنها مي گيرد و درصدي را هم به اعضاي خود مي دهد و بقيه اش سود خودش است كه اصل سود را شركت گرين هورس مي برد. البته نا گفته نماند كه شما هم سود كلاني را مي توانيد داشته باشيد."
عملكرد اين سايت را مي توان به حوض آبي تشبيه كرد كه از يك طرف سطل سطل آب (سود سايت بابت تبليغات) وارد حوض (صندوق سايت) مي شود و از طرف ديگر پيمانه پيمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج مي شود در اين حالت نه تنها آبي از حوض كم نمي شود بلكه به آن اضافه نيز مي شود .
طريقه پورسانت دهي در اين سايت به صورت زير است: ( باز هم مي گويم كه ثبت نام در اين سايت رايگان است كه بهترين مزيت آن است و هيچ ارزي از مملكت خارج نمي شود بلكه ارز وارد هم مي شود پس نه تنها قانوني است بلكه كمك به اقتصاد كشور نيز هست.)
مراحل ( تعداد افراد مورد نظر و پورسانت حاصله از اين تعداد افراد) :
level1 يا مرحله اول: 10نفر پورسانت1 دلار در ماه
level2 يا مرحله دوم: 100نفر پورسانت 10 دلار درماه
level3 يا مرحله سوم: 1000نفر پورسانت 100 دلار درماه
level4 يا مرحله چهارم 10000 نفر پورسانت 1000 دلار درماه
level5 يا مرحله پنجم 100000 نفر پورسانت 10000 دلار درماه
level6 يا مرحله ششم 1000000نفر پورسانت 100000 دلار درماه
خوب ممكن است اين سوال براي شما پيش بيايد كه پول ما چگونه پرداخت مي شود؟ بله . چه سوال خوبي ! پول شما به وسيله چك به آدرستان ارسال خواهد شد و چك را مي توانيد به راحتي با بانكهاي طرف قرار داد آن كه ( بانك ملي و بانك رفاه ) است بدون هيچ دردسري نقد كنيد ( پيشنهاد من بانك رفاه است) بايد بگويم اين چك ها را به وسيله پست كلاس يك ايالت متحده براي شما مي فرستند همچنين ماموران پست در ايران خدمات خودشان را ارائه مي كنند و چك شما را به آدرستان مي آورند و هيچ پولي از شما دريافت نمي كنند چون شركت هزينه هاي پست آن را تقبل كرده است. پس مطمئن باشيد كه چك تان به دستتان خواهد رسيد. البته بايد آدرستان را دقيق بنويسيد كه در ادامه نيز به طريقه صحيح نوشتن آدرس محل سكونت اشاره خواهيم كرد .

شما مي توانيد بعد از اين كه 90 دلار كسب كرديد تقاضاي چك بكنيد تا آنها چك را براي شما ارسال كنند.
معرفي شركت: شركت امريكايي Green Horse واقع در Manchester, NH 0310¬¬¬0195 يكي از بزرگترين شركتهاي تبليغاتي در دنياست. يكي از روشهاي تبليغاتي آن، Network Marketing يا بازاريابي شبكه اي مي باشد.براي كسب اطلاعات بيشتر ميتونيد به اين سايت سري بزنيد.
عملكرد شركت: طبق سياستهاي اتخاذ شده توسط گرين هورس برنامه اي تحت عنوان TickerBar™ كاربران را بسوي ديدن تبليغات هدايت مي كند. اين تبليغات بصورت ارسال ايميل از طرف گرين هورس نيز ميباشد. كاربران هم اين شركت را به ديگران معرفي مي كنند. در نتيجه كمپاني هاي بزرگي مثل EBay و Microsoft و IBM و ... به گرين هورس سفارش آگهي مي دهند. توجه داشته باشيد كه ما هيچگونه جنس و كالايي نميخريم.
درآمد شركت: وقتي كه شما عضو گرين هورس مي شويد اين شركت تعدادي لينك از طريق برنامه تيكربار و ايميل به شما مي دهد. حالا خواه شما نگاه كنيد يا نه، كليك كنيد يا نه، گرين هورس پول خود را از كمپاني مربوطه به ازاي تبليغات مي گيرد. اما به شما پورسانت نمي دهد! چون اين شركت به ازاي بازاريابي (معرفي به ديگران و زيرمجموعه گيري) پورسانت مي دهد. پس با يك حساب سرانگشتي مي توان پي برد كه اين شركت چه سود كلاني ميكند. در ادامه به نحوه ي پورسانت دادن گرين هورس خواهيم پرداخت.
سقف پورسانت: يعني بالاترين پورسانت شركت، كه معادل ۱۰۰ هزار دلار يا 90ميليون تومان در ماه مي باشد. توجه كنيد كه اگر شما به كمترين پورسانتي هم برسيد شما آن را ماهيانه دريافت مي كنيد. پس اينجا روشن مي شود كه چرا ما ميگوييم شما استخدام مي شويد.
Payoutحداقل: يعني كمترين مقدار پورسانتي كه شما بايد گرفته باشيد تا بتوانيد درخواست چك كنيد. كه براي امريكاييان 60$ و براي سايرين 90$ مي باشد.
بعد از ثبت نام چه كنيم ؟
بعد ثبت نام شما بايد برنامه مخصوص اين سايت را دانلود كنيد براي اين كار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان بايد در سمت چپ صفحه روي گزينه Download Ticker Bar كليك كنيد بعد از دانلود بايد برنامه آن را نيز نصب كنيد كه خود برنامه نصب يا Install به صورت خودكار بعد از دانلود جلوي شما ظاهر مي شود كه بايد روي آن كليك كنيد ونصب آن فقط 10 ثانيه طول مي كشد! (در ضمن براي نصب بايد به اينترنت وصل باشيد)
طبق سياست سايت اين برنامه حتما بايد روي كامپيوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اينترنت بايد حتما آن را اجرا كنيد حتما بعد از اين به اينترنت وصل شديد اول برنامه ticker bar را اجرا كنيد اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اينترنت اجرا نكنيد سودي به شما تعلق نمي گيرد اين مساله را به افرادي كه عضو مي كنيد بگوييد . شما بايد هنگامي كه وارد اينترنت مي شويد اين برنامه را نيز اجرا كنيد تا به عنوان عضو فعال شناخته شويد البته فقط كافي است كه اين برنامه را اجرا كنيد و ديگر لازم نيست روي آن كليك كنيد و كار ديگري انجام دهيد.
حالا براي عضو گيري تمام تلاش خود را صرف نماييد . . .
خوب كار ديگر تمام شده است شما مي توانيد هر كس را كه خواستيد عضو و زيرمجموعه خود قرار دهيدالبته توجه داشته باشيد از هر كامپيوتر فقط يك نفر مي تواند عضو شود و در صورتي كه شما در يك كامپيوتر بخوانيد دوبار عضو شويد اكانت شما با تمام پول هايي كه به دست اورده ايد از بين مي رود اگر مي شد خوب من مي آمدم و 1000 بار از طريق خودم عضو مي شدم بايد توجه كنيد كه اين سايت به نرم افزارهايي پيشرفته مجهز است كه اگر شما بخواهيد بيش از يك بار عضو شويد مچ شما را مي گيرد !
خوب حالا وقتي وارد صفحه يا همان اكانتتان مي شويد با بعضي گزينه ها در سمت چپ روبه رو مي شويد كه شما را با اين گزينه ها آشنا مي كنم:
User Information: شامل اطلاعات شخصي شماست شما با كليك بر روي اين گزينه وارد اطلاعات شخصي خودتان مي شويد و اگر خواستيد آنها تصحيح كنيد .
Delete Account: اين گزينه باعث حذف شدن اكانت شما مي شود! به شما توصيه مي كنم كه هيچ وقت روي اين گزينه كليك نكنيد چون در صورت حذف شدن اكانت شما تمام پولهايي راكه به دست آورده بوديد نيز از بين مي رود .
يك سوال مهم كه ممكن است برايتان پيش بيايد اين است كه چگونه زير مجموعه به دست آوريم؟
خوب براي اين كار يك لينك دعوت به شما داده اند كه در بالا به آن اشاره كرده ام . هر كس كه روي لينك شما كليك كرده و ثبت نام كند در رديف اول زير گروهايتان قرار مي گيرد و هركس كه روي لينك زير گروهايتان كليك كند و ثبت نام كند در رديف دوم زير گروهايتان قرار مي گيرد و اين روند ادامه دارد تا شش مرحله .
نكته بسيار مهم كه كار شما را راحت مي كند :

کلمات کلیدی :
استخدام بازارياب(كسب درآمد ماهيانه)

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید