مشخصات آگهی دهنده

روشنايي اتوماتيك M&H (اتولايت)
3517650-3522564-0261
توافقی
1397-01-21
1397-02-20
1369 بار
10089534
کرج سه راه گوهردشت میدان امام خمینی بلوار پونه خیابان ستاره مجتمع سع?

روشنايي اتوماتيك M&H (اتولايت)
املاک خدمات ساختمانی

روشنايي اتوماتيك M&H (اتولايت)

اتو لايت ام . اند . اچ :
با هر چه غني تر شدن فرهنگ مصرف انرژي در كشور ، استقبال عموم مردم از خريد خانه هايي كه در ساخت آنها به مسئله صرفه جويي انرژي دقت بيشتري شده باشد بصورت روز افزون در حال رشد است . يكي از تجهيزاتي كه بكار بردن آن در ساختمان امروزه بسيار متداول شده ، دستگاه اتو لايت يا روشنايي اتوماتيك است كه استفاده آنها در فضاهاي مشاع از جمله راه پله و پاركينگ خانه هاي آپارتماني بطور چشمگيري در مصرف انرژي برق صرفه جويي ايجاد مي نمايد . گروه فني مهندسي ام . اند. اچ كه از پيشكسوتان توليد دستگاه اتو لايت در داخل كشور به شمار مي رود طي سالهاي گذشته با اصلاح توليد خود به محصولي دست يافته كه از جهات مختلف داراي ويژگي هاي منحصر به فرد است .
اتولايت ام .اند . اچ چيست ؟
دستگاه اتولايت همانطور كه از اسم آن پيداست به شما امكان برخورداري از روشنايي اتوماتيك را مي دهد . بدينصورت كه با ورود فرد به فضاهاي مورد نظر ( كه دستگاه در آن نصب شده است ) رادار دستگاه يا به اصطلاح چشمي دستگاه شخص را رويت كرده و چراغهاي مورد نياز را روشن مي كند بدون اينكه نياز به زدن كليد داشته باشيد . اهميت فوق العاده اين دستگاه در خاموش كردن مجدد چراغها بصورت خود كار پس از خروج فرد مي باشد . بنابراين هرگز چراغهاي فضايي كه فردي در آن حضور ندارد روشن نمي ماند .
ويژگيهاي اتو لايت شركت ام . اند . اچ :
1- قابليت روشن كردن پاگرد بين طبقات بصورت مشترك :
در بيشتر ساختمانها ، راه پله به نحوي طراحي مي شود كه داراي يك سر در و يك پاگرد است ( منظور از سر در قسمتي از راه پله است كه درب واحدها در آن فضا باز مي شود و منظور از پاگرد قسمتي از راه پله است كه نقش استراحتگاه را دارد و درب واحدها در آن فضا نيست ) . بديهي است براي استفاده از راه پله در حين حركت از طبقه اي به طبقه ديگر لازم است با حضور در قسمت سردر يا پاگرد چراغهاي مربوطه روشن و نور كافي جهت تردد تامين شود .
2- داراي فتوسل جهت بررسي نور محيط :
چنانچه فضاي نصب اتولايت در ساعات روز از نور طبيعي برخوردار باشد ( مانند راه پله هايي كه داراي پنجره هستند ) طبيعتا" نبايد در طي روز چراغها روشن شوند چرا كه اين مسئله خود مخالف صرفه جويي انرژي است . با تعبيه گيرنده هاي حساس به نور در دستگاه اتولايت اين امكان بوجود آمده است كه با انجام تنظيمات در هنگام نصب ، از روشن شدن چراغها در محلهايي كه نور كافي وجود دارد جلوگيري كنيم .
3- مجهز به فيوز شيشه اي 7A
بدين ترتيب در صورت بروز اتصالي در قسمت چراغها آسيبي به دستگاه نخواهد رسيد
4- مجهز به كليد قطع و وصل برق ( ON/OFF )
با استفاده از اين كليد مي توان در زمان سرويس چراغها يا تعويض لامپ ، برق دستگاه را قطع كرد
5- قابليت نصب 5 رادار بر روي هر دستگاه
با اين قابليت امكان پوشش سطح بزرگتري از فضا توسط فقط يك دستگاه در اختيار شماست مانند پاركينگ كه مي توان با يك دستگاه و تعداد لازم رادار ، كل پاركينگ را پوشش داد .
6- قابليت مجزا نصب كردن دستگاه و رادار
در بسياري از راه پله ها ، مسير عبور برق اصلي ، مسير مناسبي جهت جانمايي رادار نيست . با اين قابليت مي توان دستگاه را در محل عبور برق نصب و سربندي هاي لازم را در فضاي داخل دستگاه انجام داد و براي نصب رادار كافيست با سه رشته سيم تلفن (كابل تك زوج) دستگاه را به رادار متصل كرد و نياز به انتقال حجم سيم هاي برق نداريم .
7- استفاده از ترانس ( سيم پيچ ) در تهيه تغذيه دستگاه
علي رغم اشغال فضاي بيشتر نسبت به تغذيه هاي الكترونيكي ،مدار تغذيه از امنيت بيشتر و طول عمر بالاتري برخوردار است .
8- قابليت اتصال شاسي تايمر
چنانچه قسمتي از يك فضا مانند پاركينگ توسط رادارها تحت پوشش قرار نگيرد مي تواند به راحتي و با هزينه بسيار كمتر از نصب يك رادار ، فقط با تعبيه يك شاسي تايمر نيز دستگاه اتولايت را روشن كرد به عبارت ديگر اتولايت M&H هم توسط رادار و هم توسط زمان دستي با شاسي تايمر چراغها را روشن مي كند .
با اتولايت M&H نياز به نصب يك دستگاه در هر سردر و پاگرد بصورت مستقل نيست . همچنين نياز به استفاده از چراغهاي دو لامپ در پاگردها نخواهيم داشت بلكه با نصب فقط يك دستگاه در قسمت سردر هر طبقه، با حضور فرد عابر در راه پله علاوه بر چراغ سردر ، چراغ پاگرد مشترك بين اين طبقه و طبقه ديگر نيز بصورت هوشمند روشن مي شود .
توضيح بيشتر
با ورود فرد از داخل واحد به فضاي سردر راه پله 3 چراغ همزمان روشن مي شوند .
1- چراغ سردر طبقه
2- چراغ پاگرد بالا
3- چراغ پاگرد پايين
بنابراين چنانچه فرد بخواهد به طبقه بالا يا پايين برود پاگرد بالا و پايين همزمان هر دو روشن هستند . توجه به اين نكته لازم است كه چراغ هر پاگرد بصورت مشترك مي تواند با سردر طبقه بالاتر و پايين تر روشن شود .

کلمات کلیدی :
روشنايي اتوماتيك M H (اتولايت)

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید