مشخصات آگهی دهنده

پك جادويي آموزش 27 زبان دنيا
توافقی
1397-01-25
1397-02-24
798 بار
10101864

پك جادويي آموزش 27 زبان دنيا
کامپیوتر گرافيك كامپيوتري

پك جادويي آموزش 27 زبان دنيا


مجموعه آموزشي فوق العاده اي از كمپاني Rosetta Stone امريكاست كه قادر به آموزش اكثر زبان هاي دنيا با متد خاص و مدرن خود است. بااستفاده از اين پك جادويي به هر زباني كه مي خواهيد صحبت كنيد...

اين نرم افزار با به وجود آوردن محيطي اشنا و زيبا به صورت چند رسانه اي و بهره گيري از شيوه هاي مدرن Audio-Lingual ، Communicative و Task-Based Study براي آموزش زبان، نرم افزاري بسيار قدرتمند و مفيدي عرضه كرده كه هم اكنون مورد تاييد بسياري از مراكز هاي علمي معتبر دنيا و همچنين مورد استفاده بسياري از مدارس در ايالت متحده است. اين كمپاني پكيج هاي زبان مختلف و متعددي را همراه با نرم افزار منحصر به فرد خود در اختيار علاقمندان به زبان هاي مختلف دنيا قرار داده است تا با انتخاب هريك بتوانند زبان مورد نظر را به خوبي فراگيرند. ما براي دوستان و علاقمندان به يادگيري آسان زبان هاي رايج دنيا، پكيج آموزشي كامل و قدرتمندي از 27 زبان رايج دنيا فراهم آورديم كه در ادامه با محتويات و قابليت هاي آن بيشتر آشنا مي شويم . پكيج ارزشمند آموزشي زبان Rosetta Stone Language Learning Software شامل چه زبانهاييست ؟

- نرم افزار آموزش زبان انگليسي امريكايي

- نرم افزار آموزش زبان انگليسي بريتانيايي

- نرم افزار آموزش زبان عربي

- نرم افزار آموزش زبان فرانسه

- نرم افزار آموزش زبان آلماني

- نرم افزار آموزش زبان ايتاليايي

- نرم افزار آموزش زبان روسي

- نرم افزار آموزش زبان اسپانيولي

- نرم افزار آموزش زبان پرتغالي

- نرم افزار آموزش زبان يوناني

- نرم افزار آموزش زبان تركي

- نرم افزار آموزش زبان ژاپني

- نرم افزار آموزش زبان چيني

- نرم افزار آموزش زبان دانماركي

- نرم افزار آموزش زبان هلندي

- نرم افزار آموزش زبان هندي

- نرم افزار آموزش زبان اندونزيايي

- نرم افزار آموزش زبان لهستاني

- نرم افزار آموزش زبان سواحيلي

- نرم افزار آموزش زبان تايواني

- نرم افزار آموزش زبان ولزي

- نرم افزار آموزش زبان ويتنامي

- نرم افزار آموزش زبان كره اي

هريك از اين نرم افزارهاي آموزش زبان شامل چه اطلاعاتيست كه قابليت آموزش يك زبان را در خود داراست؟ - داراي 3500 -8000 تصوير واقعي از محيط زندگي در قالب 92 - 210 درس براي آموزش زبان - در حدود 200 - 450 ساعت آموزش زبان ( بسته به نوع يادگيري و تمرين شما ) - ايجاد توازن در ميان تمامي بخش هاي مورد نياز آموزشي همچون توانايي شنيدن، گفتار، خواندن و نوشتار ! - قابليت درك هوشمندانه ي صدا براي تشخيص لهجه هاي مختلف . - آموزش لغات و گرامر به صورت طبيعي و بي نياز از حفظ كردن ليست هاي متعدد لغت و گرامر ! - تمرينات، تست ها، دروس و نمايش هاي مختلف براي هر مبحث .

لازم به ذكر است كه هر يك از اين نرم افزارهاي آموزش زبان به تنهايي بسته به تعداد دروسشان از 195 دلار تا 329 دلار به موسسات و افراد به فروش مي‌رسند!

با قيمتي فوق العاده استثنايي و بسته بندي زيبا به همراه جايزه - ضمنا به دليل محدود بودن تعداد اين مجموعه اولويت با كساني است كه سريعتر خريد خود را به ثبت برسانند.
جهت خريد به ادرس ذيل مراجعه فرماييد
http://www.poolpooli.com/fa/index.php?cat=software&inc_page=detail&product_id=72

کلمات کلیدی :
پك جادويي آموزش 27 زبان دنيا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید