مشخصات آگهی دهنده

شركت معماري نماي پنهان
88105128_887182
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
816 بار
10111797
تهران _ خ ولیعصر روبروی خ بهشتی(عباس آباد) بالاتر از بیمارستان ارتش خ اکب?

شركت معماري نماي پنهان
املاک خدمات ساختمانی

شركت معماري نماي پنهان

ما به ميزان زيبا شناسي و ذوق هنريتان آگاهيم و براي اين نيازها ي شما پاسخهاي به روز وتازه اي داريم . با نمايي كه هرگز از ذهنتان پنهان نخواهد شد.


شركت
........نماي
..............پنهان

مسلما نماي اوليه از هر چيز تنها تصويري است كه در تمامي عمر در خاطرتان باقي خواهد ماند و قطعا نماي خانه چيزي فراتر از ماندگاري در ذهن ها است. آرامشي كه هر روز بعد از ساعتها كار طولاني و خسته كننده به ما دست مي دهد ، تنها به دست افرادي توانا يافت نخواهد شد و شركت معماري نماي پنهان با داشتن اين توانايي و10سال تجربه وسابقه كار طولاني و داشتن كادري مجرب و موفق توانسته است اين آرامش را به محيط كار و خانه شما ارزاني دارد، چرا كه اين آرامش تنها با رفتن به محيطي زيبا و آرام به انسان دست نخواهد داد و تمام خستگي روز از تن او به در نمي آيد.


..................شركت
...........نماي
....پنهان

گروه مهندسين معمار ي داخلي و متخصصين و هنرمندان مجرب و آرشيتكت هاي موفق شركت نماي پنهان اين پويا گران انديشمند هميشه حرف تازه اي براي گفتن دارند و اين آرامش را به خانه شما هديه مي دهند.
اين گروه ، مبتكر طرحهاي خاص و اجراي زيبا ترين دكوراسيون داخلي خانه هاي شما بوده وبا در نظر گرفتن فضاهاي محدود و صرف هزينه اقتصادي ، كه امروزه يكي از عواملي است كه بسياري از افراد را از زيباسازي خانه هاي خود و تغيير دكوراسيون باز مي دارد، اقدام به فعاليت كرده اند.

شركت معماري نماي پنهان با در نظر گرفتن تمامي جزئيات وارد عمل شده واستواري كار ونمايي ماندگار را براي شما به ارمغان خواهد آورد.

شركت
........نماي
..............پنهان

اين شركت با بهره گيري از آرشيتكت هايي موفق مي تواند به بهترين نحو ممكن پروژه هاي معماري بزرگ را طراحي و اجرا دارد وهم چنين مي تواند دكوراسيون داخلي و خارجي مراكز مسكوني - اداري - تجاري و...را به عالي ترين شكل ممكن ارائه دهد.

..................شركت
...........نماي
....پنهان

از ديگر خدمات برجسته شركت شامل :
ساخت انواع ماكتهاي شهري- روستايي –ساختماني -فضاي سبز – توپوگرافي و...و كليه طرحهاي عمراني و انواع مدلسازي صنعتي ، معماري قطعه سازي و نمونه سازي و ساخت انواع شابلونهاي رنگ كاري و گرافيكي برش و حكاكي قطعات خاص و ساخت حجمهاي كاربردي و تزئيني دكوري و تبليغاتي و خلق آثار هنري.

شركت
........نماي
..............پنهان

يكي ديگر از افتخارات ما طراحي و چاپ رنگي ليزري بر روي احجام با انواع متريال با بالاترين كيفيت و ماندگاري طولاني به قطرcm30 (انواع سنگ ، چوب ، كاشي ، شيشه ، فلز و...) به ابعاد cm40*30 مي باشد كه در مدل سازي و ماكت سازي كمك شاياني به بهبودي نماي كار مي كند.

همچنين اين شركت با به كارگيري دستگاه ليزركات فوق العاده قوي ، فوق العاده سريع وفوق العاده دقيق قادربه حكاكي وبرش ليزري بر روي انواع متريال مي باشد وقادر به پاسخگويي براي ساخت و برش پروژهاي مختلف در همه زمينه ها مي باشد.


تلفن تماس : 88105128_88718265_88748405_09121304760
آدرس : تهران _ خ وليعصر روبروي خ بهشتي(عباس آباد) بالاتر از بيمارستان ارتش خ اكبري(مستوفي) _ كوچه 1/15 پلاك 1 /9

سارا لواساني

کلمات کلیدی :
شركت معماري نماي پنهان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید