مشخصات آگهی دهنده

نرم افزار
04412253601
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
720 بار
10112628
خ خیام شمالی کوچه خان بابا خان جنب مجتمع پزشکان دانش شرکت طرح اندیشان ?

نرم افزار
کامپیوتر نرم افزار

نرم افزار

نرم افزار جامع مديريت مدارس:

نرم افزار مديريت مدارس، نرم افزاري است كه امكان مديريت كليه امور مدارس و آموزشگاهها را در اختيار شما قرار مي دهد. اين نرم افزار در عين كامل بودن و در برگرفتن كليه جنبه هاي مورد نياز مراكز آموزشي، با كاربري ساده، محيطي بسيار منعطف را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد.
با توجه به نياز مدارس به جمع آوري اطلاعات دانش آموزان و ارائه گزارشات و آمارهاي مختلف جهت بررسي وضعيت دانش آموز از نظر آموزشي و پرورشي و تلاش روز افزون موسسات و مدارس در راستاي ارائه خدمات بهتر و كاملتر به دانش آموزان و از طرفي حجم بالاي اطلاعات مربوط به نمرات، فعاليتهاي كلاسي، حضور و غياب ، برگزاري و تصحيح آزمونها، مدارس و موسسات را نيازمند به يك سيستم هوشمند و مكانيزه مي نمايد تا بتوانند با حداقل هزينه و در كمترين زمان ممكن اين اطلاعات را ثبت و گزارشات مورد نياز را به دست آورند. گام بعدي در راستاي دسترسي به كيفيت بالاتر در ارائه خدمات آموزشي، اطلاع رساني مناسب به دانش آموزان و اوليا جهت بررسي وضعيت دانش آموز مي باشد.
بخشهاي مختلف نرم افزار كه بصورت ماژولار (قابل نصب روي هسته مركزي) مي باشد، به مديريان مدارس و موسسات امكان مي دهد تا برحسب نياز خود ، بخش يا بخشهاي مورد نياز خود را تهيه نموده و براساس آن فعاليتهاي مدرسه را برنامه ريزي نمايند.
اين نرم افزار داراي شش بخش مختلف مي باشد كه هر بخش داراي قابليتها و امكانات مربوط به خود مي باشد. اين بخشها عبارتند از :
 هسته مركزي
 بانك سوال
 تصحيح كننده
 حسابداري
 فعاليتهاي پرورشي و انضباطي
 ارتباط از راه دور
هريك از اين بخشها قابل نصب روي هسته مركزي بوده و هر مدرسه با توجه به نياز خود مي تواند بخشهاي مورد نياز خود را تهيه نمايد.
هسته مركزي: هسته مركزي نرم افزار شامل كليه زيرساختهاي مورد نياز براي مديريت موسسه يا مدرسه بوده و خود شامل بخشهاي زير مي باشد :
 ثبت اطلاعات دانش آموزان
 مديريت و برگزاري آزمونها
 انواع گزارشهاي مديريتي و دانش آموزي
 انواع نمودارهاي مديريتي و دانش آموزي
 حسابداري
 كنترل فعاليتهاي كلاسي دانش آموزان
 كنترل موارد انضباطي دانش آموزان
 ...




اين آگهي توسط نرم افزار هوشمند درج آگهي رايگان(ROBOWEB) به صورت اتوماتيك درج شده است.
www.TarhAndishan.com

کلمات کلیدی :
نرم افزار

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید