مشخصات آگهی دهنده

مهاجرت به انگلستان , استراليا , كانادا
03116205205
توافقی
1397-01-25
1397-02-24
1547 بار
10098710

مهاجرت به انگلستان , استراليا , كانادا
آموزش زبان

مهاجرت به انگلستان , استراليا , كانادا

كت همراهان بين الملل ايمن (نمايندگي Goldengroup در ايران) مشغول به فعاليت در امر مهاجرت و اخذ ويزاي انگلستان، شنگن، كانادا و استراليا است.

با توجه به اهميت مهاجرت در بين اقوام و ملتها، شركت همراهان بين الملل ايمن به عنوان مجري و مشاوري توانا، شرايط متقاضيان خود را جهت مهاجرت و اخذ ويزا به كشورهاي فوق الذكر بررسي مي كند و بهترين راه را پيش روي آنها قرار مي دهد. در اين خصوص همراهان بين الملل ايمن با همكاري كارشناسان كارآمد و متخصص خود، و با اتكاء به تجربه و در نظر گرفتن منطقي ترين شرايط، راهگشايي مناسبي براي مخاطبين ميباشد.

شرايط اخذ اقامت دائم كشور كانادا از طريق تخصص :

1 . تحصيلات

2 . سابقه كاري مرتبط

3 . سن

4 . مدرك زبان



انگلستان

اهميت جهاني و بي‌نظير بريتانياي كبير و تنوع قومي آن باعث شده كه مهاجرت به اين كشور از ابتداي دهه پنجاه آغاز شود و سير فزاينده مهاجرت از ديگر كشورها به انگلستان در هر دهه، به بيش از يك و نيم ميليون نفر برسد. موقعيت جغرافيايي استثنايي (مركز تجارت دنيا)، آب و هواي ملايم و معتدل و زبان بين‌المللي (زبان انگليسي به عنوان زبان رسمي كشور) باعث شده كه اين كشور درصدر جدول كشورهاي مهاجرپذير دنيا باشد. از ديگر عوامل جذب نيروهاي كار و متخصص، استانداردهايي است كه باعث ثبات زندگي مي‌شود انگلستان از نظر اقتصادي، در مقام چهارم جهان قرار دارد كه توجه بسياري از متخصصان، كارشناسان، تجار و اقتصاددانان دنيا را به خود جلب كرده است.

اداره مهاجرت انگلستان به منظور جذب نيروي متخصص و با تجربه و كارآمد، در ژانويه سال 2002 ميلادي قانوني را به تصويب رساند كه به موجب آن افراد متخصص و تحصيل كرده‌اي كه در رشته تحصيلي خود داراي تجارب ارزنده‌اي هستند و از درآمد مناسبي بهره‌مندند مي‌توانند پس از كسب امتياز تعيين شده توسط اداره مهاجرت به همراه همسر و فرزندان مجرد زير هجده سال خود به كشور انگلستان مهاجرت كرده و مشغول به كار شوند تا از درآمدي مناسب‌تر مطابق با استانداردهاي بين‌المللي بهره‌مند گردند.

مهاجرت افراد بالاي شصت (60) سال(Retirement)

اداره مهاجرت انگلستان به پاس احترام به پدران و مادراني كه سن آنها بالاي شصت (60) سال بوده و در كشور خود از درآمد سالانه‌اي معادل بيست و پنج هزار پوند (25.000£) انگلستان برخوردارند و يكي از بستگان درجه اول آنها مثل خواهر، برادر و يا فرزند در خاك انگلستان زندگي مي‌كنند. در زماني كمتر از 3 ماه اقامت دائم به همراه همسر و فرزندان مجرد زير 18 ساله‌شان خواهد داد و به آنها اجازه مي‌دهد كه از امتيازات و شرايط ويژه مانند درمان و تحصيل رايگان براي فرزندان خود استفاده نمايند.



مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري (Investment)

اداره مهاجرت انگلستان به آن دسته از افرادي كه نقدينگي آنها بيش از يك ميليون پوند انگلستان (1.000.000£) يا معادل ارزي آن است و قادرند مبلغ هفتصد و پنجاه هزار پوند (750.000 £) از آن را به صورت اوراق و قراردادهاي دولتي، سهام شركت يا وام سپرده در شركت‌هاي ثبت شده در انگلستان، به جز رشته‌هاي ساختمان‌سازي، سرمايه‌گذاري كنند و مبلغ دويست و پنجاه هزار پوند (250.000£) آن را جهت صرف هزينه‌هاي جاري خود و همراهانشان در اين كشور، بصورت ذخيره داشته باشند، اجازه مي‌دهد همراه همسر و فرزندان مجرد زير هجده سال خود به بريتانياي كبير مهاجرت كنند

مهاجرت از طريق ثبت شعبه يا نمايندگي انحصاري شركت در انگلستان (Sole Representative)

شركت يا محل تجاري ثبت شده‌اي كه در كشور خود بسيار موفق بود و قصد گسترش فعاليت خود را دارد، مي‌تواند شعبه يا نمايندگي انحصاري خود را در انگلستان ثبت نموده و براي مدير يا نماينده‌اي از شعبه‌ي شركت خود در انگلستان درخواست اقامت نمايد. شخص برگزيده بايد بيش از يك (1) سال ارتباط تجاري با شركت مادر داشته باشد، پست كليدي نيز در شركت مادر نداشته باشد، مسلط به زبان انگليسي بوده و سهام وي كمتر از سي درصد (30%) باشد. شركت مادر نييز بايد ثابت كند كه تمام هزينه‌هاي شعبه شركت خود در انگلستان را تأمين خواهد نمود. در اين صورت فرد مذكور مي‌تواند به همراه همسر و فرزندان مجرد زير 18 سال خود به كشور انگلستان مهاجرت نموده و در راستاي فعاليت شركت مادر، كار خود را در انگلستان شروع نمايد.

استراليا

ويزاي اقامت دائم

شرايط و مزاياي ويزا:

اقامت دائم كه پس از 5 سال تبديل به شهروندي مي‌شود.

دارنده اين نوع ويزا از مزاياي زير بهره‌مند است:

1. زندگي و كار در استراليا به طور دائم

2. تحصيل در مدرسه و دانشگاه

3.برخورداري از خدمات و بيمه درماني

4. برخورداري از تامين اجتماعي (بعد از پروسه 2سال ماندن در استراليا)

5. واجد شرايط شهروندي در استراليا

6. Sponsorافراد درجه يك براي اخذ ويزاي اقامت دائم

مدت زمان انجام اين پروسه:

مدت زمان تاييديه ارزشيابي مدارك با توجه به سازمان ارزشيابي مربوطه از 1 تا 3 ماه متغير است 2 و سپس ارسال مدارك براي سازمان مهاجرت مي‌باشد كه حداقل پروسه‌اي 18 ماهه است. البته در حال حاضر با توجه به online شدن پروسه مهاجرت اين زمان به 12 ماه پيش‌بيني مي‌شود.

شرايط امتياز بندي:

واجدين شريط بايد حداقل امتياز 120 را براي درخواست اين ويزا داشته باشند.

1.سن

2. شغل

3. زبان انگليسي

4. سابقه كار مرتبط با شغل

5. ديگر امتيازات

جهت دريافت اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 03116205205يا09131003984 با "مهدي بكتاشيان -كارشناس امور در اصفهان" تماس حاصل فرمائيد.

کلمات کلیدی :
مهاجرت به انگلستان استراليا كانادا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید