مشخصات آگهی دهنده

مشاوره آموزشي و پژوهشي توسط مدرس دانشگاه
7000
1397-01-24
1397-02-23
889 بار
10095437

مشاوره آموزشي و پژوهشي توسط مدرس دانشگاه
خدمات مشاوره

مشاوره آموزشي و پژوهشي توسط مدرس دانشگاه

مشاوره آموزشي و تحصيلي، مشاور در طرحهاي پژوهشي، تهيه و تدوين پروپوزال (پيشنهاد طرح پژوهشي)، تدوين پايان نامه، نحوه نوشتن و ارسال مقالات علمي، يافتن مقالات علمي جديد از بانكهاي علمي معتبر مانند ساينس دايركت (Sciencedirect)، اِشپرينگر (Springer) كه از خطوط معمولي قابل دسترسي و دانلود نيستند جهت ترجمه و امور پايان نامه و ترجمه مقالات را با يك جلسه مشاوره كسب نموده و تجربه نماييد. تمامي اين مشاوره ها در سطوح كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري براي دانشجويان و نيز شركتها و سازمان ها قابل اجرا مي باشد.
توجه داشته باشيد گاهي برخي از دانشجويان به دليل ندانستن و يا ناقص دانستن مواد آموزشي يا پژوهشي چندين ماه از آموزش، تحقيق يا پايان نامه خود عقب مي مانند و مشمول دوباره كاري مي شوند. با يك يا چند جلسه مشاوره و راهنمايي مي توانيد مسير درست را انتخاب نموده و مراحل آموزشي و پژوهشي خود را به درستي و به سرعت طي كنيد.
سوالات مبهم خود در زمينه هاي فوق را در جلسات مشاوره حضوري و غيرحضوري (تلفن، ايميل، اس ام اس و ...) با ما درميان گذاشته و در صورت رضايت بخش بودن نتيجه مشاوره، حق مشاوره را كه به صورت حضوري فقط 10 هزار تومان و به صورت غير حضوري فقط 7 هزار تومان است، واريز نماييد.
براي تماس جهت مشاوره مي توانيد با شماره تماس 09373800383 و يا ايميل [email protected] تماس حاصل نماييد.

کلمات کلیدی :
مشاوره آموزشي و پژوهشي توسط مدرس دانشگاه

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید