مشخصات آگهی دهنده

نرم افزار كامفار 3 ـ 3.1 ـ expert comfar
توافقی
1397-01-25
1397-02-24
1891 بار
10103160

نرم افزار كامفار 3 ـ 3.1 ـ expert comfar
کامپیوتر نرم افزار

نرم افزار كامفار 3 ـ 3.1 ـ expert comfar

نرم افزار كامفار 3 ـ 3.1 ـ expert comfar software
تحت ويندوز ويستا همراه با قفل نرم افزاري
تحت ويندوز xp همراه با قفل سخت افزاري و نرم افزاري
كامفار : نرم افزار امكان سنجي و ارزيابي محاسبات مالي و اقتصادي پروژه ها
نرم افزار كامفار محصول سازمان توسعه صنعت ملل متحد (يونيدو) ميباشد كه به منظور رفع مشكلات صنعتي سازمانهاي دولتي، شركتهاي خصوصي و موسسات تجاري طراحي شده است. اين نرم افزار كه بر پايه تجربيات، نظريات و نيازهاي بيش از 5300 كاربر در 140 كشور و همچنين بر مبناي كتاب راهنماي يونيدو تكميل شده است، قادر به تجزيه، تحليل و گزارشگيري امكان سنجي و ارزيابي محاسبات مالي و اقتصادي پروژهها ميباشد.
كامفار راهنماي با ارزشي براي تجزيه و تحليل پروژههاي سرمايهگذاري ميباشد. اين برنامه داده هاي خام مالي و اقتصادي را دريافت مي كند و آن ها تجزيه و تحليل كرده و به صورت جداول و نمودار نمايش مي دهد و ميزان امكان اجراي پروژه ها را محاسبه مي كند. روشهايي كه در اين برنامه مورد استفاده قرار گرفته است، توسط يونيدو و با بهرهگيري از منابع مراكز علمي بينالمللي ايجاد شده است. اين برنامه براي آناليز سرمايهگذاري در پروژههاي جديد و پروژههاي توسعهاي و سرمايهگذاري براي نوسازي كارخانجات موجود و همچنين براي خصوصي سازي كاربرد دارد. همچنين فرضياتي مانند نرخ تورم، تغييرات پول رايج نسبت به واحدهاي پولي ديگر و تغييرات قيمت ميتواند در اين برنامه تعريف و نتيج مربوطه آناليز شود.
دسترسي آسان و كاركرد راحت، انعطاف پذيري برنامه با توجه به نياز كاربر از مزيتهاي اين نرم افزار است. ساختار گرافيكي كامفار تخصصي ارتباط دوستانهاي با كاربر دارد بنابراين نياز به دانش خاص كامپيوتري وجود ندارد.
محصولات كامفار در سه دسته تخصصي، نيمه تخصصي و طراح تجاري عرضه شده است.
- كامفار تخصصي ارزيابي مالي و اقتصادي پروژههاي سرمايهگذاري را آسان ميكند و به كاربر اين امكان را ميدهد كه وامهاي كوتاه مدت و بلند مدت و موقعيت اقتصادي پروژههاي سرمايهگذاري صنعتي و غير صنعتي راشبيهسازي كند.
- كامفار نيمه تخصصي به منظور ارزيابي مقدماتي فرصتهاي سرمايهگذاري از جهت مالي طراحي شده است.
- كامفار طراح تجاري كار را براي انجام آناليز مالي پروژههاي سرمايهگذاري آسان ميكند. در اين محصول ارزيابي اقتصادي انجام نميپذيرد.
امكانات اصلي اين برنامه عبارت است از :
- افق متغير زمانبندي طرحها
- ساختار متغير زماني
- امكان تعريف بيش از 500 محصول
- ورود اطلاعات مربوط به 20 نوع واحد پول
- انتخاب آناليز اقتصادي
- انتخاب هزينههاي سيستم
- انتخاب تورم عام، تورم خاص و ...
آخرين نسخه اين نرم افزار 3.1 مي باشد كه به دو زبان فارسي و انگليسي، به صورت تك كاربره يا سينگل و تحت شبكه و همراه با قفل سخت افزاري نرم افزاري قابل عرضه مي باشد.

نسخه نمايشي كامفار به صورت رايگان از سايت كامفار به نشاني http://www.unido.org.comfar قابل دريافت است. در نسخه نمايشي ميتوان اطلاعات يك پروژه را وارد كرد و نتايج را مشاهده نمود اما امكان چاپ و ذخيره آن وجود ندارد.

در ضمن ليست محصولات ما را مي توانيد از لينك زير دريافت نماييد.
http://adibrayaneh.net/fa/index.php?module=Content

جهت دريافت هرگونه اطلاعات مورد نياز، با شماره همراه 09122075414 در دسترس شما هستيم.

کلمات کلیدی :
نرم افزار كامفار 3 ـ 3 1 ـ expert comfar

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید