مشخصات آگهی دهنده

پكينگ مديا , Biofix Packing Media
3377220-0411
توافقی
1397-01-25
1397-02-24
832 بار
10103502
تبريز-آبرسان-ساختمان اسكان-طبقه 2-واحد B2

پكينگ مديا , Biofix Packing Media
صنعت سایت

پكينگ مديا , Biofix Packing Media

"استفاده از فرايند رشد چسبيده در سيستمهاي هوازي و بي هوازي با تثبيت ميكروارگانيزمها بر روي پكينگ و تشكيل بيوفيلم موجب افزايش جرم زيست توده به صورت چسبيده و معلق مي شود و در عين بالا بردن تصفيه زيستي موجب كاهش حجم مورد نياز تصفيه مي شود.
در اصلاح سيستمهاي هوازي مي توان با نصب مدياي بيوفيكس ظرفيت تصفيه خانه را چندين برابر افزايش داد و يا تصفيه خانه هايي كه داراي مشكل مي باشند ارتقاء داده و بهينه سازي نمود. در بيوراكتورهاي بي هوازي مانند UASB با نصب مدياي بيوفيكس در قسمتي از حجم راكتور و يا تمامي آن, مي توان علاوه بر بالا بردن ظرفيت, بيوراكتور را نسبت به شوكهاي آلي, هيدروليكي, شيميايي و حرارتي مقاوم ساخته و از فرار لجن جلوگيري نمود. بر همگان واضح است كه در صورت فرار لجن از راكتورهاي بي هوازي به علت سرعت رشد (yield) پايين ميكروارگانيسمهاي بي هوازي ماهها وقت لازم است بيوراكتور دوباره به وضعيت مطلوب اوليه بازگردد.
موارد كاربرد اين پكينگ مديا افزايش ظرفيت تصفيه خانه هاي موجود، بهينه سازي بايوراكتورهاي در حال كار و مقاوم نمودن آنها به شوك هاي آلي- حرارتي و هيدروليكي، حذف نيترات از آب شرب به روش بيولوژيكي، حذف آمونياك از مزارع پرورش ماهي و افزايش ظرفيت آن، برجُ هاي تماس مايع و گاز، برجهاي گاز زدايي و برج هاي خنك كننده و موارد بسيار ديگر مي باشد..

مزايا:
1- پيشرفته ترين مدياي توليد شده در جهان
2- به صورتي طراحي شده است كه قطعات به يكديگر و به هر حجمي مونتاژ مي گردد.
3- تمامي بستر به صورت يكسان در دسترس مي باشد.
4- هيچ فضاي مرده اي وجود ندارد.
5- مشكل گرفتگي نداشته و احتياج به بك واش ندارد.
6- جريان به هيچ عنوان شانس كاناليزه شدن ندارد.
7- هيچ مشابه خارجي ندارد و توليد ايران مي باشد. لذا قيمت آن نسبت به مدياهاي هرچند با كيفيت پايين تر موجود در بازارهاي جهاني مناسب تر مي باشد.
8- سوپرهواده توليدي اين شركت مي تواند به صورتي در بستر مديا نصب شود كه بدون احتياج به جابجايي بستر، قابل دسترسي و بيرون آوردن باشد.
9- براي تمامي پروسس هاي هوازي و بي هوازي مناسب است.
10- داراي سطح تماس بسيار بالا مي باشد.
"

کلمات کلیدی :
پكينگ مديا Biofix Packing Media

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید