مشخصات آگهی دهنده

قفل سخت افزاري
توافقی
1397-01-23
1397-02-22
794 بار
10090592

قفل سخت افزاري
کامپیوتر خدمات اينترنت

قفل سخت افزاري

***(آموزش قفل گذاري روي سي دي و دي وي دي)***

www.ganjerayegan.com


1) آمورش قفل تلفني و كد فعال سازي با نرم افزار (Armadillo): با استفاده از اين نرم افزار و آموزش آن مي توانيد براحتي بر روي محصولات نرم افزاري و مولتي مديا و ... خود قفل تلفني بگذاري به اين صورت كه بعد از اعمال قفل روي نرم افزار خود و انتشار و فروش محصول سي دي خود، كاربر مي بايستيكه با شماره تلفني كه شما در اختيار مشتري قرار مي دهيد، مشتري با شما تماس تلفني (يا اينترنتي) با شما كد فعال سازي را از شما دريافت كند.
با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد محصولات خود را در تعداد اجرا، تاريخ اجرا، و مراتب اجراي آن كنترل كنيد اين نرم افزار در سه مرحله قفل نرم افزار بر روي محصولات شما قرار مي دهد.
1- محافظت از نرم افزارمشخص شده شما
2- ايجاد گواهي نامه جهت استفاده كاربر
3- دريافت شناسه سيستم و ايجاد كدفعال سازي محصول
توجه داشته باشيد كه كاربر و مشتري قادر به رايت سي دي محصول شما خواهد بود اما براي استفاده از محصولات شما مي بايستيكه يكبار ديگر به شما تماس تلفني گرفته و يك كدفعال سازي ديگري را از شما دريافت كند و اين عمل تا 4 (البته بنا بر تعريف خود در نرم افزار armadillo) كامپيوتر قابل اجرا است و در كامپيوتر پنجمين ديگر قادر به نصب نرم افزار شما نخواهد بود و كد فعال سازي كامپيوتر اول از بين مي رود و نفر اول ديگر قادر به استفاده از نرم افزار نخواهد بود.
2) آموزش قفل گذاري با نرم افزار MoleBox: اين نرم افزار جهت محافظت از فايلهاي جانبي شما مي باشد. با استفاده از اين نرم افزار تمامي اطلاعات بسته نرم افزاري شما با هم ادغام شده و تحت يك فايل اجرايي در مي آيد. فايلهاي نهايي توليد شده برنامه اصلي را حفظ كرده و بدون باز شدن روي هارد در رم كامپيوتر كاربر اجرا خواهد شد. در نتيجه نرم افزار و محصول توليد شده شما از دست سودجويان و كركرها در امان خواهد بود. اين نرم افزار تمامي فايلهاي صوتي و تصويري و فايلهاي ocx و dll و در نهايت فايلهاي اجرايي شما را فشرده كرده و تحت الگوريتم خاصي كدگذاري مي كند تا امكان مشاهده و تغيير در فايلهاي شما وجود نداشته باشد. از جمله ويژگيهاي اين نرم افزار اين است كه برخلاف ساير نرم افزارهاي ديگر، محتواي محصول فشرده شده را در هارد ديسك (در پوشه temp) بارگذاري نمي كند و محصول فشرده شده شما در حافظه رم سيستم كاربر باز شده و محتواي آن اجر خواهد شد.
3) آموزش نرم افزار CryptCD: با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد اطلاعات مهم خود را در قالب فايلهاي كدگذاري شده در اختيار ديگران قرار داد. اين برنامه مستقل از شناسه سيستم كدگذاري شده بر روي اطلاعات را انجام مي دهد و فايلهاي توليد شده توسط اين برنامه تنها در صورت داشتن رمز ورود قابل مشاهده خواهند بود. در صورتيكه شخصي بصورت غير مجاز به سي دي شما دسترسي پيدا كند، امكان مشاهده و تغيير فايلهاي شما را به هيچ عنوان نخواهد داشت.
4) آموزش نرم افزار Copy Killer Pro: با استفاده از اين نرم افزار و آموزش آن مي توانيد روي سي دي خود قفل نرم افزاري از نوع بد سكتور بگذاريد و تا حدي از تكثير غير مجاز سي دي خود جلوگيري كنيد.
5) آموزش نرم افزار CD-Protector كه با استفاده از اين نرم افزار مي‌توانيد روي فايلهاي اجرائي خود قفل بگذاريد كه بعد از رايت كردن بر روي سي دي عمل نكرده و با كپي شدن بر روي هارد با پيغام خطا مواجعه مي‌شويد.
6) آموزش نرم افزار Key2 Audio كه براي قفل گذاري روي سي دي هاي صوتي مي‌باشد. با استفاده از اين نرم افزار، حجم فايلهاي صوتي داخل سي دي به 99/1 گيگا بايت افزايش مي‌يابد (البته در صورت كپي كردن بر روي هارد) و بر روي هارد نمي‌شود كپي كرد.
7) آموزش نرم افزار Mixed mode كه با استفاده از اين روش و تركيب چند نرم افزار قفل گذاري ديگر، سه لايه Audio, Data mode One, Data mode two بر روي سي دي قرار مي‌گيرد.
8) آموزش نرم افزارهاي CDRWin و WinLock براي قفل گذاري روي سي دي.
9) قفل گذاري به شيوه فايل Error كه با رايت كردن سي دي به اين روش با پيغام خطا در رايت مواجعه مي‌شويد. نرم افزار مورد استفاده در اين روش WTM CD Protect مي‌باشد.
10) قفل گذاري روي فايلهاي Image سي دي ها با استفاده از نرم افزارهاي قفل گذاري و تركيب آنها با هم مانند: Tz Executable protector, UltraIso, Tz Copy protector, CDRwin
11) قفل گذاري با استفاده از نرم افزار CD shield كه بعد از قفل گذاري با استفاده از اين نرم افزار، هرگاه بخواهيد وارد سي دي قفل گذاري شده بشويد، از شما كلمه عبور مي‌خواهد.
12) قفل گذاري با استفاده از نرم افزار FreeLock كه يكي از بهترين و قويترين نرم افزار قفل گذار روي سي دي مي‌باشد كه در يك فلاپي ذخيره و اجراء مي‌شود.
13) قفل گذاري به صورت Over Burn
14) قفل گذاري با استفاده از نرم افزار Tz Copy Protector با اين روش حجم فايلهاي اجرائي و ساير فايلهاي داخل سي دي را حجم مجازي داده و به محض كپي كردن بر روي هارد با پيغام خطا (كمبود فضا بر روي هارد) روبه‌رو مي‌شويد.
15) قفل گذري با استفاده از نرم افزار Tz Exectable Protector با اين روش روي سي دي خود از كاراكترهاي غير مجاز (COM, Com1, AUX) استفاده مي‌شود كه كپي كردن محتويات سي دي را بر روي هارد غير ممكن مي‌كند.
16) و آموزش چند نرم افزار ديگر راجع به قفل گذاري روي سي دي ...
توجه، توجه، توجه: مجموعه آموزش قفل گذاري روي سي دي، همگي در 2 عدد سي دي (آموزش موارد 1-4 بالا، بصورت فايلي آموزشي با ساخته شده با برنامه فلش و به صورت زبان نوشتاري فارسي مي باشد و ساير آموزشها به صورت مولتي مديا و به زبان فارسي مي باشند).

*****
براي اطلاع بيشتر و نحوه خريد محصولات ما لطفا به سايت زير مراجعه فرماييد:

www.ganjerayegan.com

کلمات کلیدی :
قفل سخت افزاري

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید