مشخصات آگهی دهنده

فيلم آموزش مسائل جنسي و زناشويي با تصاو
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
77586 بار
10097217

فيلم آموزش مسائل جنسي و زناشويي با تصاو
آموزش سایر آموزشگاهها

فيلم آموزش مسائل جنسي و زناشويي با تصاو

بسته آموزشي اصول روابط عاطفي - جنسي زن و مرد

مخصوص متاهلين

كاملا اسلامي و بر اساس قوانين و عرف كشور جمهوري اسلامي ايران

با داشتن اين مجموعه مسائل وآموزشهايي كه در كشورمان هيچ كجا و هيچ وقت آموزش داده نميشود را تهيه كنيد و يك عمر از اين آموزشها بهره ببريد

يادمان باشد ۵۰ درصد طلاقها بر اساس نارضايتي جنسي ميباشد.

توجهتوجه

مبلغ اين سي دي تا قبل از عيد نوروز از ۱۰۰۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان كاهش يافت

تنها تا قبل از عيد نوروز

پس اين فرصت را از دست ندهيد و اين مجموعه با ارزش را تنها با مبلغ ۶۰۰۰ تومان تهيه كنيد.

درصورت داشتن هر گونه سوال در مورد سي دي با اين شماره تماس بگيريد



من تصميم گرفتم مطالبي رو كه به علت برخي مسائل نميتونستم تو وبلاگ بزارم رو به روشي ديگه

واسه عزيزاني كه متاهل هستند و احتياج دارند تهيه كنم

سي دي آموزشي شامل:

فيلم آموزشي نكته هاي كلي و ريز جنسي روابط زناشويي به همراه موضوعات زير

1-بيش از ۵۰۰ مقاله آموزش مسائل جنسي هست كه مطالب اين وبلاگ در برابر اين سي دي هيچي نيست 2-همچنين شرح كامل اعضاي تناسلي مرد و زن با تصوير آموزشي و 3-آموزش حركات نزديكي مخصوص متاهلين 4-همراه با تصوير و كتابچه هاي الكترونيكي بينظير ومطالب جذاب ديگري كه فقط وقتي سي دي رو خريداري كردين خودتون ميبينين.

بهتر است ياد آور شوم بر روي بسته ي پستي كه با پست پيشتاز براي شما عزيزان ارسال ميشود هيچ گونه اطلاعاتي از سيدي داخل بسته نيست و در صورت تمايل خودتان ميتوانيد خانواده خود را در جريان محتواي سي دي قرار دهيد.

نحوه ي خريد:

(ارسال به تمام نقاط ايران)

۱-اگر ميخواهيد ابتدا بسته را در درب منزل تحويل بگيريد و بعد هزينه را به مامور پست بپردازيد گزينه خريد پستي را انتخاب كنيد.

۲-اگر ميخواهيد هزينه پستي حذف شود و بسته زودتر به دست شما برسد ميتوانيد هزينه را به شماره حسابي كه در ذيل نوشته شده واريز كنين و ما را از واريز وجه خود با روشهايي كه در ذيل توضيح داده شده باخبر سازيد.



قيمت اين سي دي با ارزش فقط ۶۰۰۰ تومان است

مبلغ شش تومان

اين مجموعه بي نظير در ايران فقط توسط ما فروخته ميشود و هيچ نماينده اي در هيچ كجاي ايران نداريم. از خريد سي دي از افرادي كه با نام فروشگاه ما به فروش سي دي مشغول هستند جدا خود داري نمائيد(فروشگاه ايستگاه ارزاني)

همراه با مهر ضمانت فروشگاه و مهر خود فروشگاه



شما ميتوانيد براي حذف هزينه پستي پول را به شماره حسابي كه پايين قرار دارد واريز كنين و بعد با اين ايميل [email protected] تماس بگيريد و شماره فيش يا شماره ارجاعي را به ما اطلاع دهيد و ما را از واريز پول خود با خبر كنين تا فرداي همان روز بسته با پست پيشتاز براي شما ارسال شود(حد اكثر ۳ روز بعد از واريز پول اين مجموعه ارزشمند در اختيار شماست)

هزينه سي دي را ميتوانيد مستقيما از طريق بانك يا از طريق دستگاه خود پرداز بانك به حساب ما واريز كنين.

نام و نام خانوادگي صاحب حساب:رضا بوك
شماره حساب سيبا بانك ملي:0301552346000

شماره كارت 16 رقمي حساب سيبا بانك ملي:6037991055426211



خطر را جدي بگيريم آموزش جنسي بي حيايي نيست :

دكتر فياض عضو هيات علمي دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران و استاد دانشگاه ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است .دكتر فياض ميگويد :از نظر بهداشت جنسي جامعه ما در شرايط بحراني است و بايد خيلي سريع آموزش در اين زمينه را شروع كرد .

رابطه آميزشي به عنوان يكي از اركان مهم يك خانواده موفق از درجه اهميت بسياري بالايي برخورداراست . رابطه جنسي موفق سبب ايجاد آرامش روحي و شادابي و نشاط جسمي شده و ميتواند راندمان و بازده عملكرد يك انسان را تا حد بسيار زيادي افزايش دهد . همچنين يك رابطه جنسي سالم و موفق ميتواند سبب پايداري بنياد خانواده گرديده و آمار طلاق را به شدت كاهش دهد

ميد است كه با همكاري مراجع ذيربط و ذيصلاح بتوانيم جهت تحقق اهدافي نظير جلوگيري از تزلزل و سردي روابط زناشويي و عاطفي زوجين و متعاقب آن ازدياد طلاق ، سست شدن پايه هاي خانواده كه بي شك تزلزل پايه هاي زير بنايي جامعه اسلامي ما را به همراه خواهد آورد ، جلوگيري از اشاعه و نشر فساد و فحشا در جامعه ، جلوگيري از تمايل در تعدد شركاء جنسي به شكل مشروع و نامشروع واستحكام هر چه بيشتر پايه هاي عاطفي خانواده ، جلوگيري از شيوع بيماري هاي مقاربتي نظير ايدز، هپاتيت و... گام برداريم و همواره به خاطر داشته باشيم روابط جنسي بهتر زوجين سبب نشاط و رضايت بيشتر از زندگي شده و متعاقباً باعث كارايي و كارآمدي بالاتر سلامت جامعه ميگردد .

وبدانيم زنان و مردانيكه از سلامت كامل جسمي ، جنسي و رواني وعاطفي برخوردارند،پايه هاي مستحكم زندگي خانوادگي سالم و توأم با سعادت هستند . وجود ترس و نگراني ، در كنار سركوب نيازهاي طبيعي و خدادادي جنسي انسان ، آثار نامطلوبي بر صميميت و نشاط اعضاي خانواده بر جاي خواهد گذاشت . وكلام آخراينكه از ياد نبريم زيبايي و طراوت زندگي زناشويي سالم در دست مردان و زنان آگاه و متفكر است

محافظت از حريم خصوصي مشتريان :

به دليل محافظت از حريم خصوصي مشتريان محترم ، كليه بسته هاي ارسالي را در پوشش مخصوص قرار داده و بر روي پوشش بيروني هيچ توضيحي منوط به محتويات بسته درج نخواهد كرد . لذا مشتريان گرامي قادر خواهند بود بنا بر ميل شخصي خود ، اطرافيان را از محتوات داخل بسته مطلع سازند .

کلمات کلیدی :
فيلم آموزش مسائل جنسي و زناشويي با تصاو

گزارش تخلف

نظرات

  1. زینب طرق

    1394-12-18

    پیشنهاد خوبیه

  2. زینب طرق

    1394-12-18

    پیشنهاد خوبیه

ثبت نظر جدید