مشخصات آگهی دهنده

**جديد ترين و موثر ترين سيستم تبليغاتي**
09155848661
توافقی
1397-01-24
1397-02-23
980 بار
10092537

**جديد ترين و موثر ترين سيستم تبليغاتي**
خدمات چاپ و تبليغات

**جديد ترين و موثر ترين سيستم تبليغاتي**

بسم الله الرحمن الرحيم
BlueSmart يك سيستم كامل و جامع جهت بازاريابي ، تبليغات و اطلاع رساني از طريق Bluetooth و يك رسانه قدرتمند ، غني و منحصربه فرد براي عرضه كردن محتوا و مضامين محصولات و خدمات مي باشد .


BlueSmart اين امكان را براي شما فراهم ميكند تا خدمات و سرويس هاي خود را به صورت درجه بندي شده در يك يا چند منطقه خاص گسترش دهيد ؛ اين عمل با استفاده از سيستم هاي متمركز و چند محور ممكن است.




BlueSmart از يك سخت افزار نسبتاً پيچيده با تكنولوژي پيشرفته كه قدرت شناسايي بيش از 380 نوع گوشي تلفن همراه را دارد ، فرستنده و گيرنده ي مخصوص Bluetooth و يك نرم افزار قدرتمند CMS تشكيل شده است . وظيفه ي اين نرم افزار مديريت سيستم ، برنامه ريزي ، كنترل و اپراتوري خودكار وهوشمندانه سيستم مي باشد . از اين گذشته ، سيستم BlueSmart قدرت كافي براي سرويس دهي همزمان به چند كاربر را دارد .


ازمزيت هاي ديگر BlueSmart اين است كه قابل اتصال به LAN و اينترنت مي باشد تا در مواقع لازم از راه دور قابل برنامه ريزي و كنترل باشد .


استفاده از BlueSmart شما را در بهبود بخشيدن به كيفيت خدمات و محصولاتتان ياري خواهد نمود ، زيرا اين سيستم امكان برقراري ارتباط رايگان شما و مشتري يا مراجعه كننده را فراهم مي كند . BlueSmart با ارسال كاتالوگ ، تصاوير و جز ئيات محصولات به مشتريان كمك مي كند تا در مورد استفاده از خدمات و كالاهاي شما بهتر تصميم گيري كنند ؛ آن ها را راهنمايي مي كند و باعث متمايز شدن خدمات شما مي شود .


با تبليغات از طريق BlueSmart مطمئن خواهيد بود كه مراجعين و مشتريان ، شما و خدماتتان را به خاطر خواهند سپرد ، زيرا شما قادر خواهيد بود اطلاعات خود را همراه با تبليغات و شماره ي تماس در داخل تلفن همراه مراجعه كننده ذخيره كنيد تا دسترسي به آن ها جهت استفاده هاي بعدي براي مشتري امكان پزير باشد .




BlueSmart آماري جامع از ليست مشتريان و خدمات ارائه شده به آن ها را در اختيار شما قرار مي دهد تا با بررسي اين آمارها بتوانيد كيفيت خدماتتان را بهبود بخشيد .


BlueSmart مي تواند به محض ورود مراجعين ، پيام خوش آمدگويي به آن ها ارسال كند و آن ها را با ارائه سرويس هاي جذاب سرگرم كند و اين عمل باعث مي شود كه مراجعه افراد به شما به عنوان تجربه هاي شيرين در ذهنشان ماندگار شود . به ياد داشته باشيد كه ارزش نهادن به مشتري و خرسند نمودنشان يكي از اصول مهم مشتري مداري و تجارت پايدار مي باشد .






قابليت هاي BlueSmart :


1- قابليت شناسايي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه داراي Bluetooth هستند


2- امكان برقراري ارتباط دوطرفه


3- قابليت ارسال Magic Reminder : با اين روش پيام هاي مورد نظر شما بدون در نظر گرفتن محدوديت زماني و مكاني به صورت كاملاً رايگان در تلفن همراه شخص نمايان خواهد شد


4- V-Card : شما قادر خواهيد بود شماره تلفن خود را در دفترچه تلفن همراه شخص مراجعه كننده به صورت اتوماتيك ذخيره كنيد


5- قابليت ارسال هر نوع فايل بدون محدوديت حجم : فايل هاي صوتي ، تصويري ، فيلم ، كليپ ، متن اطلاعات ، ملودي و ...








6- امكان دريافت پيام دلخواه شما به صورت اتوماتيك توسط هر شخصي كه وارد منطقه ي تاثير سيستم BlueSmart مي شود


7- امكان دريافت انواع فايل اعم از متن ، صوت ، تصوير و ... از طريق تلفن همراه اشخاص مراجعه كننده ، البته بعد از صدور اجازه از طرف BlueSmart






8- داراي صندوق مخصوص صوتي ، تصويري ومتني جهت دريافت انتقادات و پيشنهادات


9- قابليت به روز رساني اطلاعات داخل سيستم BlueSmart به صورت سريع و آسان


10- امكان برنامه ريزي و كنترل دستگاه BlueSmart از راه دور توسط اينترنت يا شبكه هاي LAN , WAN


11- قابليت سرويس دهي به چندين تلفن همراه در يك لحظه


12- قدرت مديرت و سازمان دهي سيستم BlueSmart براي بيش از 1000000 مراجعه كننده


توجه : تمامي موارد اشاره شده ي فوق به صورت رايگان هستند و هچ گونه هزينه اي براي مراجعه كننده و سرويس دهنده ندارد .






پشتيباني و فروش :

09155848661

09159776474

09369057202

تلفكس:05842254135

[email protected]
[email protected]

www.hamrahco.ir

کلمات کلیدی :
جديد ترين و موثر ترين سيستم تبليغاتي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید