مشخصات آگهی دهنده

بانوان
09141886066
5600 تومان
1397-01-27
1397-02-26
587 بار
10112783
اروميه صمدزاده

بانوان
کامپیوتر نرم افزار

بانوان

نام محصول: بند انداز صورت بانو

قيمت: 5,600 تومان



در برخي خانمها موهاي صورت بيش از حد طبيعي هستند و از نظر زيبايي مشكل آفرين ميباشند

براي از بين بردن موهاي اضافي صورت روشهاي مختلفي وجود دارد : يك روش كه بند انداختن ميباشد يك روش قديمي است كه آرايشگر يك سر نخ را با دندان گرفته و سر ديگر را با دست چپ ميگيرد سپس با دست راست خود قسمت ميانه نخ را توسط انگشتان نشانه و مياني خود بصورت يك حلقه در آورده و توسط آن اقدام به كندن موهاي زائد ميكند.

مزايا بند انداختن نسبت به تيغ زدن موهاي صورت:
چنانچه موهاي زائد صورت با تيغ اصلاح شود اثرش كوتاه مدت مي باشد: چند سـاعت تا چند روز، مـعـمـولا بـايـد هر روز تـكرار شود، ممكن است سبب بريدگي و تحريك پوست گردد، ميتواند باعث مـوهاي درون رويــيده گردد، براي موهاي فرفري و پوستهاي تحريك شده جوش دار مناسب نميباشد
ولي چنانچه براي اصلاح موهاي زائد صورت از بند انداختن استفاده شود ماندگاري بالايي حدود چند هفته دارد و علاوه بر آن باعث بريدن صورت و ضخيم شدن موهاي زائد صورت نميشود.ند انداختن باعث جريان يافتن خون در زير پوست و طراوت آن ميگردد و مانع از ضخيم شدن مو و رويش سريع آن ميشود.
براي راحتي عمل بندانداختن و عدم نياز به آرايشگاه ما دستگاه بند انداز بانو را به شما بانوان محترم معرفي مينماييم . با قراردادن بند آن بر روي پوست و با بازو بسته كردن اهرم هاي آن كه همانند قيچي ميباشد موي زائد شما به دور نخهاي بند انداز تابيده شده و از ريشه بيرون مي آيد.

اين محصول شامل يك عدد بندانداز بانو - يك قرقره نخ اضافي و يك سي دي آموزش ويدئويي نحوه بند انداختن و يك برگه راهنما ميباشد
از مزاياي نخي كه به همراه بند اندار به شما هديه ميشود اين است كه عمل بند انداختن شما
را بدون درد صورت ميدهد.

معجوني براي بعد از بند انداختن صورت

معجوني براي خنك كردن پوست خصوصا در فصل تابستان و بعد از بند انداختن صورت
يك خيار متوسط را به همراه 100 گرم نعناع داخل مخلوط كن ريخته ومخلوط نماييد تا خمير يك دستي حاصل گردد. اين معجون را به پوست خود ماليده و پس از 20 دقيقه پوست خود را شستشو دهيد.


جهت خريد وديدن تصاوير وتوضيحات كامل به لينك زير مراجعه كنيد .
www.rh-market.com/index.php?page=detail&id=157&vendor=51080192



اين آگهي توسط نرم افزار هوشمند درج آگهي رايگان(ROBOWEB) به صورت اتوماتيك درج شده است.
www.TarhAndishan.com

کلمات کلیدی :
بانوان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید