مشخصات آگهی دهنده

در اينترنت فعاليت كنيد صاحب موبايل مجاني
توافقی
1397-01-26
1397-02-25
710 بار
10108226

در اينترنت فعاليت كنيد صاحب موبايل مجاني
بازار کار استخدام

در اينترنت فعاليت كنيد صاحب موبايل مجاني

در اينترنت فعاليت كنيد صاحب موبايل مجاني شويد!
اين موضوع كاملا واقعي است و واقعا هم ممكن است پس نه شك كنيد نه مسخره شما ميتوانيد به صورت كاملا رايگان صاحب انوع چيزهايي شويد كه ميخواهيد اين مطلب كاملا واقعي است چون من خودم گرفته ام حالا فكر ميكنيد چرا؟براي معروفيت بيشتر سايت اين كارها را ميكنند حالا اين كارها را به دقت انجام دهيد راستي اگر بخواهي سايت را بدون پسون درج شده وارد شويد عضو نمي توانيد شويد
جوايز رايگان (موبايل – كنسول باز (LCD– MP3 player) ( nokia n95) –( w960i ) يا ( iphone ) اين كار كاملا قانوني است زيرا شما هيچ وجهي را نمي پردازيد.
براي دريافت اين هدايا از سايت كافيست ابتدا رايگان ثبت نام كنيد و افراد را رايگان ثبت نام دهيد تا بتوانيد بهترين مدلهاي جديد گوشي موبايل و آي پاد و پلي استيشن را دريافت كنيد.
كاملا جديده .زود ثبت نام كنيد چون ما تازه و براي اولين بار اين سايت رو داريم معرفي مي كنيم .به همين دليل اگر زود ثبت نام كنيد خيلي زود اعتبار لازم براي بدست آوردن هدايا را بدست خواهيد آورد .
كاملا درست و بي كلكه ******** من يه w910 و يكي از دوستانم يه دونه N۹۵ با 8 گيگ حافظه ازشون گرفته! هر كسي كه گوشي مجاني مي خواد زود دست به كار شه !
***دوستان عزيز لطف كنيد متن زير رو كامل و با دقت بخونين تا موقع ثبت نام مشكلي پيش نياد ***
هر كسي كه بدنبال گوشي مدل بالا و عالي مثل ( nokia n95) –( w960i ) و يا ( iphone ) ميگرده ميتونه با كمي حوصله يكي از اين گوشيها يا مدلهاي ديگرش رو براي خودش انتخاب كنه.
توضيحات : براي ثبت نام در سيستم نياز به پرداخت پولي نيست فقط كافي است از طريق لينكي كه در قسمت بعد مي گذارم رفته و به آساني و با صرف 5 دقيقه ثبت نام نماييد .
سايت از نظر امنيت و راحتي كار با آن مطمئن است و جاي هيچگونه ناراحتي نيست پس هر چه زودتر عضو شده و براي خود زير مجموعه بيابيد. هديه ها : در قسمت هديه ها بجز گوشي موبايل دستگاه گيم و mp4و LCD هم قابل انتخاب شدن است .
طريقه ي ثبت نام در سايت:
http://www.xpango.com?ref=92025758
اما بهتر است قبل از ثبت نام متن زير رو كامل بخونيد .
..:: جوايز برندگان ::..
لازم به ذكر است كه اكثر افرادي كه ابتدا در سايت ثبت نام كرده بودند باور نمي كردند كه هديه خود را دريافت خواهند كرد و بعضي از آنها فقط از روي كنجكاوي ثبت نام كرده اند و بعد از كسب اعتبار لازم هديه خود را در دست گرفته اند.وبعضي هم گفته اند وقتي به دوستانمان اين سايت را معرفي كرديم با تمسخر آنها مواجه شديم اما حالا همه آنها به تكاپو افتاده اند و در سايت عضو شده اند.
ميتونيد بعد از وارد شدن به سايت بالاي صفحه سمت راست روي Testimonials كليك كنيد ليست افرادي رو كه هديه شون به دستشون رسيده رو ببينيد با عكس محصولات دريافت كرده بر روي لينك عضويت كليك كنيد تا به قسمت رجيستر يا عضويت برويد(register) -----( gamingmobile mp3)----- را انتخاب نماييد شما بهتر است كه گزينه ي موبايل را انتخاب كنيد بعد وارد صفحه ي مربوط به گوشيها مي شويد كه در آنجا بايد گزينه ي mobilephones ) latest( view the را انتخاب نماييد وقتي كه صفحه ي مربوطه بارگذاري شد انواع گوشيهاي هديه را مشاهده خواهيد نمود با بردن موس روي گوشي مورد نظر مدل گوشي و تعداد زير مجموعه هاي مورد نظر براي بدست آوردن گوشي نمايان مي شود بعد از انتخاب گوشي مورد نظر نام و مدلش را به خاطر بسپاريد حالا به اولين صفحه از سايت كه وارد شديد برگرديد به بالاي صفحه رفته و بر روي گزينه ي( ( NotRegistered Yet? SIGN UP! كليك نماييد و در صفحه اي كه باز مي شود و در قسمت ( Registration Form)جاهاي خالي را به اين صورت كامل كنيد . ( همه چيز را به انگليسي بنويسيد(
در قسمت First name نام خود را بنويسيد .
در قسمت Last name نام خانوادگي خود را بنويسيد .
در قسمت Email آدرس ايميل خود را بنويسيد .
در قسمت Password براي خود يك پاسورد ايجاد كنيد البته تعداد حروف براي
انتخاب پاسورد بيشتر از 6 حرف باشد .
در قسمت confirm password پاسورد انتخاب شده را دوباره بنويسيد .
در قسمت Adress 1 آدرس دقيق خانه ي خود را بنويسيد به اين صورت : =
street)خيابان) و(كوچه = (lane
مثال ( streettaleghany lane sepide )
شما براي انجام شدن بهتر كار فقط يك آدرس را بنويسيد و آدرس ديگري را وارد نكنيد .
در قسمت town/cityنام شهر خود را بنويسيد .
در قسمت county/state نام استان خود را بنويسيد .
در قسمت country نام كشوري كه در ان زندگي مي كنيد را از ليست انتخاب كنيد .
در قسمت post code/zip كد پستي منزل خود را وارد كنيد .
در قسمت contact number شماره تلفن خود را بنويسيد .
به قسمت how did you hear دست نزنيد .
در قسمت Free Gift نام هديه اي را كه از قبل در نظر داشتيد از ليست انتخاب كنيد .
در قسمت Referral ID اگر شماره اي نوشته شده بود به ان دست نزنيد زيرا ثبت نام شما با موفقيت انجام نمي شود ولي اگر شماره اي در كادر نبود شماره ي زير را در آن بنويسيد 92025758
در قسمت conditions Terms And مربع كوچكي وجود دارد آن را تيك بزنيد و بر روي كلمه ي REGISTER كليك كنيد .

اگر همه ي كادرها را به درستي پر كرده باشيد صفحه ي بارگذاري شده پيغام تبريك را نمايان مي كند ولي اگر درست انجام نداده باشيد از شما در خواست مي شود كه دوباره مراحل را به درستي انجام دهيد وقتي كه با پيام موفقيت آميز مواجه شديد نامه اي به ايميل شما ارسال مي شود كه در آن لينكي براي فعال سازي اكانت شما گذاشته شده است به ايميل خود رفته و بر روي لينك كليك كنيد تا صفحه اي جديد باز شود وقتي كه صفحه بارگذاري شد در آنجا لينكي مانند زير : http://www.xpango.com?ref=92025758
گذاشته شده است كه شما بايد با آن زير مجموعه گيري براي خود را آغاز كنيد .
شماره اي را هم كه در آخر لينك شما قرار دارد مانند بالا يادداشت كنيد زيرا خيلي مهم است يادتان باشد كه هر چه زودتر دست به كار شويد و لينك ثبت نام خود را براي دوستانتان بفرستيد تا زير مجموعه ي شما شوند با اضافه شدن هر نفر به زيرمجموعه ي شما 1 امتياز خواهيد گرفت و بعد از اينكه تعداد زير مجموعه هاي شما به مقدار مورد نظر براي هديه گرفتن گوشي رسيد شما مي توانيد گوشي خود را
سفارش دهيد تا برسد . نحوه ي كار با سايت : وارد سايت شده و در بالاي صفحه دو كادر مي بينيد كه يكي براي نوشتن ايميلتان و ديگري براي نوشتن پاسوردي است كه با آن ثبت نام كرديد پس آنها را در جاي اصلي خود بنويسيد و بر روي كلمه ي LOGIN كليك كنيد يك صفحه ي جديد باز خواهد شد كه در آن تعداد تبليغات وگزينه هايي در سمت راست است كه با كليك بر روي هر كدام صفحه اي ديگر باز خواهد شد شما ابتدا براي فهميدن تعداد زير مجموعه ها بايد بر روي گزينه ي my account در سمت راست كليك كنيد .
شما بايد به تعداد زير مجموعه هاي در خواستي براي هديه توجه كنيد و اين را بدانيد كه اين كار صد در صد عملي است خود من براي w910 ثبت نام كرده ام و بايد حدود 20 زير مجمو عه پيدا مي كردم اما نگران نباشيد زيرا شما با گذاشتن لينك خود و كمي آموزش به ديگران راحت بيشتر از 200 زير مجموعه بيابيد من خودم از يكي از دوستانم شنيده ام كه زير مجموعه هاي خود را تا 123 نفر رسانده و سفارش هديه ي خود را داده است كه حدود دو تا سه هفته ي ديگر برايش مي رسد . راستي اگه حوصله زير مجموعه زياد ندارين ، محصولات با اعتبار پايين تر رو انتخاب كنيد تا زورتر به هديه تون برسين. كمك براي زير مجموعه گيري : براي گرفتن زير مجموعه از يك نفر هم دريغ نكنيد شما مي توانيد در سايت http://www.google.com آگهي رايگان را تايپ كنيد و روي كلمه ي جستجو كليك كنيد وقتي كه صفحه باز شد مي توانيد در لينكهاي جستجو شده رفته و در انها ثبت نام كنيد و به تبليغ اگهي خود بپردازيد و اين را هم در نظر بگيريد كه اگر اين كار بكنيد ممكن است در طول يك يا دو هفته تا 18 زير مجموعه بيابيد .
http://www.xpango.com?ref=92025758
بر روي اين لينك كليك كنيد و به قسمت رجيستر يا عضويت برويد(register) به فكر روزي باشين كه گوشيتون مياد دستتون نكته بسيار مهم:برا يزير مجموعه گيري به كدي كه در ادرس ايميل براي شما ارسال شد نياز داريد.
ان كد را به اين صورت لينك كنيد
http://www.xpango.com?ref=92025758
و جلوي مساوي كد خود را بنويسيد و به بقيه اين ادرس را بدهيد تا زير مجموعه تان شوند.
نحوه صحيح پر كردن فرم راهنماي درج آدرس :
پلاك : noواحد : Unitطبقه : Flat يا Floorساختمان : Bldgكوچه :
Alleyخيابان : St
خيابان بزرگ : Aveبلوار : Blvdميدان : Sq
چهارراه : Crossبعد از : Afterقبل از : Before
به طور نمونه:جاده : Rdجنوبي : Southشمالي : Northغربي : West شرقي : East
قاسم آباد – انديشه 10 – پلاك 90 - طبقه 4
Floor4-No90-Andishe10-Ghasem abad
يك مثال ديگر

کلمات کلیدی :
در اينترنت فعاليت كنيد صاحب موبايل مجاني

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید